Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Täh? Eiks kukaan oo alottanut.

Tänään luntsii ja sherlokkii...

Jätkä yski yöllä yhtäkkiä niin kovasti, että tuli oksut pitkin sänkyä. Nukkui sitten loppuyön meidän välissä potkien äidin tissejä. Reilua, miks mies jätetään aina rauhaan ja nukahtaa samantien?! Hoidossa on, mä haen pois jos näyttää siltä et on vatsatauti; aamulla oli kyllä reipas ja oma ittensä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:^ Olisiko ollut niin paljon räkää?
Limaa veikkaan ma.. Ei vaan koskaan voi olla varma noita kääpiöistä kun eivät osaa vielä kommunikoida.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Neuvolatäti ei taas vastaa. Ei vastannu eilenkään. Ni meenks mää ny kantokopan kans sinne vai tuleeks hää kotiin taas vai mitä häh täh. Ko tuota pienen painoa halutaan ny kovasti seurata...vois herra kyl jo herää syömäänkin. Hyvä uni menossa näköjään :D
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainii, Miska täyttää tänään täydet kymmenen päivää :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:Ei vaan koskaan voi olla varma noita kääpiöistä kun eivät osaa vielä kommunikoida.
Et vain itse osaa. Tuossa vaiheessahan kommunikointi on täydellisimmillään. Keskitytään olennaiseen, tissiä, vaippaa tai seuraa, et vain osaa tulkita vivahde-eroja.

Myöhemmin mukaan liittyy aivan turhaa epäinformaatiota, varsinkin naisilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänne vielä ettei mee Manaajalta kiitokset ohi :]
Stinky kirjoitti:Kiitos Manaaja eilisestä infopläjäyksestä palkkarin yms suhteen. Mä aijon tutustua aiheeseen enemmänkin. Koivet on edelleen kipeet ja sekös ärsyttää. Eilen oli lepopäivä, mitä nyt venyttelin. Tänään hölkkäämään.
Duunin välikatto vuotaa. Just sopivasti mun ja työkamun huoneessa. Aamulla tyhjennettiin pari kattilallista vettä tuolta ylhäältä. Kiva tasanen tiptiptip kuuluu taustalla. Rauhottavaa? Ei tosiaankaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Ainii, Miska täyttää tänään täydet kymmenen päivää :]
Onneva! Sullahan on kokonainen venäläinen mafia siellä :D

ps. koon 62cm tummansininen vanupuku löydetty!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ainii, Miska täyttää tänään täydet kymmenen päivää :]
Onneva! Sullahan on kokonainen venäläinen mafia siellä :D

ps. koon 62cm tummansininen vanupuku löydetty!
Hehee, kollipojalla on kyl venäläinen nimi juu, mutta Kasja ja Sadja ihan päästä keksittyjä :D

Ja kiitos.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Limakalvot ovat kumman kuivat, aamulla on aina veristä töhkää klyyvarissa.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

PRÖÖT_EDIT
Viimeksi muokannut Elppis, 04.02.2010 9:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei vaan koskaan voi olla varma noita kääpiöistä kun eivät osaa vielä kommunikoida.
tissiä,
Pervo, imetys loppui 1,5 vuotta sitten. MIEHET!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viime yö meni painajaisia katsellessa ja nyt ei ole kovin virkeä fiilis. On se hullua, miten yli kolmikymppinen akka näkee painajaisia koulusta :shock: Etenkin kun koulu ei edes ollut mulle mitään painajaista vaan pärjäsin tosi hyvin.
elco

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Viime yö meni painajaisia katsellessa ja nyt ei ole kovin virkeä fiilis. On se hullua, miten yli kolmikymppinen akka näkee painajaisia koulusta :shock: Etenkin kun koulu ei edes ollut mulle mitään painajaista vaan pärjäsin tosi hyvin.
Niinno, mä näen edelleen unia, missä mulla on fleda. Edellisen kerran mulla oli fleda vuonna 1995.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olenko kamalan epäkohtelias jos en mene edes katsomaan, kun ei-niin-läheinen työtoveri esittelee jälkikasvuaan tuolla keittiössämme ja siellä on kaikki muut tädit kuorossa kehuskelemassa sitä suloiseksi lapseksi ja niin poispäin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

swirl kirjoitti:Olenko kamalan epäkohtelias jos en mene edes katsomaan, kun ei-niin-läheinen työtoveri esittelee jälkikasvuaan tuolla keittiössämme ja siellä on kaikki muut tädit kuorossa kehuskelemassa sitä suloiseksi lapseksi ja niin poispäin?
Olet. Käydä kai voi, vaikkei kiinnostakaan. Kohteliaisuus ja sen sellaista. Toisaalta ei ole mikään pakko mennä, en minäkään menisi tai ole mennyt.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti:Olenko kamalan epäkohtelias jos en mene edes katsomaan, kun ei-niin-läheinen työtoveri esittelee jälkikasvuaan tuolla keittiössämme ja siellä on kaikki muut tädit kuorossa kehuskelemassa sitä suloiseksi lapseksi ja niin poispäin?
Ei vitussa. Harva asia on vastenmielisempää, kuin että joku roudaa jälkikasvuaan duunipaikalle. Jos kuitenkin roudaavat niin en ymmärrä, miksi minun pitäisi tehdä jotain muutakin kuin tuijottaa vihaisesti ja murjottaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Päätin piileksiä huoneessani suljetun oven takana ja hakea evääni vasta kun vaara oli ohi. Tuskin se kenenkään mielestä kovin kamalan kummallista oli koska viihdyn muutenkin parhaiten huoneessani suljetun oven takana - olisivat varmaan olleet enemmän ihmeissään, jos olisin mennyt paikalle.
Kai Nalo

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
swirl kirjoitti:Olenko kamalan epäkohtelias jos en mene edes katsomaan, kun ei-niin-läheinen työtoveri esittelee jälkikasvuaan tuolla keittiössämme ja siellä on kaikki muut tädit kuorossa kehuskelemassa sitä suloiseksi lapseksi ja niin poispäin?
Ei vitussa. Harva asia on vastenmielisempää, kuin että joku roudaa jälkikasvuaan duunipaikalle. Jos kuitenkin roudaavat niin en ymmärrä, miksi minun pitäisi tehdä jotain muutakin kuin tuijottaa vihaisesti ja murjottaa.
Agree.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Päätin piileksiä huoneessani suljetun oven takana ja hakea evääni vasta kun vaara oli ohi. Tuskin se kenenkään mielestä kovin kamalan kummallista oli koska viihdyn muutenkin parhaiten huoneessani suljetun oven takana - olisivat varmaan olleet enemmän ihmeissään, jos olisin mennyt paikalle.
Oikea päätös.

Eräässä edellisessä duunipaikassani toimarilla (pieni firma) oli tapana roudata vastasyntynyt kersansa työpaikalle ja joku henkilöstöstä joutui jopa vahtimaan sitä sillä aikaa, kun rouva itse keskittyi töihinsä. Hieman kiristi tunnelmaa. Onneksi minä en koskaan joutunut lapsenvahdiksi - varmaan tajusi, etten ole sovelias sellaiseen. :D
Dumis

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähäx olis söpöö jos joku roudais tänne oman beibinsä... ja sit se jäis lukin alle kun juoksis yhtäkkiä johonkin. Not. Täällä on tyhmää. Alkaa tekee mieli jo kentälle takas. Onneks tänään on salipäivä, ees jotain hyvää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Vähäx olis söpöö jos joku roudais tänne oman beibinsä... ja sit se jäis lukin alle kun juoksis yhtäkkiä johonkin. Not. Täällä on tyhmää. Alkaa tekee mieli jo kentälle takas. Onneks tänään on salipäivä, ees jotain hyvää.
Lisääntyykö ahtaajat? Eikö siitä seuraa jatkuva ahtaus?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Musta on kiva, jos näen työpaikalla jonkun työkaverin lapsia. Ihan mielelläni katselen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Musta on kiva, jos näen työpaikalla jonkun työkaverin lapsia. Ihan mielelläni katselen.
Niin varmasti väri on vain väärä!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Päivä meni enemmän tai vähemmän pääkipusena. Ajattelin et pikkupäikkärit auttais ja osin jaksanu salille hölkkäämään. Paskanmarjat. Kävin sit saunassa :]
RP

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jottain sutinaa tarttis saada tähän iltaan.
Vastaa Viestiin