Maanantai curryä täynnä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Aivotoiminta on jo täysin lakannut, mutta pitäisi olla vielä neljä tuntia duunissa. Tällaiset hetket saa mut harkitsemaan kahvin palauttamista sallittujen aineiden listalle.
Avasit kitinän ja meni vielä järkikin?
Varma aivotoiminnan lakkaamisen merkki on henkityksen pysähtyminen.
Onko henkityksesi katkonainen tai muuten epänormaalilla?

Työpöydälläni on green afficea mukeillen neljä tyhjää mukia joissa on ollut monivaikutteista psykoottista ainetta nimeltään kahvi.
Vaikka tupakanpolton lopetin tyystin 17 vuotta sitten en ole harkinnut kahvinjuonnin lopettamista sen jälkeen kun aloitin sen 27 vuotta sitten!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Jätät vahingossa pillerit syömättä/puhkot kortsut/laitat ehkäisyvaahdon asemesta partavaahtoa, niin vaikka mitä voi tapahtua.
TMI (too much information) .. mutta en mä syö pillereitä. Niin siis tarkoitin, että avokki voi tehdä sen vilungin.

Tässä juuri mietin, että pitäisköhän yrittää houkutella kavereita leikkimään pihalle, tuolla olis ihana pinkka lunta. Isä juuri tiputti lumet katolta, ja voisi mennä kaivamaan tuonne lumilinnaa :) Hurrrrjat kinokset :) Tuliskohan kukaan leikkimään?
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

'ttu kun panettaa.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Ei vaan 1-2 rkl maustamatonta heraproteiinijauhetta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noniin palstan itseoppineet nuppimaakarit. Onko jotain droppia, jolla saisi harkintaa mukaan toimiin?

Kittailin rakenteilla olevan kapistuksen, menin keitiiöön ja levitin samalla lastalla tomaatipyreet pitsalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:'ttu kun panettaa.
:komp:

Eipä tässä auta muu kun joko runkata tai lähtee salille. Joo - mä lähen salille. Kohta.

Työkaveri oli migreenissä ja mä hoidin senkin hommat. Eipä se mitään, tosta hyvästä (ja vähän muustakin) sain muuten viimeviikolla palkankorotuksen :] Siks ei vituttanut niin paljoo kun yleensä kun se ilmottaa ettei tuu töihin. Hoidin hommat hemmetin hyvin ja saan olla taas ylpee itestäni.
Vaikka oli helevetin kiire päivä, niin sain omat hommat tehtyä ja senkin duunit. Miten kummassa työkamu ei pysty suoriutuun päivän hommista päivässä? Joka päivä sillä jää hommia tekemättä. Mihin se työajan käyttää? Kun musta kuitenkin tuntuu että se paiskii hommia ihan niinku muutkin mut silti se "ei saa mitään tehtyä". En ees purnaa, ihmettelen vaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maailma ei sittenkään ole ihan paska paikka, sillä postilaatikossa odotti viikon paras yllätys: kirjallinen huomautus :] Ai lav juu ool!

Ja piiitkän spinnitauon jälkeen tuttu fiilis perseessä, ai lav it tuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Maailma ei sittenkään ole ihan paska paikka, sillä postilaatikossa odotti viikon paras yllätys: kirjallinen huomautus :] Ai lav juu ool!
Mistäs moinen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mistäs moinen?
Ylinopeudesta. Olin varma että tulee sakko. Ja sitten olis pitänyt olla toosi varovainen huhtikuun puoliväliin, seuraavasta olis lähtenyt kortti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mistäs moinen?
Ylinopeudesta.
Jaaaa. Oliko paljon ja millä alueella?
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aloin kattelee vanhoja MäGaivereita. Ei vitsi tää on kyllä kuningas. Äsken se rakensi jääpalapussista, porkkanoista, kiertoilmauunista, kattilasarjasta ja tarjottimesta aikapommityyppisen harhauttimen. Jos joku nainen lupais kattoo mun kanssa kaikki ihmemiehet, niin joutuisin ehkä menee naimisiin. Tai ainakin antaa penistä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No eipä ollut ylitystä onneksi kuin 9 ja paikkana Sipoontien ja Skogsterintien risteys, juuri ennen vanhaa Lahdentietä, kuudenkympin alue. Se sama tie missä mulla oli viimeks ylitystä 36... *köh* Ehdin onneks vähän hiljentämään kun edelliselläkin räpsähti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:No eipä ollut ylitystä onneksi kuin 9 ja paikkana Sipoontien ja Skogsterintien risteys, juuri ennen vanhaa Lahdentietä, kuudenkympin alue. Se sama tie missä mulla oli viimeks ylitystä 36... *köh* Ehdin onneks vähän hiljentämään kun edelliselläkin räpsähti.
Missä vitun oikeusvaltiossa tosta saa varoituksen, mutta mä sain kuitenkin selvät rapsut kun ajoin 80 alueella 88 kamera-auton taltioimana? Prosentuaalisestikin mä ajoin 10% yli ja sä 15% yli.

Voisko Pyryharakka tai Lolita tai joku muu näihin asioihin joskus perehtynyt kertoa että minkä mukaan tätä oikeutta oikein jaetaan? Sukupuolenko?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Milloin sä sait sen sakon? Eikös näihin just vähän aikaa sitten tullut jotkut uudet pelisäännöt?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:tosta saa varoituksen, mutta mä sain kuitenkin selvät rapsut kun ajoin 80 alueella 88 kamera-auton taltioimana? Prosentuaalisestikin mä ajoin 10% yli ja sä 15% yli.
Kannattaa aina vastustaa rankkaria, syyttäjät alentavat niitä lähes säännönmukaisesti.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:^ Milloin sä sait sen sakon? Eikös näihin just vähän aikaa sitten tullut jotkut uudet pelisäännöt?
Pari kk sitten, ihan näiden uusien tiukempien pelisääntöjen aikakaudella, niinkuin säkin.
ninnithequeen

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täydelliset Naiset alkaa - salmiakki *check* suklaa *check* poika nukkuu toistaiseksi *check*

:]
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja nexie »

Manaaja kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Ei vaan 1-2 rkl maustamatonta heraproteiinijauhetta.
Mä laitan puuroon lusikallisen neitsytkookosöljyä ja pari lusikallista (mansikka)soijaproteiinijauhetta. Nesteeksi rasvatonta maitoa. Potkii vähän pidempään kuin perusversiolla (eli mun tapauksessa muutaman tunnin...).
Don't Panic!
RP

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti: Jos joku nainen lupais kattoo mun kanssa kaikki ihmemiehet, niin joutuisin ehkä menee naimisiin. Tai ainakin antaa penistä.
Harmi että oon naimisissa ja liian vanha sulle. Muuten tehtäis diili.

Hitsin kikuli, täällä ollaan paskataudissa.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Ei vaan 1-2 rkl maustamatonta heraproteiinijauhetta.
Kas kummaa, sattuu olemaan just pussillinen maustamatonta heraprotskua tuolla keittiössä :D
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Öljy tuo vaan kaloreita mutta ei mun mielestä erityisemmin vie eikä pidä nälkää. Proteiini vie. Jos tarkoitus on yrittää vähentää rasvan määrää kropassa niin sitä parempi mitä vähemmän on nälkä ja mitä vähemmän rasvaa ja hiilareita kerralla itseensä tankkaa. Puuron hiilarit toimivat superhyvänä insuliinikatalyyttina imeyttääkseen mukana tulevat öljyt ja rasvat kroppaan energiaksi.

Eli protskua vaan, eikä mitään öljyjä, varsinkin niin kauan kun on yli- eikä normaalipainoinen. Niin ja tee siitä puurosta samalla vähän tukevampaa kamaa, niin se ei "sula" niin salamannopeasti. Tosin toi protsku jo tekee siitä asteen tymäkämpää, joten kannattaa edetä kemiallisissa kokeiluissaan varovaisesti.

MacGyverblogi #2: Nyt se teki männynkävyistä ja pihkasta kranaatteja ja maamiinan, AWESOMOOO!
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Containers Shipsillä töis oleva kaveri tuli naamikseen kyselee että "onko teidän putiikillakin tapana tiputella kontteja mereen omistajien sieltä noukittavaksi?" Vähän repesin. Tää on tää työehtotaisteluiden aika on kummaa, pitää olla kaverina muille alan kollegoille, mutta sitten kun TESsi on ruuvattu niin sitten ne kaverit on taas pahimman vihulaisen kätyreitä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Öljy tuo vaan kaloreita mutta ei mun mielestä erityisemmin vie eikä pidä nälkää.
Monenlaista on mielipidettä. Kokemukseni mukaan pari siivua ruisleipää kontra samaset siivut plus 1 rkl rypsäriä pitää nälän pois pari tuntia kauemmin (2h -> 4h). Mun kohdalla sama pätee myös puuroon. Ja samalla tulee energisempi olo. Ai niin, on rypsärissä niitä hyviä omegakolmosiakin. Saattoi aikanaan puuron voisilmällä olla myös muu tarkoitus kuin maun tuominen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Edelleen, oon ymmärtänyt että Dumiksella on pienoinen kiinteytymisprojekti edessä. Ja siihen ei ylimääräisen lisäenergian tankkaaminen auta. Jos rasvalla yhtään saakin nälkää siirrettyä, se tulee silti kaikista energiapitoisimpaan hintaan.

Mä en moisia vaikutuksia ole huomannut rasvan kittaamisen kanssa. Proteiinien kanssa sen sijaan kyllä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Missä vitun oikeusvaltiossa tosta saa varoituksen, mutta mä sain kuitenkin selvät rapsut kun ajoin 80 alueella 88 kamera-auton taltioimana? Prosentuaalisestikin mä ajoin 10% yli ja sä 15% yli.
Niin. Sä ajoit Jagella ja Vesper Huyndailla. Ei se kummempaa tartte.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin