Terve!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Asiaan.

Onko Geetzu nykyään siis jokin Jenny Daahling? Ehdotan nimeksi Puukkopillua. Muistanet vielä miten kuvailit raiskauksen tietäessäsi ko.hlön käyneen läpi vastaavan tyyppisen kokemuksen ja tämän sanoessa oikeaa pointtia Gattacan seksuaalisen ahdistelun loppumisesta ja hoitoon hakeutumisesta.

Tix. Hyvä että pidit aisoissa tuon kukupään, mutta älä hyvä mies usko, jos tämä väittää sinulle tietäneensä olleensa paskanaama. Jos tietäisi, vetäisi puukon pilluunsa.

KillKill. Munaton uikuttaja ja takinkääntäjä, joka tekee paluita 50 kertaa vuodessa ja luulee olevansa Äijä. Haukkunut kaunista ystävääni chatissa ja tämä tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta, yhtäkkiä päättänyt avautua tästä.

Lolita. Minuun kohdistuneen hyökkäysketjun aikana naureskelit ja sanoit haluavasi popcornia. Muistan puolustaneeni sinua kun pilluasi haukuttiin väljäksi.
Elco. Sinussa ei ole mitään munaa, olet halveksittava naisia nuorempana saamaton hörökorva, jolle naisensaannista jopa parisuhteeseen on tullut "status". No, jos siitä on sinulle iloa.

SnapaHead. Nimesi oli kuvaava alusta lähtien. Sekopää. Kuitenkin sinussa on potentiaa, mutta yliarvioin sinut ja sinä aliarvioit minut. Luulet olevasi/olleesi paikan Herättelijä, mutta mitä teit, oli pääosin henkistä väkivaltaa muille, etenkin omaperäisille naisille. Huumorikortin ja hulluuskortin (joka netissä loukkaantuu, on hullu-kortti) käyttö on nähty. Veriset pillut ja poikkisahatut torsot, jengiraiskaukset ja tulipalossa kuoriutuva nahka on esitelty, ei ole mitään uutta.

Sinä olet ollut äärimmäisen itsekeskeinen ja itsekäs, et näe tätä (haukuit minua sokeaksi, ja totta se, mutta tässä sinulle totuutta). Selitänkö, herra nero? Se jos mikä on äärettömän itsekeskeistä, että ei ajattele muita netissä vaan pyörii oman navan ympärillä tökkien juuri niitä ihmisiä, joiden tietää paljastaneen haavoittuvuutensa. Ei riittänyt empatiaa Fawkesille, vaikka tällä oli taustalla väkivaltaa ja siten miesvihaa, mutta jatkuvasti olit puolustelemassa Gattacaa kuin luullen olevasi Jeesus.

Ystävääni Keikkua satutit, mutta Keikaus ei tästä sinulle juuri hellennyt avautua vaan halusi olla kaikkien kaveria myös miitissä, missä teki väärin - parempi olisi ollut että olisi sanonut sinulle suoraa sanaa.
Olet kuitenkin auttanut minua tavallaan... ja intuitiivisesti aistin että meillä on sielunoppia tehtävänä keskenämme. Sinä voit solvata taas hulluksi ja näyttää kuvia kuoliaaksi potkituista naisista tai ulostamisista, mutta jos/kun tiedät että näin on, niin näin on.

Olet ollut väärillä jäljillä. Olet ajatellut että pysyt itse erossa fyysisestä väkivallasta mutta samalla et ole tajunnut, että olet koko ajan tehnyt henkistä väkivaltaa. Etkä sinä voi mennä kohteen puolesta sanomaan, mikä sattuu ja mikä ei. Totta kai ei satu, jos hauskasti sanotaan "hei homo", mutta sattuu jos sanotaan perheväkivallan uhrille että tämä pyörii kotona kuin pesukarhu silmät mustina ja on sisältä ruma.
Minulla sattuu olemaan erityinen kyky, intuitio. Se ettei sinulla ollutkaan sitä vahvana, kuten aluksi luulin, on sen takia, ettei sitä ole suotu sinulle jottet tekisi enempi pahaa vielä sellaisella aseella. Tämä risoo sinua. Mutta onhan sinulla sielua, vähän väärillä jäljillä vain. Autan sinua, koska kukaan muu ei pysty sanomaan sinulle totuutta, ei edes Storia, hän hämääntyi kun kehuit häntä.

Totuus jolla pääset sielusi tuskasta ja avaudut siksi suureksi sieluksi, joksi sinut on tarkoitettu tulee tässä: ei ollut sinun vika. Ja kyllä, hän (se mies, tiedät kenestä puhun) oli narsisti ja hullu, aineet vaikuttivat, mutta mikään ei poista sitä että hän halusi olla sitä mitä oli. Sinun ei tarvitse olla kuin hän ja olet pyrkinytkin tähän, mutta sitten alat puhua jääkaappeina olemisista ja random dogien ampumisista. Ei näin. Ja lue muutakin kuin omaa maailmaasi tukevia kirjoja, joissa huoria pannaan autossa ja ollaan kusipäitä maailmalla.
Älä vihaa herkkyyttä, haavoittuvuutta, spontaania sydämen jakoa, älä heti epäile kaikkia niin olevia teeskentelijöiksi, äläkä ota itsestäänselvyytenä näitä asioita. Kyse on siitä, kykenetko Sinä olemaan hänen (se nainen tiedät kenestä puhun) kaltaisensa, silloin sinulla loppuu naisvihasi, silloin et näe itseäsi sen mieshahmon tilalla julmuuksissa. Silloin et pelkää itseäsi.

Autoit minua näkemään yliymmärtämiseni taakse, kuin myös koko tämä paikka auttoi siinä. Tämä paikka on Dogville. Ja minä olin/olen Grace. Jaoin täällä iloa ja apua aidosta sydämestä, paneuduin asioihin ja niin vaikeaa kun sinun Näppis oli sitä uskoa, tein sein sydämestä, en ole teeskentelijä. Mutta silloin kun itse olisin tarvinut apua, empatiaa - sitä ei löytynyt keneltäkään teiltä jotka luulette itseänne vahvoiksi.


Gattaca. Oletko hakeutunut hoitoon?

Mylwin, Ann, Kreitsu, Keikku ja pari muuta mutten muista nimimerkkejä. Tiedätte asiat, tässä ihmiset, joilla on munaa.

Ja te jotka ette tiedä tapahtumista mitään ja ihmettelette mitä tämä on, pitäkää turpanne kiinni. Tämä on oikeus. Tämä on se, minkä olen velkaa tälle paikalle, Dogvillelle.
Viimeksi muokannut HellBell, 17.02.2010 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuulostaa siltä että kulisseissa on puuhasteltu kovastikin, miksi siis avautuminen, kerta meidän tietämättömien ei pidä kommentoida.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja pyydän anteeksi kaikilta niiltä, joita en ylimielisessä yliymmärtämisessäni puolustanut tarpeeksi ja sanonut suoria sanoja väärintekijöille.

Pyydän anteeksi, Keikaus. Pyydän anteeksi, Kreitsu. Pyydän anteeksi Ann, silloin kun kimppuusi hyökättiin, en huomannut. Pyydän anteeksi Every Woman. Ja Fawkes. Yritin olla läsnä ja koetin auttaa mutta liian hellästi niitä kohden jotka eivät sitä ansainneet. Näen vasta nyt kun verhot ovat poissa edestä, Dogvillea lainatakseni.

Tämä asia on painanut mieltäni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumis kirjoitti:Kuulostaa siltä että kulisseissa on puuhasteltu kovastikin, miksi siis avautuminen, kerta meidän tietämättömien ei pidä kommentoida.
ei ole puuhasteltu minun puolteni kulisseissa mitään. Ja tämä on totta. En ole ollut missään chateissa tms.

Tämä kaikki on vanhaa perua, jonka asianosaiset itse tietävät.

Miksi nyt?

Nyt pystyin tähän.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Voi lollero mikä provoavautuminen. Ihan kuin Snapa, eikä lähelläkään helykkää.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kai Nalo kirjoitti:Voi lollero mikä provoavautuminen. Ihan kuin Snapa, eikä lähelläkään helykkää.
Meissä on Snapan kanssa samaa, vaikka ei myöntäisi tätä. Erhe oli vaan siinä, että minä kunniotin häntä hänen sitä ansaitsematta koska näen sieluunsa mutta hän ei kunnioittanut minua, sillä oli väärillä jäljillä. Ja jostain syystä hän myös kannattaa Elcoa, josta ei oikeasti edes pidä, kenties siksi että tämä on mies jolla on täällä mukamas ollut jotain dominanssia. (koska kukaan ei uskalla sanoa tälle poikkipuolista sanaa, tai hän jää kannoillesi ketjuihin perskärpäseksi ainiaaksi loukatusta egosta.)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

exPertti kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Nyt pystyin tähän.
Mikä on muuttunut?
Isot muutokset vaativat oman kiertonsa, suosittelen oikeasti katsomaan Dogvillen ajatuksella. :)
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tervetuloa takaisin!
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

HellBell kirjoitti:tonsa, suosittelen oikeasti katsomaan Dogvillen ajatuksella. :)
Melkein kolme vuotta meni että uskalsit tulla takaisin ja ladata tuutin täydeltä kostoa. Olet pelottava.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kai Nalo kirjoitti:
HellBell kirjoitti:tonsa, suosittelen oikeasti katsomaan Dogvillen ajatuksella. :)
Melkein kolme vuotta meni että uskalsit tulla takaisin ja ladata tuutin täydeltä kostoa. Olet pelottava.
I own them this. Ja voin vakuuttaa että tämä ei ole mitään niiden rinnalla, jotka ovat kärsineet, pelästyneet.

Tämä on vähintä mitä voin tehdä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kauhean monta pillua yhdessä viestissä. Eikö tällaiset voisi hoitaa yksityisviestein?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

HellBell kirjoitti: I own them this. Ja voin vakuuttaa että tämä ei ole mitään niiden rinnalla, jotka ovat kärsineet, pelästyneet.

Tämä on vähintä mitä voin tehdä.
Ehkä sun kannattaa lähteä Gattacan kanssa yhtä matkaa sinne hoitolaan.
Dumis

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin 80% aloitusiviestissä mainituista ei kirjoittele enää täällä tai sitten kirjoittaa tosi vähän. Tuntuu jotenkin turhalta käydä näitä suurien palstasotien veteraanien saavutuksia enää lävitte.

Tietty ymmärrän että joku on ottanut turpiinsa ja pahoittanut mielensä, mutta enpä kaipaa henkilökohtaisuuksia enää tänne.
bliss

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja bliss »

HellBell kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: Melkein kolme vuotta meni että uskalsit tulla takaisin ja ladata tuutin täydeltä kostoa. Olet pelottava.
I own them this. Ja voin vakuuttaa että tämä ei ole mitään niiden rinnalla, jotka ovat kärsineet, pelästyneet.
Tuota... tämä on kuitenkin _vain_ keskustelupalsta.
Mä en tiedä mistä on kyse enkä edes halua tietää mutta eikö tämä ole nyt vähän ylimitoitettua?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

^ Bliss, opettele lukemaan ja tajuamaan. Jos et tiedä asioista, hiljenny. Minulla jos kellä on oikeutus tähän.

^^ Ei voi.

Mikä on tapahtunut täällä, on tapahtunut täällä.

Ja ei tässä kummempaa asiaa meikäläisellä, en edes halua kuulla vastauksianne, tärkeintä oli vain se että sain sanottua asiani.

Tehtäväni Dogvillessa on tehty. Tilimme ovat suht. tasan ihmiset. Ja voitte ottaa opiksi pointeista, minäkin otin.

Erityisesti Snapalle toivon sydäntä ja sielua tähän, älä sekoa kun luet tämän ketjun. Oikeasti tykkään sinusta vähän vaikka olet hirveä, en tiedä miksi. Mutta jos käyt jonkun haavoittuvan kimppuun, tunne hampaani perseessäsi, en hyväksy.

JA tämä oli totuus.

Hyvät jatkot ja erityisterkku Rollo Tomasille, älä tee itsaria, sinussa on hienoutta, jotenkin on.

Puhdistuminen! :h:
Kai Nalo

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Seuraavaksi voimme odottaa jumppanorsun gammottavaa gostoa.

Tuomionpäivä on tullut!
bliss

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja bliss »

HellBell kirjoitti:^ Bliss, opettele lukemaan ja tajuamaan. Jos et tiedä asioista, hiljenny. Minulla jos kellä on oikeutus tähän.
Opettele itse, pienellä b:llä ;)

Ja teet itsestäsi vain ja ainoastaan naurettavan tällä avautumisellasi, oli siihen aihetta tai ei.

PeeÄs. Jos ei kaipaa kommentteja, kannattaa käyttää blogia. Salattuna.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sairas

:nuts:
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oliks tää KSER?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:KSER
:?:

Tämä linkki voi olla tarpeellinen jos tuntee olonsa niin pahaksi kuin tämän ketjun avaaja :(
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:KSER
:?:

Tämä linkki voi olla tarpeellinen jos tuntee olonsa niin pahaksi kuin tämän ketjun avaaja :(
KSER?

Kostea silmä exit return?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oho, AJ:lle hommia.

I own them? Reilu meininki, HB omistaa palstalaiset.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kostea silmä exit return?
juu
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kostea silmä exit return?
juu
Mitäs kryptografi sanoo tästä:

KSERE?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Terve!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta tänään vietetään Valon päivää! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin