Kessuton Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hmph. Paljonkohan valokate kestää lumikuormaa. Pitäsköhän sitä kiivetä katolle lumilapion kanssa.. ja tehdä harjalle "kuilu"
NuoriD

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Hmph. Paljonkohan valokate kestää lumikuormaa. Pitäsköhän sitä kiivetä katolle lumilapion kanssa.. ja tehdä harjalle "kuilu"
Ota ensin kunnon känni.
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^ Sä et oo koskaan polttanut?
19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:Hmph. Paljonkohan valokate kestää lumikuormaa. Pitäsköhän sitä kiivetä katolle lumilapion kanssa.. ja tehdä harjalle "kuilu"
Kaksi kiloa vähemmän kuin nykyinen lumimassa + lumenluojan massa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Sä et oo koskaan polttanut?
19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Hih, ihanaa jeesustelua :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kestää kuulemma kymmenen vuotta että kauhkot ns. puhdistuu tupakoinnin lopettamisen jälkeen, toisaalta tuhoutuneet värekarvat ja muut en tiedä niitten uusiutumisesta?

Lopetin vuonna -88(1900) joskin poltin viihdetupakan joka vappuaatto ravintolassa hetkeen 30.4.2003 klo 19:05(R.I.P. Savannah) asti, sen jälkeen en ole polttanut. Kaikki asiat on hyvä lopettaa nousuhumalaan! mm. tupakanpoltto, ihmissuhteet, jne.
Viimeksi muokannut Niba, 10.02.2010 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Sä et oo koskaan polttanut?
19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Sit on hienoa että se oli sulle noin helppoa. Kaikille ei ole. Valitettavasti.
NuoriD

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Sä et oo koskaan polttanut?
19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Sit on hienoa että se oli sulle noin helppoa. Kaikille ei ole. Valitettavasti.
Psst.. kysy siltä laihduttamisesta.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Hmph. Paljonkohan valokate kestää lumikuormaa. Pitäsköhän sitä kiivetä katolle lumilapion kanssa.. ja tehdä harjalle "kuilu"
Ota ensin kunnon känni.
Tein jo. Ristus kun tuli hiki ja kiertäjäkalvosimet huutaa hoosiannaa. Otanpa oluen siitä hyvästä.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Sit on hienoa että se oli sulle noin helppoa. Kaikille ei ole. Valitettavasti.
Psst.. kysy siltä laihduttamisesta.
*saapuu paikalle heittelemään suolaa haavoihin*
mutta.. joo.. laihduttamisesta, kuvat puhukoon puolestaan
Kuva
Polttamisen lopettamisesta, ei sekään helppoa ole, ja .. jos joskus tekee sen virheen, että bilettäessä polttaa.. niin ai kauhea sitä himoa seuraavanakin päivänä. Parempi olla polttamatta. Ei pidä ajatella, että pysyy vain jossain bilepolttamisessa, itsellä ei vain toimi.
Hassua vain, että vääränlaisesta ruokailusta tulee suurempi morkkis kuin esmes bilepolttamisesta.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti: Kuva
Sinä vai? Jos on niin :hail: :jee:
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kai Nalo kirjoitti:Sinä vai? Jos on niin :hail: :jee:
juh, minä.. toi toinen on kait vuonna 2005.. tai 2006 .. ja sit toi toinen on tuossa muutama tunti sitten :) (paska iPhone.. hajos tuon kuvan ottamisen jälkeen)
Vasta noiden before ja after kuvien tekemisen jälkeen alkaa tajuta, että on hoikistunut.
tarkistettu, toukokuu 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja sä sanoit Milli mua pikkuruiseksi!!! Oot kyllä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti: Vasta noiden before ja after kuvien tekemisen jälkeen alkaa tajuta, että on hoikistunut.
Meinaatko että eroa ei huomaa esim. kengän nauhojen sitomisen kanssa tai vaikkapa vaatteiden istuvuudessa?

Kovan ja hyvän duunin olet kyllä tehnyt.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 10.02.2010 14:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Ja sä sanoit Milli mua pikkuruiseksi!!! Oot kyllä :h:
No haloo, sä oot ihan mini.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
milli kirjoitti: Vasta noiden before ja after kuvien tekemisen jälkeen alkaa tajuta, että on hoikistunut.
Kovan ja hyvän duunin olet kyllä tehnyt.
Oho. Hyvä motivaattori! Kiitos ja onnea!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kai Nalo kirjoitti:Meinaatko että eroa ei huomaa esim. kengän nauhojen sitomisen kanssa tai vaikkapa vaatteiden istuvuudessä?

Kovan ja hyvän duunin olet kyllä tehnyt.
Kiitos, karppaamalla on kilot tippunut.
Siis.. jotenkin vaan aivoihin asti ei vain aina mene se, että on pienentynyt. Sitä näkee itsensä edelleen tosi isona.
Stinkyn kanssa taidettiin jutella tästä kirpparilla, mutta esmes ohjelmassa nätti nakuna laitetaan ne osallistujat arvioimaan muiden about samankokoisten naisten rivissä, että mihin kohtaa itse kuuluu. Niin ne naiset järjestäen mieltävät itsensä isommiksi kuin mitä oikeasti ovat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Meinaatko että eroa ei huomaa esim. kengän nauhojen sitomisen kanssa tai vaikkapa vaatteiden istuvuudessä?

Kovan ja hyvän duunin olet kyllä tehnyt.
Kiitos, karppaamalla on kilot tippunut.
Siis.. jotenkin vaan aivoihin asti ei vain aina mene se, että on pienentynyt. Sitä näkee itsensä edelleen tosi isona.
Stinkyn kanssa taidettiin jutella tästä kirpparilla, mutta esmes ohjelmassa nätti nakuna laitetaan ne osallistujat arvioimaan muiden about samankokoisten naisten rivissä, että mihin kohtaa itse kuuluu. Niin ne naiset järjestäen mieltävät itsensä isommiksi kuin mitä oikeasti ovat.
Mä en esim. näe mun laihtumista niinkään viehätysmielessä mitenkään parantuneen, en myöskään vaatteiden koosta jne., vaan esim. niin, että mun sormukset tippuu sormesta. Hölmöä :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

milli kirjoitti:jotenkin vaan aivoihin asti ei vain aina mene se, että on pienentynyt. Sitä näkee itsensä edelleen tosi isona.
Jos kitinässä on 100 miestä, niin väitän että 99% prosenttia sanoo että "PANISIN"

Se puuttuva yksi prosentti on Bluntly ja vain siitä syystä että se tykkää isoista perseistä :P
elco

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

[quote="milli"][/quote]

Keskustelu Jenny Woossa mun ja Tixin välillä pikkujouluaikaan meni jotenkin näin:

elco: Eiks toi punapukuinen hottis oo milli?
Tix: Ei se noin hottis oo ja milli on muutenkin isompi.
elco: Eiks toi punapukuinen hottis oo milli?
Viimeksi muokannut elco, 10.02.2010 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Hyvä milli! Ja jos oikein muistan niin oot tainnu jo vuoden ollakin tossa painossa? Lupaa hyvää. Kaveri laihdutti melko vimmalla 30 kiloa ja nyt on yli puolet tullu lyhyessä ajassa takas. Päätti koittaa pysyä tässä painossa nyt jonkin aikaa, jospa jatkotiputtelu olis taas helpompaa...

Mulla ois kaikista kamalinta joutua siihen tilanteeseen, että "kokoajan on laihdutettava", psyyke ei kestäis mitenkään...
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kai Nalo, kiitos.. :D

Elco.. (hmm.. tuossa kuvassa on muuten reiltu 3 kg vähemmän kuin mitä oli punaisessa puvussa.. täytyykin testailla sitä kotona tänään)

Jenny Darrrrrrrrling :h: Joh, about tuossa painossa. Jouluna tuli tosiaan painoa lisää, kun sallin itselleni herkuttelun, mutta muuten on pysynyt. samassa joo. Mä en enää ajattele, että on pakko laihduttaa, ihan mieletön fiilis. Tietty mä tiputtelen noita joulukiloja, mutta ensimmäistä kertaa en ole paniikissa sen takia, että paino on noussut. Mä oon 13-vuotiaasta lähtien laihduttanut, kokeillut mitä ihmeellisimmät dietit. Nyt tään ruokavalio vihdoinkin toimii mulla, se on nykyään hyvin vaivatonta.

Annepa, millainen lähtötilanne sulla on?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
Annepa, millainen lähtötilanne sulla on?
Huono. Mut kyllä tämä tästä :)

EDIT siis mun nykytilanne se että mulla on BMI:ssä laskettuna sellainen 12 kiloa ylipainoa, mutta omaan hyvänolon painoon on matkaa 18 kiloa. toissavklna oli kaverien kekkerit ja katoin niistä kuvia eikä toudellakaan ollu kovin mieltäylentävää (no tukka oli hyvin). Ongelmana tässä on se että en koe itseäni isoksi, vaikka esim tässä: http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl laitan itseni aina oikeaan kohtaan. Silti minusta ei TUNNU isolta. Ja se olen, iso. En koe että olen läski, koska mulla on yhä ryntäät-vyötärö-perse enkä hylly ja liikkuminen onnistuu vaivatta. Tämä sitten on vaikeuttanut motivoitumista.
Viimeksi muokannut annepa, 10.02.2010 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Nyt tään ruokavalio vihdoinkin toimii mulla, se on nykyään hyvin vaivatonta.
Hyvä, yks stressi vähemmän!

Mun kaveri näki sut muuten ekaa kertaa viikonloppuna (porukoillas) ja soitti heti juorupuhelun "se oli se hyvännäkönen blondi sielt teinipalstaltas, mmmmikä se ny oli". :D

Ha. Mies saanu nelivedon penkkaan. Elämme jänniä aikoja.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Huono. Mut kyllä tämä tästä :)
Mulla muuten auttoi kalorilaskuriin liittyminen.
Vastaa Viestiin