Per-Per-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:No tämä ei tee ohareita, mut hei, 3 vuotta hiljaisuutta....
No sellasta se elämä nyt vaan joskus on. Jos se on vielä hyvä tyyppi ja kivaa seuraa niinkuin sanoit, miten se parantaa sun elämänlaatua että sä poikkaset välejä kokonaan siksi että toinen ei ole ilmoittautunut johonkin sun määräämääsi aikaan sulle?

Oli mullakin tossa vanhoja opiskelukavereita pari joihin ei tullut pidettyä mitään yhteyttä noin viiteen vuoteen syystä tai toisesta. Mut ihan kivaa on taas, eikä kukaan laske sitä kenen vuoro oli ottaa yhteyttä ja minkälaisessa ajassa.

Ehkä me miehet sit vaan tehdään näistä asioista liian yksinkertaisia, kun koetaan tällainen käytös edullisemmaksi kuin se, että lasketaan päiviä ja vuoroja ja sitten mökötetään kun koetaan itsemme väärinkohdelluiksi.

Miksen mä vaan voi olla homoseksuaali, miksi?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti:Annepa: Aikuisiässä on minusta ihan normaalia, että voi olla vanhoja kavereita joita näkee vaikka kerran vuodessa, aina toisen aloitteesta. Eipä niitä enää bestiksiksi nimitellä, mutta imo ystävyyssuhteen laatu ei ole välttis yhteydessä näkemis- tai yhtydenpitofrekvenssiin.
Harvinaisen viisaasti sanottu - ihan kuin omia ajatuksiani (siksi olivatkin varmaan niin viisaan kuuloisia) ;)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kreitsu kirjoitti:
annepa kirjoitti:
No tämä ei tee ohareita, mut hei, 3 vuotta hiljaisuutta....
No jaa, minulla on kyllä virinnyt kolmenkin vuoden takaa ystävyyssuhteita. Mutta se, joka teki useimmiten oharit, ei kylläkään jaksa kiinnostaa enää, koska sen taas tietää, miten siinä käy.

Mulla on joskus kaverisuhteita ollut "paussilla" useitakin vuosia, mutta sitten ne ovat virinneet uudelleen. Ehkä aina ei vain ole ollut otollinen aika. Toisaalta sellaista yksipuolista ystävyyden ylläpitoa en minäkään jaksaisi enkä tarvitse.
No en kolmatta kertaa välttämättä jaksa yrittää saman ihmisen kanssa.... On mullakin sellaisia ystävyyssuhteita jotka on virinnyt tauon jälkeen, mutta se viriäminen on jäänyt yhteen kertaan. Ei enää yksipuolisia kthnkxbai.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:No tämä ei tee ohareita, mut hei, 3 vuotta hiljaisuutta....
No sellasta se elämä nyt vaan joskus on. Jos se on vielä hyvä tyyppi ja kivaa seuraa niinkuin sanoit, miten se parantaa sun elämänlaatua että sä poikkaset välejä kokonaan siksi että toinen ei ole ilmoittautunut johonkin sun määräämääsi aikaan sulle?
En mie oo kokonaan välejä poikkasemassa, kohteliaan viileät välit ois nyt ehkä se hyvä. Lämmittely ja viriäminen voi parantaa mun elämänlaatua hetkeksi, mutta koska nyt mun mielestä yksipuolisuus ei vain ole hyvä juttu, niin pitemmällä aikavälillä se huonontaa mun elämänlaatua.

Sen on hyvä jos ei ole niin kova nillittäjä että ei yksipuolisuus haittaa. Elämä vois olla aika paljon helpompaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

annepa kirjoitti:Mulla on tietyt kriteerit kavereille, ja tää on yks. Yhteydenpito ei ole yksipuolista.
Haha. Jos mun kavereilla ois tollasia kriteereitä, mulla ei ois kavereita. (Ja turha kuvitella, että parhaat kaverisuhteeni olisivat jotenkin köykäisellä pohjalla - kaikkea muuta!)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mulla on tietyt kriteerit kavereille, ja tää on yks. Yhteydenpito ei ole yksipuolista.
Haha. Jos mun kavereilla ois tollasia kriteereitä, mulla ei ois kavereita. (Ja turha kuvitella, että parhaat kaverisuhteeni olisivat jotenkin köykäisellä pohjalla - kaikkea muuta!)
Ihmiset on erilaisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

annepa kirjoitti:Ihmiset on erilaisia.
Ja olkootkin, kunhan ovat tyytyväisiä tilanteeseensa.

Miksi muuten toistelet yhteydenpitonne olevan yksipuolista, vaikka lienet huomannut että tämä henkilö on kuitenkin ottanut sinuun yhteyttä? Sanoit, että harva yhteydenpitofrekvenssi ei sinua häiritse vaan yksipuolisuus. Ongelmaa ei siis pitäisi olla.
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hmmm... mulla on kavereita, joiden kanssa ei ole pidetty yhteyttä moneen, moneen vuoteen mutta kun taas tavataan, juttu jatkuu suunnilleen siitä mihin se edellisellä kerralla jäi.
Ei se ole aikamääristä tai soittovuoroista todellakaan kiinni :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ihmiset on erilaisia.
Ja olkootkin, kunhan ovat tyytyväisiä tilanteeseensa.

Miksi muuten toistelet yhteydenpitonne olevan yksipuolista, vaikka lienet huomannut että tämä henkilö on kuitenkin ottanut sinuun yhteyttä? Sanoit, että harva yhteydenpitofrekvenssi ei sinua häiritse vaan yksipuolisuus. Ongelmaa ei siis pitäisi olla.
Sitä rupesin itsekin miettimään. Kai mulla on semmoinen Manaajan mainitsema frekvenssikriteeri myös. Mulla vaan syystä tai toisesta rupiaa vituttaan se, että lopulta minä olen aina se joka soittaa ja/tai ehottaa tapaamista. Jos minä en soita, niin 3 vuotta. Enhän minä ees tunne sitä ihmistä enää! Eikä se minua!

Edit: pitääkö kaikista ihmisistä pitää sydämellisesti? Jos mulla nyt meni vaan vähän kauemman aikaa (niin, 10v) huomata että tämä ihminen ei ole sellainen jonka lasken lähipiiriini. Kaljalla voin käydä tai kahvilla ja olla hyvänpäiväntuttua, mutta se siitä.

Mun mielestä kaikista ihmisistä ei tarvi pitää. Toimeen pitää tulla mutta ei tarvi vapaa-aikaansa uhrata jos ei nappaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pelaisko pleikkaa, boxii vai wiitä. Kattoisko leffoi vai nettailisko. Elämän vaikeita kysymyksiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Pelaisko pleikkaa, boxii vai wiitä. Kattoisko leffoi vai nettailisko. Elämän vaikeita kysymyksiä.
Hei, sä olet nainen, voit tehdä kaikki samanaikaisesti!

Mä lankesin wasabipähkinöihin. Taas. Mut ostin vastapainoks myös pari ananasta, kun kaupassa oli sellanen kiva tyttö niitä "kuorimassa" :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puhein soi jatkuvasti. Tässä mitenkään tien päälle ole ehtiny. prkl!1
Jos nyt jo kuitenkin lähtis ja ois perillä huomenna..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti:Hmmm... mulla on kavereita, joiden kanssa ei ole pidetty yhteyttä moneen, moneen vuoteen mutta kun taas tavataan, juttu jatkuu suunnilleen siitä mihin se edellisellä kerralla jäi.
Ei se ole aikamääristä tai soittovuoroista todellakaan kiinni :)
Sama täällä :]
Ja toisten kanssa taas pidetään yhteyttä päivittäin. Ja ihan yhtä rakkaita kaikki.

Rauhallinen perjantai-ilta tiedossa kun aamulla on aikanen nousu ja kirpputorille lähtö. Jos pyöritte Valtterilla niin tervetuloa moikkaamaan!
Mä kävin aikani kuluks salilla juoksemassa. 45min ja 5km. Loistofiilis!
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Boring. Tekemisen puute. Kun ei millään jaksais mittään, mutta kun toisaalta ei jaksais olla tekemätikään yhtikäs mittään.

Kävin jo miehen työpöydän alla, mutta loppuillaksi on kalenteri ihan tyhjä tyhmä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Äh, näyttää olevan nettiheruttelutaidotkin ruosteessa -> siivoamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bliss kirjoitti:Hmmm... mulla on kavereita, joiden kanssa ei ole pidetty yhteyttä moneen, moneen vuoteen mutta kun taas tavataan, juttu jatkuu suunnilleen siitä mihin se edellisellä kerralla jäi.
Ei se ole aikamääristä tai soittovuoroista todellakaan kiinni :)
Tuo on kyllä totta minunkin kohdallani. Ja etenkin kun minulla tuppaa olemaan joskus erakkokausia ja nyt vaikka ei olisikaan, niin ei ihan helposti pääse tapailemaan ketään.

Olen siksi kiitollinen ja iloinen niistä ystävistä, jotka eivät hylkää välimatkan takia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis Urpilaisen on pakko olla paksuna, eikö?

http://www.iltalehti.fi/viihde/20100204 ... 3_vi.shtml#

Tuolta katso se "kuvagalleria" jutun alta, kuva 2.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Siis Urpilaisen on pakko olla paksuna, eikö?

http://www.iltalehti.fi/viihde/20100204 ... 3_vi.shtml#

Tuolta se katso kuvat eduskunnan teatteri-illasta, kuva 2.
Ei tuosta nyt täysin saa selvää, mutta pointtini ovat:

1) Ihan_vitun_ruma-kolttu sillä on.
2) Miks vitussa sä oot vaklannut että mitä eduskunnan posse pitää päällään? :twisted:
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:Siis Urpilaisen on pakko olla paksuna, eikö?

http://www.iltalehti.fi/viihde/20100204 ... 3_vi.shtml#

Tuolta katso se "kuvagalleria" jutun alta, kuva 2.
Ei kai sentään. Se on muuten vaan pönäkkä. Puheenjohtajan kiireet ja korruptiolounaat kato :wink:

Mut voi taivas minkä näköistä sakkia tämän maan eduskunnassa vaikuttaa :shock:
Voisko niille palkata jonkun tyylikonsultin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No siis, selailen toisinaan noita iltiksen viihdejuttuja ihan ilman mitään syytä :D Ts. koska ei tarvi tehdä mitään järkevää/välttelen sitä mitä pitäis tehdä. Nyt menen nukkumaan ;-)
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Prkl. Jumituin lukemaan kahta blogia tähän vaikka piti pakata ja painua nukkumaan. *jupinaa*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Naiset vaihtuu mutta kaverit pysyy!
Pyyhin Netikettiin..
nastamuumio

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jos mulla ois kaljaa, niin joisin sitä, jonka jälkeen mulla ei taaskaan olis kaljaa.
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mies on ketku. Yritti pimittää neloselta alkavan diisselin leffan. Nuuh.
Vastaa Viestiin