Maanantai curryä täynnä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tein voimakkaan habanero chili kastikkeen proilerin lisujen ja paprikan lomaan nyt nautitaan! NAM!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Curry on perseestä, maanantaista tiedä viel mitään, heräsin viideltä.
TPKTPKEKATPK!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tokan päivän semikrapula eli keskiloivaa ahdistusta. Tästäkin huolimatta pyörähdän firman parketilla tasan kello 13 säbäpelin merkeissä. Ovat järjestäneet sisäiset kisat. Mut lueskelen hetken Vauva-lehteä, kun muija vielä nukkuu ja sain tytönkin levolle. Aika säälittävää 8)

Ainiin, viikon loman pukkas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

:maanantai: Muijan Audilla töihin ja yllättäin se paska laskee jäähdytysnesteet mäkeen. Saaatanan vag-paska, sulattoon joutasit :9mm:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^^ Ihanan säälittävää. :D

Onnittelut tulevasta valojen vaihdosta!

Auto palautuu pian lasit korjattuna. Vien sen talliin ja unohdan sinne. Tappaisin varmaan jos jotain vielä tultais rikkomaan. Suussa maistuu pimpille, en oikein käsitä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

exPertti kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Suussa maistuu pimpille, en oikein käsitä.
Jos olet kävellyt unissasi? :)
Tai sit tosta mun hammastahnasta ei vaan ole mihinkään, kokeilen kolmannen pesun since eilinen ja nyt tujummalla. 8)

Vai oisko niin et tää tahna jotenkin reagoi pimpin kanssa? Kertokaa miehet, asiantuntijat! Jos annatte naiselle suuta alku-iltasella niin maistuuko suussa aamulla jotain extraa ja mitkä on erot hampaiden harjauksen ja harjaamattomuuden kans niin ku?

Voisitte testata tän tänään. Ja huomenna.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^^ Ihanan säälittävää. :D
Hitto, tämähän on hauska julkaisu. Vai mitä sanot: "Parisuhteessa elävä nykymies elää koko ajan sen ajatuksen kanssa, että kulman takana odottaa poreammeellinen halukkaita huippumalleja."

Voiko tämän elon paremmin kiteyttää 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle, kymmeneltä vasta lounas eikä edes omppuja töissä, apuva!
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,

Vaiha konttorirotta-alalle, niin pärjäät yhdellä reissumiesvoikkarilla klo 11 asti.


Btw, eikö E71:llä pysty poimimaan tekstiviestistä puhelinnumeroa automaagisesti muka lainkaan? ARGH!
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 08.02.2010 8:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hitto, tämähän on hauska julkaisu. Vai mitä sanot: "Parisuhteessa elävä nykymies elää koko ajan sen ajatuksen kanssa, että kulman takana odottaa poreammeellinen halukkaita huippumalleja."

Voiko tämän elon paremmin kiteyttää 8)
Käytä tota valasanojen suunnittelussa, pidä toi. Älä. :D
Jenny Daa-aah! ling

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle, kymmeneltä vasta lounas eikä edes omppuja töissä, apuva!
Oman satakiloseni vinkki ois lisätä tohon extrakuitunen litran smoothie. Itekin teen aina sen litran mut lipittelen puoleen päivään asti... Nyt huikka!
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Vaiha konttorirotta-alalle, niin pärjäät yhdellä reissumiesvoikkarilla klo 11 asti.
Konttorissahan mä oonkin ollut pari viikkoa ja vielä ainakin tän ja ehkä ties kuin pitkään, eikä ylityökiellon takia pääse viikonloppuisinkaan laivalle.
Aikoinani en just inssiksi pyrkinyt kun arvioin että kuolisin siihen tylsyyteen ja jokapäiväiseen krakan pitämiseen. Nykyään oon kyllä fundeerannut taas tuota kouluttautumista, toisaalta esimieshommatkin kiinnostais, tää raportointihomma ei kiinnosta niin paljoa että tällä puolella tahtoisin ylentyä... operatiiviset touhut on mun homma :)

Pakko hommailla niitä hetelmiä tänne, tää on kidutusta, toivottavasti lähtis läskiä ees tän takii! Dyynin jälkee salille jossei mutteri soita että pitää se hakea Peijaksesta...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiksen mutsille jaksuja!

Töissä, tadaa! Hedari, tadaa!! Oireilin toissailtana jo ihan mukavasti koko yön kestäneellä vatsataudille. Psykosomaattiset sairaudet sux. Mä en ala!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vein vaimon ompelukoneen peltimaalaamolle (syytön osapuoli) ja sijaisautoksi oli laitettu Kia Sportage käsivaihteilla, vaikka nimenomaan sanoin, että automaatilla.

No, ihan kiva oli sekoitella vaihteita kolmen vuoden tauon jälkeen. Vaatii keskittymistä, että muistaa painaa kytkintä valoihin tullessa ja valoista lähtiessä muistaa laittaa vaihteen silmään.

Istuinlämmitin oli joko rikki tai sitten se oli tajuttoman heikkotehoinen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Whiiii, sain sovittua huomiselle saldovapaan. Se tosin vaatii sitä, että jään tänään kasiin-ysiin asti. Huomisen päivän pyhitän esseen kirjoittamiselle, ettei vaan jää viime tippaan. Torstaina deadline.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Seppo Rätyä mukaillen maanantai on paska maa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi lähteä asiakkaalle esittelemään toivottavasti heidän tulevaa järjestelmää enkä pysty ajattelemaan kuin nenänpäässä olevaa hemmetin kipeää paukuraa.

Ja nälkäkin on, tähän mennessä suusta mennyt alas oluttuopillinen kahvia, muki oli pesussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,

Vaiha konttorirotta-alalle, niin pärjäät yhdellä reissumiesvoikkarilla klo 11 asti.


Btw, eikö E71:llä pysty poimimaan tekstiviestistä puhelinnumeroa automaagisesti muka lainkaan? ARGH!
Vaihda IT-alalle selviät puoleenpäivään lasilla vettä..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

5 wiikkoa röökittä, vikan Campixin söin tänää, joten tästä lähtien mennään omalla motivaatiolla eteenpäin.
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:5 wiikkoa röökittä, vikan Campixin söin tänää, joten tästä lähtien mennään omalla motivaatiolla eteenpäin.
Kova jätkä! Tsemppiä vaan kovasti.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:5 wiikkoa röökittä, vikan Campixin söin tänää, joten tästä lähtien mennään omalla motivaatiolla eteenpäin.
Kova jätkä! Tsemppiä vaan kovasti.
Tänks, eilen tosin olin kyllä jo puolihuomaamattani kokonaisen päivän ilman nappia mutta huomenna se sit virallisesti alkaa.
Ei tää ollutkaan mikään eilen päätetty päätös vaan reseptin olin jo elokuussa hakenut, motivaation hakuun sit menikin aika pitkä aika.
Urheilun aloittaminen ja sen tuoma elämänmuutos (127 543 kerta) oli ehdoton edellytys tämän projektin läpiviennille.

Mutsin polven keinonivel-leikkaus oli torstaina, tänään se vissiin pääsee poies, ehkä omani saan pitää vielä vuosikymmenen tai toisen, hope so.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Rypsäriä, niinQ rypsiöljyä? wtf?

Tänään laitoin 1dl kaurahiutaleita, n. 40ml vehnä mitä-vittua-ne-olikaan-jauhoja, 50-70g pakastemarjoja ja puoltoista desiä sokeritonta mustikkakeittoa. Söin 6-6.20 ja ysiltä oli karmiva nälkä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Rypsiöljyä juuri. Energiamäärä lähellä polttoöljyä, eli aika pitkälle pääsee kahdella ruokalusikallisella. Kokeile ekaksi yhdellä lusikallisella, maku pitäisi olla ok, ainakin jos/kun käytät esim Virginoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti:^
Rypsiöljyä juuri. Energiamäärä lähellä polttoöljyä, eli aika pitkälle pääsee kahdella ruokalusikallisella. Kokeile ekaksi yhdellä lusikallisella, maku pitäisi olla ok, ainakin jos/kun käytät esim Virginoa.
Ärsh, öljyn lipittäjät on ällöjä. Pistä mukiin vaikka litrajogurttia jonkun verran, ei se voi olla läheskään yhtä karseaa kun toi öljy, vaikka toimiskin paremmin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin