Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Laita jääkylmää vettä suuhun (sille puolelle jossa kipu on) ja jos kipu hetkellisesti helpottaa, niin kyseessä on varmaan purentalihaksen tulehdus.

Minulla on itselläni synnynnäinen purentavika (ei näy onneksi päällepäin) ja sen takia joskus ongelmia purentalihasten kanssa.
Jäätelö auttaa ihan törkeästi, mitä olen tässä parin päivän aikana huomannut, kun sitä pyörittelee tuolla kipeän leukanivelen puolella suussa. Purenta mulla on aina ollut hammaslääkäreiden mukaan melko tavalla täydellinen.

On tästä suomenmestaruustason chilinsyöntihulluudesta jotain iloakin, nimittäin ilmeisesti kipukynnyksen muodossa. Tunnen kyllä että kipu on jollain tavalla melko infernaalista, mutta jotenkin se ei vain häiritse. Olen vain silleen että "naama putoaa toiselta puolelta, lollotilol". Luulen että moni olisi mennyt aika kauan sitten kivun takia lääkäriin eikä olisi miettinyt viikkoa tän jutun kanssa että miks nyt vähän leuka vaan tuntuu olevan jotenkin ristissä.

Nappasin tosiaan 120mg Arcoxian tossa, ja kivun aistimukseen tai häiritsevyyteen ei tunnu vaikuttavan sen kummemmin, mutta tosiaan purennan se palautti "normaaliksi". Hämmentävää. Eli ilmeisesti jotain tulehdusta siellä tosiaan on, jota toi lääke sitten hillitsi ja palautti samalla kudokset normaaleiksi ja aiheutti suun normaalin sulkeutumisen. Muuta en keksi. Eli ei kai sittenkään voi olla nivelongelma vaan tulehdusperäinen juttu.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ En kokenut juurihoitoa mitenkään kivuliaaksi, paitsi se saakutin tuoli painoi tosi kipeästi kyttyrääni.
Mulla se oli kyllä ihan helvetin kivulias kokemus. En ota normaalisti mitään puudutuksia hammaslekurissa, mutta tämän kanssa olisin ottanut kaikki mahdolliset piikit jos se lekuri vaan olisi antanut.
Täh. Sä et saanut juurihoitoon puudutusta?

LOL! :rofl: (anteeksi)
bliss

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Niin, tota mäkin vähän kummastelin. Mä sain muistaakseni neljä puudutuspiikkiä juurihoidossa, ja siis erikseen pyytämättä.

(sattui se silti)
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Täh. Sä et saanut juurihoitoon puudutusta?

LOL! :rofl: (anteeksi)
Sain toki. Yritin kertoa että ne sen antamat piikit ei rittänyt ja olisin ollut halukas ottamaan sen lekurin koko varaston kerralla :D
NuoriD

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Oletko itseksesi vai tuleeko sulle kavereita kylään? Itse en ole tuota konseptia toteuttanut yksin kertaakaan.
Lapsiperheen isällä on eri juttu.

Ymmärrän hyvin masan jutun.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:
elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Oletko itseksesi vai tuleeko sulle kavereita kylään? Itse en ole tuota konseptia toteuttanut yksin kertaakaan.
Lapsiperheen isällä on eri juttu.

Ymmärrän hyvin masan jutun.
Juu, eikä sillä ettei muuten tuota "vapaa-aikaa perheestä" muulloin saisi, mutta se on vaan joksus helvetin kiva olla kotosalla ihan yssikseen ja touhuta mitä huvittaa ilman velvollisuuksia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Jos olisin poikamies, en olisi mennyt sanattomaksi. Nyt menin.

:oops:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja miehinen kommentti tukka-asiaan: " Ei se kyllä musta oo kovinkaan paljoo eri värinen edes..."

Mun mielestä on, muttei enää olleskaan niin ruma kuin eilen, tummuuteen tottuu.. Katotaan mitä pesu tekee, ja saahan siihen aina uutta päälle. Kriisi oletettavasti ohi.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin