Per-Per-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko mun auto nyt valmistua että mä pääsisin helvettiin täältä!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Voisko mun auto nyt valmistua että mä pääsisin helvettiin täältä!!11
Ihan samaa odottelen.

Ja sit kun se valmistuu, meen hakeen jäkeen salikortin että pääsee huomenna jumppaamaan!
Manaaja

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Ja kaiken lisäksi sain huollosta sijaisautoksi jonkin ihan hirvittävän huonon Hyundain. Miten huono ajettavuus voikaan autossa olla? Ja se melu!
No ei kai se nyt niin kamalaa voi olla ajaa tollasella autolla sen kerran kun se oma auto hajoaa, vaikkei oliskaan ihan oman auton tasoinen vehje?
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mistä näitä uusia rekisteröityneitä käyttäjiä oikein tulee? :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:No ei kai se nyt niin kamalaa voi olla ajaa tollasella autolla sen kerran kun se oma auto hajoaa, vaikkei oliskaan ihan oman auton tasoinen vehje?
Sori, huti meni. En itkenyt täällä sijaisautoa laatua vaan ylipäätään koko autoa.

Ja mä sentäs voisin itkeä asiaa, sillä pelisääntöjen mukaan mulle kuuluu a-luokan sijaisauto. Toi ei ihan taida olla? En vaan ollut niin pikkumainen että olisin alkanut siitä nillittämään vaan siirryin annetulla pelillä paikasta a paikkaan b.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Mistä näitä uusia rekisteröityneitä käyttäjiä oikein tulee? :shock:
En tiedä mutta noraan ne kaikki. Mulla on epäilykseni... *muotoilee foliohattua*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähtisikö sitä nolaamaan itsensä yhden halauksen takia vai löisikö vain puutavaraa kattoon?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vittu mikä duunipäivä. Aamu alkoi kello 8, kun olin ajamassa partaa ja asiakas se siellä soitteli, että tiedätkös btw kaikki menee ns. päin vittua. Ja silloin meni vielä hyvin.
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mistä näitä uusia rekisteröityneitä käyttäjiä oikein tulee? :shock:
En tiedä mutta noraan ne kaikki. Mulla on epäilykseni... *muotoilee foliohattua*
Jaa epäilyksesi, mäkin haluan foliohattuilla!
Miten muuten voi norata sellasen, jolla ei ole vielä yhtään viestiä? Puuttuuks mulla joku nappula tästä? :think:
Manaaja

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No ei kai se nyt niin kamalaa voi olla ajaa tollasella autolla sen kerran kun se oma auto hajoaa, vaikkei oliskaan ihan oman auton tasoinen vehje?
Sori, huti meni. En itkenyt täällä sijaisautoa laatua vaan ylipäätään koko autoa.

Ja mä sentäs voisin itkeä asiaa, sillä pelisääntöjen mukaan mulle kuuluu a-luokan sijaisauto. Toi ei ihan taida olla? En vaan ollut niin pikkumainen että olisin alkanut siitä nillittämään vaan siirryin annetulla pelillä paikasta a paikkaan b.
Koko autoa? Heh. Kyllä mä sanoisin että aika hyvin osui. Sähän ihmettelit ihan tosissasi sitä kun mä valitin siitä Ford Ka -luokan Mazda 2:sta, jonka rinnalla i30 sentään on loistoauto.

Pienimoottorisesta pienestä perheautosta vaihtaminen pienimoottoriseen pieneen perheautoon yhden arkipäivän ajaksi on nyt kuitenkin vähän eri asia kuin isomoottorisesta edustusautosta markkinoiden halvimpaan ja pienimoottorisimpaan rimpulaan vaihtaminen viideksi päiväksi. Vai oiskohan mun pitänyt oikeen erikseen mainita ettei Mazda 2 ollut ihan yhtä hyvä ajo-ominaisuuksiltaan, että olisin saanut valittaa? :-p

Enkä mä tiedä miten noi sun autoluokkas sun mielestä menee, mutta A-luokan vuokra-/sijaisauto on se kaikista pienin ja halvin säästöluokka. Mulle kuuluis takuusopimuksen mukaan autoluokka H:n sijaisauto, joka on hyvin kaukana autoluokasta A. Sä sen sijaan sait reilusti paremman sijaisauton alle kuin mitä edellytetään, jos sulle kuuluis sijaisauto luokasta A.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo, et ihan tainnut tajuta mun pointtia. Mut ei se mitään, en yllättynyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Miten muuten voi norata sellasen, jolla ei ole vielä yhtään viestiä? Puuttuuks mulla joku nappula tästä? :think:
No ei mitenkään, siks mä tästä aasilta kyselinkin. Ja nää on ihan muhun liittyviä foliohattuiluja :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bedlam

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti:Miten muuten voi norata sellasen, jolla ei ole vielä yhtään viestiä? Puuttuuks mulla joku nappula tästä? :think:
Noraushan tarkottaa sitä, että et näe noratun viestejä. Jos käyttäjällä on 0 kappaletta viestejä, niin minkä niistä haluaisit norata? ;) Vai meneekö galleria automaattisesti piiloon noratulta?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bedlam kirjoitti:Vai meneekö galleria automaattisesti piiloon noratulta?
Menee. Nyt galleriatirkistelijältä vaaditaan edes yksi viesti eli ehtii norata :]

Tuli vastaus tutulta poliisilta, että huhtikuun puoliväliin olis syytä körötellä nätisti tai lähtee kortti. Kylmää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti: Noraushan tarkottaa sitä, että et näe noratun viestejä. Jos käyttäjällä on 0 kappaletta viestejä, niin minkä niistä haluaisit norata? ;) Vai meneekö galleria automaattisesti piiloon noratulta?
Sitä gallerian piilottamista joo meinasin. Voihan toki olla, että oon niin taitava ennustaja, että tiedän jo ennakkoon etten halua lukea niitä tuleviakaan viestejä :mrgreen:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olisiko ihminen onnellisempi, jos hän olisi kaksineuvoinen?
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Riemumieli kirjoitti:Olisiko ihminen onnellisempi, jos hän olisi kaksineuvoinen?
Olisitko onnellisempi, jos olisit kaksineuvoinen ja kinkygrl painaisi sua sträppärillä kakkoseen?
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään on taas niitä päiviä kun en vaan tajua miten huonot käytöstavat niin surkean monella ihmisellä tosiaan on. Kuinka moni teistä on opetettu esim. kiittämään?
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti: Kuinka moni teistä on opetettu esim. kiittämään?
o/
...sekä tervehtimään, katsomaan silmiin kun puhutaan, olemaan sylkemättä ja kiroilematta ja muuta sellasta pientä :]
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

elco kirjoitti:Olisitko onnellisempi, jos olisit kaksineuvoinen ja kinkygrl painaisi sua sträppärillä kakkoseen?
Sitähän tässä juuri yritetään selvittää tuota kaksneuvoisuuden ihanuutta. Se nyt kai on selviö, että 130 %:nen heteromies pitää, kun strappari hyräilee aunuksen aaltoja.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
RP kirjoitti: Kuinka moni teistä on opetettu esim. kiittämään?
o/
...sekä tervehtimään, katsomaan silmiin kun puhutaan, olemaan sylkemättä ja kiroilematta ja muuta sellasta pientä :]
Tuo kiroilu on heikko kohtani, onneksi saanut vähennettyä.
RP

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olisiko ihminen onnellisempi, jos hän olisi kaksineuvoinen?
Olisitko onnellisempi, jos olisit kaksineuvoinen ja kinkygrl painaisi sua sträppärillä kakkoseen?
Alan kohta epäileen et sul on ikäwä kinkkua, parin päivän sisään jo toinen kerta kun mainitset kyseisen nikin. *Puss*

Dumis, saitko kitara sankarin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
elco kirjoitti:Olisitko onnellisempi, jos olisit kaksineuvoinen ja kinkygrl painaisi sua sträppärillä kakkoseen?
Sitähän tässä juuri yritetään selvittää tuota kaksneuvoisuuden ihanuutta. Se nyt kai on selviö, että 130 %:nen heteromies pitää, kun strappari hyräilee aunuksen aaltoja.
Kaksineuvoisuus on varmasti ihanuutta mutta nykyisessä myrskyisessä sopeumatilanteessa, ilmasto muuttuu ♫ mutta mihin suuntaan?♪ kaksineuvoisuussa pahinta olisikin geneettisen vaihtelun heikkeminen jos vain itseään posauttelisi paksuksi, välillä joutuisit ainakin hakemaan vierasta hermafodoa? Sitten voisit taas itseäsi vetää peppuun?
Tai voit tehdä sitä nytkin, vaikka vakavat jälkiseuraamukset puuttuvatkin..

Kiitin tänään dösässä etukäteen ihQ pihkua opiskelijatyttöä että pääsin ulos ja ensin pois istumapaikaltani, naisia kohtaan siis olen kohtelias yleensä .. Homot!
Viimeksi muokannut Niba, 05.02.2010 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:
bliss kirjoitti:
RP kirjoitti: Kuinka moni teistä on opetettu esim. kiittämään?
o/
...sekä tervehtimään, katsomaan silmiin kun puhutaan, olemaan sylkemättä ja kiroilematta ja muuta sellasta pientä :]
Tuo kiroilu on heikko kohtani, onneksi saanut vähennettyä.
Mä kiroilen vain netissä :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per-Per-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nysse o valmis, soronoo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin