Maanantai curryä täynnä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Missä vitun oikeusvaltiossa tosta saa varoituksen, mutta mä sain kuitenkin selvät rapsut kun ajoin 80 alueella 88 kamera-auton taltioimana? Prosentuaalisestikin mä ajoin 10% yli ja sä 15% yli.
Niin. Sä ajoit Jagella ja Vesper Huyndailla. Ei se kummempaa tartte.
Donitsinsyöjät tunnisti siis jopa automerkin? Luulin että ne vaan yrittää tavata mitä siinä rekkarissa on? Se on vähän vaikeeta kun kyseessä on yksikirjaimiset tavut ja perässä suurinumeroinen luku.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyl se puuron vetäminen ennen kukonlaulua on aika tuskaa, tänään jäi eilisestä setistä pakastemarjat pois (loppui) ja lisäsin protskua ruokalusikallisen. Tiedä sit olisko pitänyt laittaa vasta mikrottamisen jälkeen toi protsku kun ei tahtonut puuro oikein jämäköityä niin helposti kuin ennen. Omput tietty jäi himaan, kahtoo nyt että kuin kauan kestää ilman nälkää. Ruisleipä kyl menee aamupalaks heti herätessä, ehkä vois alkaa sitä vetää ekana ja sitten myöhemmin puuroa.

Jajoo manis on siinä oikeassa että yritän tässä samalla vähän kiinteytyä, mutta mihinkään ihmedieetteihin en ala, läskit ropiskoot tekemisen myötä pois.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Niin. Sä ajoit Jagella ja Vesper Huyndailla. Ei se kummempaa tartte.
En todellakaan ajanut, eihän sillä edes uskalla ajaa ylinopeutta kun vatkaa jo normivauhdeissa. Onnettomuus tapahtui matkalla huoltoon.
Viimeksi muokannut Vesper, 09.02.2010 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Vein vaimon ompelukoneen peltimaalaamolle (syytön osapuoli) ja sijaisautoksi oli laitettu Kia Sportage käsivaihteilla, vaikka nimenomaan sanoin, että automaatilla.

No, ihan kiva oli sekoitella vaihteita kolmen vuoden tauon jälkeen. Vaatii keskittymistä, että muistaa painaa kytkintä valoihin tullessa ja valoista lähtiessä muistaa laittaa vaihteen silmään.

Istuinlämmitin oli joko rikki tai sitten se oli tajuttoman heikkotehoinen.
Nyt pari päivää asiaa tutkittuani olen päätynyt siihen, että istuinlämmitys toimii, mutta on uskomattoman heikkotehoinen ja selkäosalla ei ole lämmitystä lainkaan.

Nahkapenkit ja olematon istuinlämmitys ja puuttuva sisätilalämmitys, avot!
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: istuinlämmitys toimii, mutta on uskomattoman heikkotehoinen ja selkäosalla ei ole lämmitystä lainkaan.

Nahkapenkit ja olematon istuinlämmitys ja puuttuva sisätilalämmitys, avot!
Jos noi on samoja osia kuin Tucsonissa, niin hajalla ovat ja termostaatissakin lienee jotain vikaa tai sit se on liian kylmä. Tucsonissa on yksi asento penkinlämmittimelle ja sillä penki lämpeää kyllä niin kuumaksi että varmasti riittää. Samaten sisätilat lämpeävät ihan kiitettävästi -20 asteen pakkasillakin, joten joko Sportagessa on jotain erilaista noissa, tai sit ne on rikki.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 09.02.2010 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:sijaisautoksi oli laitettu Kia Sportage käsivaihteilla, vaikka nimenomaan sanoin, että automaatilla.

No, ihan kiva oli sekoitella vaihteita kolmen vuoden tauon jälkeen. Vaatii keskittymistä, että muistaa painaa kytkintä valoihin tullessa ja valoista lähtiessä muistaa laittaa vaihteen silmään.
Itse olen ajanut pelkästään automaatteja tammikuusta 2007 alkaen, kunnes tuossa viikko sitten päädyin pitkästä aikaa ajelemaan keppiä pariksi päiväksi. Hieman yllättäen homma menikin sitten niin, että käsivaihteen ja kytkimen käyttö tuli suoraan ja takeltelematta selkäytimestä, ja kun eilen palasin automaatin ohjaimiin niin vähän väliä tuli sellainen outo peruspaniikki, että jokin on menossa pieleen kun en paina kytkintä enkä valitse itse vaihteita. Jotenkin kai käsivalinta on minussa syvemmällä kuin automaattiajo.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä ajan kyllä ihan sujuvasti kummallakin, eikä autoilu nyt noin muutenkaan tuo urheilufiilistä ellei ala kepittämään ihan urakalla.
NuoriD

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: istuinlämmitys toimii, mutta on uskomattoman heikkotehoinen ja selkäosalla ei ole lämmitystä lainkaan.

Nahkapenkit ja olematon istuinlämmitys ja puuttuva sisätilalämmitys, avot!
Jos noi on samoja osia kuin Tucsonissa, niin hajalla ovat ja termostaatissakin lienee jotain vikaa tai sit se on liian kylmä. Tucsonissa on yksi asento penkinlämmittimelle ja sillä penki lämpeää kyllä niin kuumaksi että varmasti riittää. Samaten sisätilat lämpeävät ihan kiitettävästi -20 asteen pakkasillakin, joten joko Sportagessa on jotain erilaista noissa, tai sit ne on rikki.
Puuuttuvalla sisätilalämmittimellä tarkoitin, että ei ole muuta kuin lohkolämmitin. Kyllä tuo lämmityslaite sitten sitätilan lämmittää, mutta eturauhanen huutaa hoosiannaa.
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Puuuttuvalla sisätilalämmittimellä tarkoitin, että ei ole muuta kuin lohkolämmitin. Kyllä tuo lämmityslaite sitten sitätilan lämmittää, mutta eturauhanen huutaa hoosiannaa.
Okka.

Osta lampaantalja persiin alle!
NuoriD

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:...
Olin jo huolestunut, ovatko pakkaset koituneet pikkulinnun kohtaloksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:En todellakaan ajanut
Kas. Muistikirja korvien välissä erehtyi, enkä jaksanut/jaksa tarkastaa miten asia oli kirjoitettu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin