Maanantai curryä täynnä..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja milli »

Edelleen drapulainen olo.. kauhea hedari .. ja vähän omituinen olo. YYYYH! Muuten menee mukavasti :)
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Awww. Kesärengasruletti edessä ja taas maksaa 500 juuroa laaki. bridgestonepirellicontinental. Hmm.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:Edelleen drapulainen olo.. kauhea hedari .. ja vähän omituinen olo. YYYYH! Muuten menee mukavasti :)
Noni, lisää vaippailijoita!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Hankook.
Ei kiitos. Kärsin mielummin 500.

Sitäpaitsi, näyttää SUV-luokassa Hankookki olevan saman hintainen.

OPTIMO ensias
215/65-16
HANKOOK K406 98H
497,12
milli

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Noni, lisää vaippailijoita!
No eikä :D
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Noni, lisää vaippailijoita!
No eikä :D
Kuitenki haluisit, soon sama!
*sytyttelee kokkoa*
Kai Nalo

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Ei kiitos. Kärsin mielummin 500.

Sitäpaitsi, näyttää SUV-luokassa Hankookki olevan saman hintainen.

OPTIMO ensias
215/65-16
HANKOOK K406 98H
497,12
Yhden kesän hantuukeilla ajaneena voin sanoa, että hyvät ja hiljaiset kumit. Ainakin ne K105:t.
En silti usko että pärjäävät esim Bridgestonen Dualer Sporteille.

Hmmm. Thuuning!

http://www.nettivaraosa.com/913411
milli

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:Kuitenki haluisit, soon sama!
*sytyttelee kokkoa*
No kun mun mielipide edelleen vaihtelee päivittäin. Mä sanoin A:lle.. että sen pitää pistää mut vaan silleen vahingossa paksuksi, kun en mä kuitenkaan osaa päättää.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Dumis kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Puuron syöminen aamupalana alkaa vituttaa nyt jo senkin takia että yksinkertaisesti se ei riitä aamuravinnoksi 100-kiloiselle,
Pistä sekaan 1..2 rkl rypsäriä. Pitää nälän aika pitkään puis.
Rypsäriä, niinQ rypsiöljyä? wtf?

Tänään laitoin 1dl kaurahiutaleita, n. 40ml vehnä mitä-vittua-ne-olikaan-jauhoja, 50-70g pakastemarjoja ja puoltoista desiä sokeritonta mustikkakeittoa. Söin 6-6.20 ja ysiltä oli karmiva nälkä.
Kaurapuurossa on liian vähän energiaa. Ainakin isolle miehelle. Pakastemarjoista saa lähinnä vitamiineja ja mustikkakeitosta en tiiä.

Tuo rypsiöljy saattaa olla hyvä lisä siihen, siinä on energiaa jota keho voi sitten hiljakseen polttaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Rypsiöljyä juuri. Energiamäärä lähellä polttoöljyä, eli aika pitkälle pääsee kahdella ruokalusikallisella. Kokeile ekaksi yhdellä lusikallisella, maku pitäisi olla ok, ainakin jos/kun käytät esim Virginoa.
Tai kookosöljyä jos siitä mausta tykkää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Dumis kirjoitti:5 wiikkoa röökittä, vikan Campixin söin tänää, joten tästä lähtien mennään omalla motivaatiolla eteenpäin.
Paljon kuuri maksoi, onko ollut sivuoireita, vaivoja tms. Mä kokeilin zybanilla mut musta tuli zombi..
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:^
Rypsiöljyä juuri. Energiamäärä lähellä polttoöljyä, eli aika pitkälle pääsee kahdella ruokalusikallisella. Kokeile ekaksi yhdellä lusikallisella, maku pitäisi olla ok, ainakin jos/kun käytät esim Virginoa.
Tai kookosöljyä jos siitä mausta tykkää.
Muistini mukaan en tykkää kookoksesta, mutta taidanpa shoppailla semmoisenkin samalla kun mettästän rypsaria. Täytyy testailla, kesällä luultavasti alan vetää työmatkapyöräilyn päälle palaria, joten silloin nälkäongelma on jo valmiiks ratkaistu, mutta näin talvella toimistohommissa vaatinee aamupalan virittelyä ja välipaloja.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stinky kirjoitti:
Dumis kirjoitti:5 wiikkoa röökittä, vikan Campixin söin tänää, joten tästä lähtien mennään omalla motivaatiolla eteenpäin.
Paljon kuuri maksoi, onko ollut sivuoireita, vaivoja tms. Mä kokeilin zybanilla mut musta tuli zombi..
2 viikon satsi nappeja maksaa semmoiset 55-60e. Yhteensä 12 viikkoa on käyttösuositus, mutta ekallakin kertaa taisin käyttää vain 10 viikkoa ja nyt toppasin n. 7 viikon kohdalla. Eikä ole kela-korvattavaa, joten omasta pussista menee kaekki.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siemeniä, pähkinöitä ja banskua sekaan, tekee ruokaisammaksi. Tai raejuustoa, kookoshiutaleita, kuivahedelmiä tms.. Mulla kans on usein aamiainen vartin yli kuus, ja kasilta saatan olla jo nälkänen. Mun kroppa ei halua heti herättyään ruokaa, tunnin päästä maistuis mut sillon pitää olla jo matkalla. Joskus syönkin vasta matkalla tai duunissa. Imo kolme(sulle varmaan useampikin) ruisleipäpalaa hyvillä päällisillä pitää nälän paljon paremmin kuin puuro ilman jykeviä höysteitä.
Viimeksi muokannut nowaysis, 08.02.2010 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Siemeniä, pähkinöitä ja banskua sekaan, tekee ruokaisammaksi. Tai raejuustoa, kookoshiutaleita, kuivahedelmiä tms.. Mulla kans on usein aamiainen vartin yli kuus, ja kasilta saatan olla jo nälkänen. Kroppa ei halua heti herättyään ruokaa, tunnin päästä maistuis mut sillon pitää olla jo matkalla. Joskus syönkin vasta matkalla tai duunissa. Imo kolme(sulle varmaan useampikin) ruisleipäpalaa hyvillä päällisillä pitää nälän paljon paremmin kuin puuro ilman jykeviä höysteitä.
Suolivammanen ei voi vetää siemeniä, jäävät sinne ja sitten taas puukotetaan. Mun kroppa kyl vastaanottaa safkaa aamusta ja ruisleipään huonoilla päälisillä on kyl vetänyt puuron vastineena välillä, sen energia just riittää safkikseen, mutta kuidut ei riitä pitkäs juoksussa. Ruisleipää menee kyl iltapalaksi usein. Banskua nappailen salipäivinä välipalaksi tai muuten ei riitä potku salilla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: Mun kroppa kyl vastaanottaa safkaa aamusta ja ruisleipään huonoilla päälisillä on kyl vetänyt puuron vastineena välillä, sen energia just riittää safkikseen, mutta kuidut ei riitä pitkäs juoksussa.
Miten niin kuidut ei riitä pitkässä juoksussa? 1 annos puuroa (hiutaleita 30g) sis 4 g kuitua, kun taas 1 viipale (30g) ruisleipää sis 4.7g kuitua. Minkälaista puuroa ja mitä ruisleipää syöt? Esimerkit on Nalle 4 viljan ja Vaasan 100% ruis.

Vaikka vetäisit kaksinkertaisen annoksen molempia päällisineen kaikkineen niin leivästä tulee silti enempi kuitua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:Vaasan 100% ruis..
Off topic (jos sellasta päivätopikissa on); noi Vaasan 100% ruisleivät, varsinkin se paahtis, on sairaan hyviä!! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kuitenki haluisit, soon sama!
*sytyttelee kokkoa*
No kun mun mielipide edelleen vaihtelee päivittäin. Mä sanoin A:lle.. että sen pitää pistää mut vaan silleen vahingossa paksuksi, kun en mä kuitenkaan osaa päättää.
Jätät vahingossa pillerit syömättä/puhkot kortsut/laitat ehkäisyvaahdon asemesta partavaahtoa, niin vaikka mitä voi tapahtua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vaasan 100% ruis..
Off topic (jos sellasta päivätopikissa on); noi Vaasan 100% ruisleivät, varsinkin se paahtis, on sairaan hyviä!! :h:
Niin on! Mut hassuahan on se, että ei se leipä on 100% ruista, on siinä muutaki, esim hiivaa ja kahta E:tä. Yhtä hyvä on yks ruislimppu jonka nimeä en nyt tietenkään muista. Siinä ei oo muuta ku ruisjauhoja, vettä ja suolaa muistaakseni, mut enihau vielä vähemmän aineita kuin Vaasan 100%:ssa. Tarkistan nimen kun meen kotia. Siitä tuli hyviä sipsejä kun vähän paahteli uunissa ja siveli pintaan chiliöljyä.

EDIT löyty! Perheleipurit! Ainekset: Täysjyväruisjauho (76%), vesi, suola (0,6%)! Ja tätä saa myös luomuna.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai ne tolla 100% ruista tarkottaa sitä, että normiruisleivästä kun löytyy niitä muitakin jyväsiä joukosta?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tietysti, mutta ei se leipä silti oo 100% ruista. SIINÄ ON VETTÄ NIIKERTA!!11

Mut paljon parempia nuo on ku mitkään muut. Nyt on Vaasalta näköjään tullut myös 100% kaura, jossa käytetty kauratäysjyväjauhoja. Pitääpä kokeilla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Spinnaamaan, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:laitat ehkäisyvaahdon asemesta partavaahtoa, niin vaikka mitä voi tapahtua.
Varmasti, tuskin kuitenkaan mitään miellyttävää.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aivotoiminta on jo täysin lakannut, mutta pitäisi olla vielä neljä tuntia duunissa. Tällaiset hetket saa mut harkitsemaan kahvin palauttamista sallittujen aineiden listalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai curryä täynnä..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Demoefekti :tiistai:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin