Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Purkki Tummelia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen nero; viimeiseen kolmeen tekstiin olen lopussa lääkärin sanoessa "asiakirjat", kirjoittanut vahingossa "aisakirjat", ja tähän tietty "1. koti, 2. Kela" jne.

Oli vähän printtailua ja limailua. Aisa. Hahah.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vesper kirjoitti:
Clay kirjoitti:Kerran ku mulla oli niskat ollu tosi jumissa jo monta päivää, lääkintävoimistelijasukulainen hiero sen kuntoon. Se tuskin koski niskaan edes, vaan paineli selästä joku 10 minuuttia - vartin päästä niska alkoi tuntua hyvältä.
Joo, mullakin oli kerran tosi kipeä pää. Sitten yks tyyppi (ei sukulainen!) hieroi sen kuntoon. Se tuskin koski päähän edes, vaan paineli mua sopivan aikaa klittasta – hetken päästä alkoi tuntua hyvältä.
Mulla toi ei auta :cry:
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Clay kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:^:roll:
relaksantit ja tulehduskipulääkkeet
vaan paineli selästä joku 10 minuuttia - vartin päästä niska alkoi tuntua hyvältä.


Itsellä kulunut kolmas niskanikama kiilamaiseksi, selkä köyry lopunikää, sitä se naisen nalkutus ja painostus teettää! :jee:

Vesper veit klitan suustani!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:DEAL!!
Käyn hakemassa GH:n ja sitten ehkä päikkärit, kun meinasin jo nukahtaa tähän tuoliinkin sata kertaa. Sen jälkee varmaan voisin tulla kyläilee.

Tymää ja tylsää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:DEAL!!
Käyn hakemassa GH:n ja sitten ehkä päikkärit, kun meinasin jo nukahtaa tähän tuoliinkin sata kertaa. Sen jälkee varmaan voisin tulla kyläilee.
Siel me ollaan, koputa klo 19 jälkeen ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Come on isukki. Vaik sul ei ois kakaraa niin sulla rupee jo olee pelkästään ikääkin niin paljon ettei anna enää kropan uusiutumisen hidastuminen myöden myrkkyjen keuhkoihinliimaamiselle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Mäkin voisin ottaa neljä päivää poikamiestyttöpäiviä, saako niitä jostain tilattua?
Mulle tulee vissin tilaamatta. Hellu on kait lähössä määrittelemättömäksi ajanjaksoksi työmatkalle. Poikamiestyttöaika kestäisi 2 vkoa-2kk. Ja ONNEKSI just silloin tulee koira kotia, se leimautuu vain minuun :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: myrkkyjen keuhkoihinliimaamiselle.

Dorkaa puuhaahan toi on, mutta tosta on tullut taas vaan tapa silloin kun ei ole perhe maisemissa ja kun kupitellaan. Se on vaan niin kivaa puuhaa kaljoittelun lomassa :oops:

Mut hyvin harvoin nääs.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sviddu, mulla on vieläkin leuka toiselta puolelta sijoiltaan. Loppuviikosta se tuntui olevan jo parempi mutta kyllä tää nyt taas tuntuu olevan ihan väärin. Silmämääräisesti ei näe mitään outoa kun puree hampaat yhteen mutta tuntee ettei ne ihan yhteen mene kunnolla siltä puolelta.

Mistähän tän ongelman kanssa kannattais hakea apua ettei tule mitään miljoonalaskua yhden leukatökkäsyn kanssa? Vai saisko tän jotenkin ite väännettyä paikoilleen? Oon kyllä yrittäny mutten onnistunu. Tullu vaan kipeemmäksi.


Dumis, se protsku kannattaa sekoittaa siihen jo vähän jäähtyneeseen puuroon ihan viimeisenä. Muuten saattaa kokkaroitua tai mennä jotenkin muuten pilalle. Ne jauhot ei oikein tykkää keittämisestä.
Dumis

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Dumis, se protsku kannattaa sekoittaa siihen jo vähän jäähtyneeseen puuroon ihan viimeisenä. Muuten saattaa kokkaroitua tai mennä jotenkin muuten pilalle. Ne jauhot ei oikein tykkää keittämisestä.
Empiirinen testini tukee teoriaasi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manis, käyppä lekurissa, Jorvin jonoon vaan. Ei olis kiva jos tollanen lähtis luutumaan, jos on luksoitunut pois paikoiltaan ja siellä on vaikkapa hiusmurtuma.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Sviddu, mulla on vieläkin leuka toiselta puolelta sijoiltaan.
......

Mistähän tän ongelman kanssa kannattais hakea apua ettei tule mitään miljoonalaskua yhden leukatökkäsyn kanssa? Vai saisko tän jotenkin ite väännettyä paikoilleen? Oon kyllä yrittäny mutten onnistunu. Tullu vaan kipeemmäksi.
Onko sulta poistettu viisaudenhampaat? Mulla oli viisaudenhammas oireeton vuosia, ja sit yks päivä se vaan päätti tulehtua. Leuka ei lopulta auennut kuin sen verran että paahtoleipäviipaleen sai hampaiden väliin mutta jos oli juustoa päällä niin ei onnistunut. Hoitona antibiootit ja hampaan poisto kun kuuri oli ohi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Onko sulta poistettu viisaudenhampaat? Mulla oli viisaudenhammas oireeton vuosia, ja sit yks päivä se vaan päätti tulehtua.
On poistettu ylhäältä.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Manis, käyppä lekurissa, Jorvin jonoon vaan.
Eiks tommosien takia mennäkään terveysasemalle?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Manis, käyppä lekurissa, Jorvin jonoon vaan.
Eiks tommosien takia mennäkään terveysasemalle?
Tottakai, mutta jos tilanne on "akuutti", niin päivystykseen. Voithan sä tietty oottaa huomisaamuun ja yrittää jonottaa puhelimessa aikaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Onko sulta poistettu viisaudenhampaat? Mulla oli viisaudenhammas oireeton vuosia, ja sit yks päivä se vaan päätti tulehtua.
On poistettu ylhäältä.
Mulla tämä vikuroiva hammas oli alaleuassa ja kyllä jo näkyvillä, mutta käsitykseni mukaan voivat aiheuttaa oireita vaikka eivät ole vielä edes puhjenneet (sitä odotellessa...).

Lekuriin vaan. Yleispätemätön lääkäri laittaa sut sit hammaslääkäriin jos näkee että kalustossa on vikaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aleksi Mäkelä: Lomalla Jos kävin Kaupissa hiihtämässä, niin siinä päivän ohjelmalista. Ja keksis sormusvalaan jotain nokkelaa ja kaunista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Uus tukkaväri, aika vaativa. Lähtee näköjään kaikki violetit ja harmaat(ruskeista en oo vielä varma) vaatteet v*ttuun kaapista, eikä niitä olekaan kuin varmaan 1/3 kaikista. Tulikin kalliimmaksi kuin pelkkä värjäys. Vittujen vittu.(joo, tuli toki mieleen sekin että halvemmaksi tulee muuttaa tukan väriä asap eikä uusia koko vaatekaappia). Punanen sopii tosi hyvin, ja petrooli.

Violetti ja harmaa saa mut näyttämään täysin kuolleelta, ehkä sairaus vaikuttaa asiaan. Toissa viikolla samat oireet, viime viikko ok. Siis tuo oikea sierain tukossa, paineen tunne ja mieletön väsy. Pääkipua ei vielä. Myös lämmönsäätely on näköjään lomalla..Vitun vitun vittu. Mutta oon positiivinen. Paranen sunnuntaihin mennessä, ihan saleen. Ja viimekskin tää kesti vaan kolmisen päivää, eli ehkä pääsen to jo duuniin. Katsotaan. Tällasta kivaa tänne.

Meen huomenna lekuriin, ellei parempi.

Ja vituttaa tuo saatanan kampaamoshampoon haju, ei vaan viittis pestä heti uusiks, kestäisinköhän aamuun?
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti: Tällasta kivaa tänne.
Tylsää :(

Olikse "raitapaita" minkälainen?
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:Uus tukkaväri, aika vaativa.
Mikämikä? :o
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihan hyvä oli muuten(toppi kans!), mutta nyt väärän värinen ;-) Mietin tässä tovin mitä teen, ehkä ens viikolla taas kampaajalle... Tummuuteenkin totuttelu vie tosin aikansa..VIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Ehkä se kirkkaan vaalea on siltikin eniten oman tuntunen, mut ehkä tää parissa pesussa muuttuu kivaksi. Ois jos ylihuominen.

Kriiseilen, mut tähän väliin syön jotain. Nälkä lisää epätoivoa!111
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nowa, sulle sopis sellanen vaalea (strawberry) blonde, ei se ihan kirkkain ;)

esim.

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jaa, vähän vaikee kuvailla. Tummempi kuin blondi, harmahtava/ash/vaaleenruskee/"hiekka" ja vähän vaaleeta raitaa kirkasteena. En ollenkaan tienny et ois menny näin tummaks, luulin et yleisilme blondi hiekansävysillä raidoilla tms. Miks vitussa enää(tossa mestassa) ei käytetä niitä värikarttoja niin tietäis vähän puhutaanko samasta asiasta vai ei.."Vähän tummempi" on aika vitun epämääräinen käsite.

Musta mulle sopi melkein parhaiten semmonen mikä vaikka fb:ssä niissä mun viime kesän Nykin kuvissa on..samanlaista ei oo vaan saatu aikaseks kesän jälkeen..Taidan luopua yrityksestä, tai luovuin jo. Kohta luovun hiuksistanikin!11

Päässä väri oli violetti, hyvällä tuurilla sitä on vielä hiuksissa, tuntu et tyyppi pesi vähän huonosti joten ehkä pesun jälkeen lopputulos kirkkaampi.

Niitä jota aihe ei kiinnosta, älkää lukeko.. pakko nyt purkaa vitutus tänne, ehkä se sitten helpottaa mut mulla on ollu vikat kolme kertaa aika saatanallista epäonnea kampaamokäyntien suhteen, ja oon vähän hajalla siitä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten vatussa vaalea sävy voi olla mansikka?! Kuka näitä keksii...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin