Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kai siinä on vivahdun punaista, siis siinä strawberry blondessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Kai siinä on vivahdun punaista, siis siinä strawberry blondessa.
Kyllä vaan, en vaan silti ymmärrä tota nimeä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kai siinä on vivahdun punaista, siis siinä strawberry blondessa.
Kyllä vaan, en vaan silti ymmärrä tota nimeä.
:krooh:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Söin karkkia, MättöK2X, olipas pitkästä aikaa hyviä namusia. Su ostettiin pussi ja nyt jo tyhjä..
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ihanaa, tyhjä ja hiljainen koti.

Patterit täysille, kalsarit jalkaan, punkkua, rokkia ja valitettavasti värisuoran pilaa status rappari. No, sitä projektia enää noin 4 viikkoa jäljellä ja sitten "eläkeviran" pariin, eikä toivottavasti enää ikinä kumisaapasfirmoja.. :rock:
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 09.02.2010 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja milli »

Ö Öy, mä niin nukahdan kohta tänne. Hyvät lääkkeet taas.

Mä oon niin intona muutosta ja rempasta, vaikka ne on vasta parin viikon päästä. Sain päähäni ajatuksen keittiön kunnostamisesta, ehttomana miniminmä uudet vaaleat pähkinäpuiset tasot.. sitten jos löytyy edullisesti sopivankokoisia keittiökaappien ovia, niin nekin menevät sitten vaihtoon.

Päästiin jo eilen yksimieilisyyteen siitä, mitä materiaalia lattiat tulevat olemaan .. ja miten ne ne laitetaan :) AJatteiln, että on sääli repiä hyvät palamosaiikit pois lattiasta, että ne voi jättää laminaatin alle, ties vaikka seuraava omistaja olisi parketti-intoilija. Sellaista.

Jos kohta puoleen voisi lähteä töistä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kuva
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja milli »

^
HA - *wait for it* - HA!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voi perseensuti. Mä oon ollut siinä luulossa, että mun pitää kirjoittaa 3000-4000 sanaa ja oon täällä sormet veressä hakannut näppistä, kunnes tajusin äsken vilkaista tehtävänantoa uudestaan ja siinä seisoo, että 3000-4000 MERKKIÄ. Nyt pitää siis tiivistää. Täähän olikin ihan piece of cake, vielä kun osaisin valkata ne oleellisimmat asiat tohon.
bliss

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voisko nyt äkkiä tulla vaikka vuosi 2040, vois olla ihan luvan kanssa vanha ja väsynyt ja äreä.
Mä kyllästyin talveen tänään iltapäivällä.


edit:
swirl kirjoitti:...tahdon olkaimettoman hääpuvun :]
:h: :h: :h: :h: :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Ihanaa, tyhjä ja hiljainen koti.
Ajanko sitä kautta? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Ihanaa, tyhjä ja hiljainen koti.
Ajanko sitä kautta? ;)
Jos olisin poikamies, en olisi mennyt sanattomaksi. Nyt menin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti:...tahdon olkaimettoman hääpuvun :]
:h: :h: :h: :h: :h:
Meillä olisi alustava suunnitelma mennä naimisiin syyskuussa Vegasissa, mutta se on ikävä kyllä aivan rahasta kiinni. Tällä hetkellä näyttää aika huonolta, koska jouduttiin ostamaan uusi auto vanhan mentyä lunastukseen ja siihen upposi aika reippaasti rahaa. Ollaan mietitty, että jospa sitä tekisi vaikka vähän viikonloppuduunia, jotta saadaan suunnitelmat toteutumaan. Samalla reissulla olisi tarkoitus nähdä Los Angeles, Tijuana ja Rosarito Beach.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin siellä lääkärissä. Lääkäri ei oikein muuta osannut sanoa kuin että epäilee ettei ole nivel poissa paikoillaan vaan korkeintaan joku rusto taittunut oudosti tms. ja antoi pelkän tulehduskipulääkekuurin ja sanoi että "seurataan viikko tai pari". Ite sitten kuitenkin vaadin röntgeniinpääsyä, joten huomenna täytyy käydä kokeilemassa.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ onko hampaat ihan kivuttomat? Itse tappelin mitä ihmeellisempien naamakipujen kanssa muutama vuosi sitten ja syyksi selvisi lopulta juurihoitoa tarvitseva hammas.

Normaali lekuri arpoi diagnoosiksi kolmoishermosäryn ja määräsi siihen lääkitykseksi jotain epilepsia-lääkettä. Auttoihan ne lääkkeet, mutta itse ongelma kyllä ratkesi ihan muilla konsteilla.

Uh, vieläkin kauhistuttaa ne kivut. hrrrr.
elco

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti:Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Oletko itseksesi vai tuleeko sulle kavereita kylään? Itse en ole tuota konseptia toteuttanut yksin kertaakaan.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Yksin tällä kertaa. Ei oikein jaksa innostua mistään baanalle lähdöistä ja kalsarikänneily yksin on mukavampaa siinä vaiheessa, kun ympärillä on ollut infernaalinen mekkala viimeiset kuukaudet. Vähän erakkoutumisen fiilistarpeita nääs.
Stinky

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Runkkimiseks meni tääkin päivä. En sit töiden jälestä jaksanutkaan salille kun nokka on tukossa ja jotenkin veto veks-olotila päällä.
Nyt en kyllä saa tulla kipeeks kun torstaina on tärkee paltsu ja lauantaina ystin muksun 3v-synttärit ja illalla akkain ilta. Jos on kipeeks tultava niin ens viikon alku sopii, loppuviikosta sit ei taas enää käy. Kiitsa.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:^ onko hampaat ihan kivuttomat? Itse tappelin mitä ihmeellisempien naamakipujen kanssa muutama vuosi sitten ja syyksi selvisi lopulta juurihoitoa tarvitseva hammas.
Mä alan pikkuhiljaa epäilemään jotain vastaavaa. Alkuun vaan ei ollut minkäänlaisia kipuja, oli vaan toispuoleinen purenta. Nyt kuitenkin alkaa olemaan kipua tuolla leukanivelen tienoilla vähän vitukkeellisesti joka säteilee jopa tonne keskelle kalloa asti. Otin tulehduskipulääkkeen ja kipu ei hellitä, mutta tosiaan purenta toimii taas jotenkin kummasti, ilmeisesti sen ansiosta. Pakko silti jättää sali väliin tältä illalta. Vituttaa.

Lisäks eilen illalla kun pesin hampaita, jostain tuli verta aika paljon.
Viimeksi muokannut Manaaja, 09.02.2010 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Nyt kuitenkin alkaa olemaan kipua tuolla leukanivelen tienoilla vähän vitukkeellisesti joka säteilee jopa tonne keskelle kalloa asti. .
Bingo. Käyppä hammaslääkärillä seuraavaksi.
Manaaja

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihmetyttää kyllä kun just joulukuussa pistettiin Legot priimakuntoon ekaa kertaa useampaan vuoteen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti: Mä alan pikkuhiljaa epäilemään jotain vastaavaa. Alkuun vaan ei ollut minkäänlaisia kipuja, oli vaan toispuoleinen purenta. Nyt kuitenkin alkaa olemaan kipua tuolla leukanivelen tienoilla vähän vitukkeellisesti joka säteilee jopa tonne keskelle kalloa asti. Otin tulehduskipulääkkeen ja kipu ei hellitä, mutta tosiaan purenta toimii taas jotenkin kummasti, ilmeisesti sen ansiosta. Pakko silti jättää sali väliin tältä illalta. Vituttaa.

Lisäks eilen illalla kun pesin hampaita, jostain tuli verta aika paljon.
Tuntuuko se leukanivelkipu vähän siltä kuin vetäisi "suonta päästä". En osaa selittää paremmin, mutta minulle tuli mieleeni olisko sinulla voinut purentalihas/purentalihakset tulehtua (tosin tuo veri ei sovi kuvaan mukaan).

Purentalihasten tulehtuminen on todella kivuliasta (ja sitä kipua on tosi vaikea paikallistaa) ja siihen ei auta kyllä mitkään buranat tai muutkaan reseptivapaat dropit. Jos sinulla on relaksantteja, ne voi ehkä auttaa.

Laita jääkylmää vettä suuhun (sille puolelle jossa kipu on) ja jos kipu hetkellisesti helpottaa, niin kyseessä on varmaan purentalihaksen tulehdus.

Minulla on itselläni synnynnäinen purentavika (ei näy onneksi päällepäin) ja sen takia joskus ongelmia purentalihasten kanssa. Eka tulehdus diagnosoitiin, kun ei jäänyt jäljelle mitään muuta vaihtoehtoa (menin yöllä hammaslekuripäivystykeen kauheissa kivuissa, jossa hampaitani röntgenkuvattiin yksitellen ja tutkittiin, mutta mitään vikaa ei löytynyt). Sain kunnon tulehduskipulääkkeet ja relaksantteja ja olo helpottui aika pian.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Ihmetyttää kyllä kun just joulukuussa pistettiin Legot priimakuntoon ekaa kertaa useampaan vuoteen.
Mulla oli silloin ihan sama ruljanssi. Sen vuoksi ei silloin osattukaan epäillä hampaita. Kävipä vielä niin että eka hammaslekuri epäili että pureskelen yöllä hampaitani ja oli jo tekemässä semmosta purentakiskoa. Olin erimieltä, joten vaihoin hammaslääkäriä ja se onneksi ymmärsi het yskän ja porasi hampaan auki löytäen tilauksen juurihoidolle.

Tosin se ei ollutkaan sit mikään helppo juttu. Taisin käydä juurihoidossa yli 5-6 kertaa ja koko lysti tuli maksamaan yksityisellä puolella melkein tonnin. Sittemmin olen siirtynyt kunnallisiin..varsinkin kun kuulin että yksityisen puolen lekurit hoitavat kunnallisen puolenkin juttuja.

No, pidä peukkuja ettei se ole juurihoidon tarve. Se oli meinaan ehkä kivulian ja paskamaisin kokemus mitä olen ikinä kokenut, joten lupaan että et tule nauttimaan siitä.

Tuossa se kolmoishermosärky. Monet noista oireiden kuvauksista sopivat minulle, joten siksi se oli diagnoosina. Voisi kai sanoa, että onneksi syy oli juurissa eikä tässä.

http://yle.fi/akuutti/arkisto2004/051004_c.htm
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 09.02.2010 21:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ En kokenut juurihoitoa mitenkään kivuliaaksi, paitsi se saakutin tuoli painoi tosi kipeästi kyttyrääni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Tiistaina (kuka näyttää tissit?)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:^ En kokenut juurihoitoa mitenkään kivuliaaksi, paitsi se saakutin tuoli painoi tosi kipeästi kyttyrääni.
Mulla se oli kyllä ihan helvetin kivulias kokemus. En ota normaalisti mitään puudutuksia hammaslekurissa, mutta tämän kanssa olisin ottanut kaikki mahdolliset piikit jos se lekuri vaan olisi antanut.
Vastaa Viestiin