Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

MacGyverblogi #3

MacGyver rakensi purkkapaperista vieheen, hetekasta ihmislingon ja rautaputkesta ja palopostista magneetin. ROXXOR!
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tiistaitissit, kelpais.

Kuka vääntäis mun niskan paikoilleen, on aika kipiä ja selkä kylkien kohalta. Aattelin että voisin käyrä hierottavana, vois helpottaa.
RP

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja RP »

Me ollaan liian vanhoja tissikuviin, ajat muuttuu.

Tissit esiin.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
RP

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja RP »

Mäkin voisin ottaa neljä päivää poikamiestyttöpäiviä, saako niitä jostain tilattua? Kaksi päivää keitottaisin niin, että pää sekoaa, tupakoisin ketjussa, katsoisin parikytä leffaa, runkkaisin ympäriinsä ja nukkuisin koomassa.
Stinky

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Welcome to my world.
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nälkä olis jo hyvä, joskin vähän pienempi kuin eilen, kun tänään laitoin sitä protskua aamupuuroon.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^ Welcome to my world.
Elän selkeästi sun (ja Dumiksen) kautta!

Nuppilekuri oli kiva 60v setä. Sain alkuun napit ns. luomaan pohjaa tulevalle keskusteluhoidolle. Katsotaas..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Tuu meillä käymään, mä annan sulle pari relaksanttia mun lääkekaapista.

Tässä ei ollut sitten mitään piilotettua viestiä!! Mulla vaan sattuu olemaan noita niskanappeja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Ei kannata. Hae mielummin lekurilta ohjeet miten venytellä oikein niskaa. Mulla jäi relaksantit ja tulehduskipulääkkeet hyllyyn kahden päivän venyttelyillä.

Nämä kaksi venytystä auttoi mulla kun olin vetänyt salilla ja duuunissa niskat niin kipeiksi että silmissä näkyi välillä tähtiä ja tasapaino feilasi.


Kuva

Niska (erityisesti lavan kohottaja lihas)

Taivuta pää alas ja käännä kasvot kohti kainaloa (niin kuin katsoisit kainalon ali taakse).

Ota saman puolen kädellä, jonka kainalon ali katsot, päästä kiinni ja voit painaa kevyesti päätä kohti kainaloa.

Venytys tuntuu niskasta lapaluuhun.
Kuva

Niska

Paina pää alas, katse lattiaan.

Kädet voit pistää pään päälle, mutta älä paina päätä.

Kun pyörität päätä hieman sivuille, tunnet venytyksen eri kohdissa niskaa.



http://www.relaksoma.fi/venyttelyohjeet ... seutu.html
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 09.02.2010 11:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Ei kannata. Hae mielummin lekurilta ohjeet miten venytellä oikein niskaa. Mulla jäi relaksantit ja tulehduskipulääkkeet hyllyyn kahden päivän venyttelyillä.
No ei mulla ikinä ole ollut aikasemmin niskan kanssa mitään ongelmaa, viime viikkoinen mossailu keikalla vissiin vähän lukitti paikkoja ja en venytellyt kunnolla, niin nyt pieni flunssanpoikanen sit jumitti sen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hyvin alkaa tää mun esseen kirjoittamista varten otettu vapaapäivä. Nukuin puoli yhteentoista ja nyt olen täällä. Aloitan IHAN KOHTA. Taannoin opiskeluaikoinakin jätin kaiken aina niin viimetippaan kuin vaan pystyin, mutta vedin silti loistavia arvosanoja.

Ihan kohta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niskavammaisille nopea venytys:

Istu hyvällä ryhdillä pää suorana katse eteenpäin. Liikuta päätä n. 3 cm taaksepäin (ns. kaksoisleuka-asento), hiljaa kumarra pelkkää päätä (ns. tiputa otsaa) eteenpäin. Pidä 10 sek. Nosta pää uudetsaan, siirrä sitä taas se pari senttiä taaksepäin normiasennosta, ja toista venytys. Sama venytys kummallekin sivulle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:viime viikkoinen mossailu keikalla vissiin vähän lukitti paikkoja
Vai päätetyöskentely ja punttisali?
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:viime viikkoinen mossailu keikalla vissiin vähän lukitti paikkoja
Vai päätetyöskentely ja punttisali?
No kaikki yhdessä, saatana!

Ellu, jos tuun käymään ja tuon leffoja, niin heitäks pari nappia ja karatea mun niskaan? Saa akikin hieroo josse on parempi :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:viime viikkoinen mossailu keikalla vissiin vähän lukitti paikkoja
Vai päätetyöskentely ja punttisali?
No kaikki yhdessä, saatana!

Ellu, jos tuun käymään ja tuon leffoja, niin heitäks pari nappia ja karatea mun niskaan? Saa akikin hieroo josse on parempi :D
DEAL!! Mä oon superhieroja. Akista ei oo mihinkään, pyysin hieromaan hartioita pari iltaa sitten, max minuutin hieroi ja sanoi "tauko, jatkan kohta". HMPF! Pitäiskö ostaa sille synttärilahjaksi sellanen lahjakortti hierontakoulutukseen? Ei mitenkään oma lehmä ojassa... ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Taannoin opiskeluaikoinakin jätin kaiken aina niin viimetippaan kuin vaan pystyin, mutta vedin silti loistavia arvosanoja.
Mulla tää toimii parhaiten kaikessa. Nytkin olis montakin tehtävää duunia, mutta kun ei tartte olla vielä tänään valmiita, en tee asioille mitään. Paineen alla timantitkin, junou...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hitto kun tuon toisen gradun kirjoittamiseen ei ole pakkoa (jostain syystä en löydä edes sisäistä), niin se on seissyt koskematta jo kohta kaksi vuotta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työpaikan donnat ovat kehuneet hyväksi hierojaksi(monilla kotimulkku ei kuulemma osaa ollenkaan niin hyvin) kuten kotonani viihtyneet dooriksetkin..

Nää pilu ja tisu aloitukset on..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Ei kannata. Hae mielummin lekurilta ohjeet miten venytellä oikein niskaa. Mulla jäi relaksantit ja tulehduskipulääkkeet hyllyyn kahden päivän venyttelyillä.
Eikä se syy välttämättä ole pelkästään niskassa. Kerran ku mulla oli niskat ollu tosi jumissa jo monta päivää, lääkintävoimistelijasukulainen hiero sen kuntoon. Se tuskin koski niskaan edes, vaan paineli selästä joku 10 minuuttia - vartin päästä niska alkoi tuntua hyvältä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Clay kirjoitti:Kerran ku mulla oli niskat ollu tosi jumissa jo monta päivää, lääkintävoimistelijasukulainen hiero sen kuntoon. Se tuskin koski niskaan edes, vaan paineli selästä joku 10 minuuttia - vartin päästä niska alkoi tuntua hyvältä.
Joo, mullakin oli kerran tosi kipeä pää. Sitten yks tyyppi (ei sukulainen!) hieroi sen kuntoon. Se tuskin koski päähän edes, vaan paineli mua sopivan aikaa klittasta – hetken päästä alkoi tuntua hyvältä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti: Joo, mullakin oli kerran tosi kipeä pää. Sitten yks tyyppi (ei sukulainen!) hieroi sen kuntoon. Se tuskin koski päähän edes, vaan paineli mua sopivan aikaa klittasta – hetken päästä alkoi tuntua hyvältä.
Eli ei se disperiini mihinkään auta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos taas menisi kitisemään niskasta jollekkin valkotakkiselle. Mutta tällä kertaa jätän tuon työterkkarin väliin, hiukan vähemmän uskon fysioterapian vaikuttavan tuohon rasvapalloon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:^Mäkin voisin ottaa nuppilekurilta vähän relaksantteja niskaani, mutta en taida jaksaa mennä lääkäriin. Pitäs vissiin illalla vaan löytää joku hieromaan niskaa :roll:
Tuu meillä käymään, mä annan sulle pari relaksanttia mun lääkekaapista.

Tässä ei ollut sitten mitään piilotettua viestiä!! Mulla vaan sattuu olemaan noita niskanappeja.
Ja miulle et tuonu ku suppoja! Monta yötä vielä siihen kun Nita tulee taas "potkimaan" äitin selkää ja niskaa...

No ehkä se lekuritäti saa vihdoin määrätä mulle kunnon lääkkeet, toivoo hän. Ja fysioterapeutin. Ja kaikki. *haaveilee*
Vastaa Viestiin