Kessuton Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*köh köh köh*
Aevan hirvee yskä prkl!

Juodako lisää kaffetta vai mennäkkö nukkumaan takasin? Elämän suuuuuria valintoja edessä taas.


Mitäs mielessä nussukat?
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kessuton täälläkin. Perkele.

Paleltaa koko ajan, eilinen ilta meni peiton alla. Tänään en siihen suostu vaan suuntaan perseeni illalla salille.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tupakka on perseestä ja se tulisi kieltää lailla ja laittaa lainrikkojat pieneen koppiin itseään myrkyttämään. Mutta muuten vaivaa lensu.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kessuton kyllä, unohdin tupakka-askin kaupan kassalle :x

Kohta pomon puheille... jippii.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Kohta pomon puheille... jippii.
Unohdit pomon tupakat ja nyt tulee huutia?
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Tupakka on perseestä.
Ei kai nyt sentään?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kohta pomon puheille... jippii.
Unohdit pomon tupakat ja nyt tulee huutia?
Se on lopettanut kuulemma 5 vuotta sitten.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Etätöitä. Kohta kustannuspaikalle.

Kessu ja kessut jää tänäänkin vetämättä suun kautta, edestä, takaa ja perässä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

37 päivää kessutta, loput elämästä jälellä. Toisen kerran tuli jo flunssaa kessuttomana aikana, jos näin jatkuu, niin tulee vissiin terveellisemmäksi vaan polttaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun paskakerros poistuu pikku hiljaa keuhkoista, niin ärsyttäähän se limakalvoja. Elimistöhän ikään kuin paljastuu kaiken kuonan alta ja altistuu esim. kylmälle ilmalle. Etuna kuitenkin se, ettet itse haise paskalta, muistuta vanhaa kurppaa, hajuaistisi toimii, sormesi ovat luonnollisen väriset ja elät huomattavasti pidempään ynnä ettet näytä dorkalta imuttaessasi aikuisen tutin ja tissin korviketta.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kysymys: Mihin tervekätinen mies tarvitsee naista?

Vastaus: Siivoamiseen.

Hmph. Mistä toi halvatun sekasotku on tullut vuorokaudessa..
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vink vink, ei oo pahan hintasta kotitalousvähennyksin hommaa siivoojatyttö ennen perheen kotiutumista. :]

3/4 perheestä sairastanu jo oksutaudin, vielä lähti mies urhoollisesti työmaalle.

Oonko muistanu jo tänä vuonna mainita; INHOAN BANAANIA!
Miten se voikin olla niin kuvottavan hajusta pikkukirppujen mahasta ylös pompanneena...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Käytiin viime kesänä New Yorkissa Bodies-näyttelyssä, jossa sain pidellä käsissäni tupakoineen ihmisen keuhkoja. Täysi tupakka-aski jäi vitriinin viereen sijoitettuun laatikkoon, jossa oli satoja askeja. Mies ei ole polttanut sen jälkeen kertaakaan, minä kännipäissäni välillä sorrun, mutta huomattavasti harvemmin kuin ennen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei tullut turpiin, hyvinhän se keskustelutuokio meni. Sain jopa kehuja siitä, että olen hyvinkin nopea ja tarkka työntekijä (kirjoittaja). Jee!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

swirl kirjoitti:Käytiin viime kesänä New Yorkissa Bodies-näyttelyssä, jossa sain pidellä käsissäni tupakoineen ihmisen keuhkoja. Täysi tupakka-aski jäi vitriinin viereen sijoitettuun laatikkoon, jossa oli satoja askeja. Mies ei ole polttanut sen jälkeen kertaakaan, minä kännipäissäni välillä sorrun, mutta huomattavasti harvemmin kuin ennen.
Onko toi se sama näyttely joka oli Helsingissäkin vuonna 2004 tai jotain?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä oon kyllä missannut, jos on ollut Helsingissä. Näytillä on siis silikonipolymeerilla (?) käsiteltyjä ihmisruumiita.

Kuva
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Mä kävin jonkun sellaisen katsomassa silloin. Saattaa toki olla joku toinen samanlainen näyttely, mut joo, tommosia raatoja siellä oli hurumycke.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 10.02.2010 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Riemumieli kirjoitti:Kun paskakerros poistuu pikku hiljaa keuhkoista, niin ärsyttäähän se limakalvoja. Elimistöhän ikään kuin paljastuu kaiken kuonan alta ja altistuu esim. kylmälle ilmalle. Etuna kuitenkin se, ettet itse haise paskalta, muistuta vanhaa kurppaa, hajuaistisi toimii, sormesi ovat luonnollisen väriset ja elät huomattavasti pidempään ynnä ettet näytä dorkalta imuttaessasi aikuisen tutin ja tissin korviketta.
Taisin juuri rakastua :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Itse kävin viime marraskuussa katsomassa tuon Tallinnassa. Harmitti kun Nykissä jäi väliin, ei paljoo irronnu niistä viron ja venäjän kielisistä teksteistä tietoa =/ Ajattelin, että maailmaa kiertävässä näyttelyssä ois tietenkin enkuksi tekstit, ainakin paikallisten kielten lisäksi..Mutta no.

Olo jo eilistä parempi, vältyn lekurikäynniltä oletettavasti. Kyllä kannatti olla positiivinen ja odottaa tän menevän nopeasti ohi! 8)
Prepare for the worstest.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Asenteet tupakoinnin suhteet ovat kyllä muuttuneet melkoisesti. Ravintolarajoituksetkin lienee pantu täytäntöön ilman mutinoita tai lukuisia konkursseja?

Oikeastaan viimeksi törmäsin positiiviseen hehkuttamiseen kun luin Anna-Leena Härkösen Taikinaterapiaa, ja kirjailija siinä ylisti ystävien illanviettoa ja kehotti tekemään kulttuuriteon, eli antamaan tupakoivien vieraiden polttaa sisällä sen sijaan että menisivät pihalle palelemaan. No en tee, ei ole niin arvokasta vierasta että saisi luvan tulla meillä sisällä tupakoimaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Juu ei meilläkään kotona mut nyt ollaan toimistolla annettu asiakkaille röökivapaus, ainakin jos kauempaa ja lämpimämmästä matkustavat. Nuoleskelua. 8)

Taas tulee sauhuteltua pennuilta ja mieheltä salaa vähän väliä...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Juu ei meilläkään kotona mut nyt ollaan toimistolla annettu asiakkaille röökivapaus, ainakin jos kauempaa ja lämpimämmästä matkustavat. Nuoleskelua. 8)
Kai ne kuitenkin jättää kengät eteiseen? Pakko varmaan joo myönnyttää toisenlaisiin tapoihin tottuneiden kohdalla kun kauppaa tehdään. Sinetöidäänkö sopimuksia oikeasti konjakilla kuten leffoissa? Iltapäiväpaukku tuntuu aika raskaalta ajatukselta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mikä tossa on noin vaikeeta? Lopettaa kessuttamisen. Sanoo että nyt ei pysty enää. En tykkää, pelkään kuolemaa. Sit niinku ei polta, daah. Helppoo!
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Sä et oo koskaan polttanut?
Dumis

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:37 päivää kessutta, loput elämästä jälellä.
Älä ajattele noin, alkaa vaan ahdistaa.
No ei tuo ole ainoa mun loppuelämän rajoite, joten näihin kyllä tottuu. Mitä nopeemmin, sitä parempi... ainoo vaan että tykkäsin tupakoida, niinku ihmisten oikeasti, en poltellut sitä ainoastaan seuraksi. Sen takkii sitä pitikin oppia tavallaan vihaamaan että sai tarpeeksi energiaa rykästä ittensä irti. Varmaan tuossa 5 vuoden kohdalla vois todeta että on lopettanut, mutta luulen että silloinkin tekee vielä mieli, hope not.
Vastaa Viestiin