LaardiLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hui saatana onpas mun Auringonnousu-biisiin tehty karsee video.... Jotain niinq NIIN päinvastasta miten mä oon tän visioinu (elämäni tärkein biisi sentäs).
Hmm, erittäin vaikuttavaa.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Miksi ihmiset listaavat ostamiaan roskaleffoja, mutta Eric Rohmerin kuolema käsiteltiin samanlaisella hiljaisuudella kuin Ingmar Bergmanin ja Michelangelo Antonionin?

Katsooko kukaan muu enää Ranskan uuden aallon leffoja?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä haluun kotiiiin, mulla on nälkä, väsy ja halipula. Tajusin juuri, että joudun tulemaan huomennakin duuniin ja tekemään pitkän päivän :x Perkeleen perkele.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oih, mii soo happy. Mii kot me virst nikkervoolinmessake:

hi

From Princess Alice Kolonga
Abidjan Cote d Ivoire.
E-mail:[email protected]

Hello Dearest,

I am princess Alice Kolonga 23years of age. Am attracted to your profile and I'll like to share my secret with you concerning an inheritance.PLEASE CONSIDER PERSONAL. I have sum fund totaling Thirty million US dollars( $30m) with a financial instutue in cote Diviore. Actually was deposited by my father who is now late but I am the next of kin. I have been to this bank confirm the existence of the funds with the bank. I need your help to stand as a guardian and business partner to my late father who deposited these fund and to help claim and retrieve them safely to your country on my behalf after which I will join you through your help for relocation and investing the funds there in your country.

I am ready to compensate you with 25% of this total amount for your diligent efort assistance.

Please if you are capable and sincerely willing to assist me, kindly reply me to this email address only for discussion and an understanding between us to make the claim from there.

Sincerely yours

Princess Alice Kolonga
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ajatella että noihin on oikeasti joku langennutkin :roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Au. Lihaksia kivistää. Au.
Huomenna takasin puiden kaatoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hasselhoffia ja Wirtasta, meininki vähintään legendaarista (tai ainakin jälki)

RP

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo on täys kymppi, saa aina fiilikset kattoon! :)
Dumis

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

:hep:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kitinässä kun on, ei enää halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Tixiä joukkoineen ja kannattajineen ajattelen joka päivä. Usein istun yksin kämpässäni enkä tee mitään muuta kuin ajattele heitä. En halua poistua kämpästäni. He ovat voittaneet.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:Kitinässä kun on, ei enää halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Tixiä joukkoineen ja kannattajineen ajattelen joka päivä. Usein istun yksin kämpässäni enkä tee mitään muuta kuin ajattele heitä. En halua poistua kämpästäni. He ovat voittaneet.
Aww, se elämä on niin kaukana!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: LaardiLauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Cityssä Tix kyllä näyttää lähinnä ottavan turpaan keskusteluissa kun yrittää kerätä helppoja pätemisirtopisteitä ikiwanhoja kertaalleen käytettyjä palstainsultteja pyöritellen.
Vastaa Viestiin