Tollo-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kai Nalo

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaaha, jos ottais kännin päälle ja huoltais harrastevehkeet telakalle, kun kausikin on pian loppu. Röyh.
Kai Nalo

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Oho. Onpa Jokereille kylmää kyytiä. :shock:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jee, essee viimeistelty ja palautettu! Jopa viisi tuntia ennen deadlinea :]
Stinky

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Jei, onneks olkoon!!!

Mäkin haluun vetää kännit ja röökiä. Mut en tee kumpaakaan.
Töissä oli kiire ja sit piti vie istuu palaveroimassa. Röökiä en ole polttanut vaikka mieli on tehnyt.
Nyt taistelen himoa vastaan ja yritän pitää perseeni sohvalla etten lähe kauppaan.
Salille en uskalla kun paleltaa niin hemmetisti ja on kuumeinen olo. En haluu tulla kipeeks.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kannatti huuhkia. Paukahti maksimi bonarit.
Viimeiset puoltoista viikkoa tästä kuusta saattaa kyllä tuntua joltain muulta kuin hyvältä. Mä sit rrrakastan tuurauksia, not.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pulkannaru kirjoitti:Kannatti huuhkia. Paukahti maksimi bonarit.
Ei kannattanut huhkia. Eikä bonareita, jos ei lasketa 20+10 henkilön potkuja bonareiksi :kontrolli:
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ann kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mutta miksi? :o
Pitkä tarina - ei mennä nyt siihen. Kannusta vaan muitten mukana! Ja itse muistaakseni ennustit paljon lyhyempää settiä.
Joo, kauanhan sä täällä oletkin setteines droolannu jos ties kenen perään.
Joo panisin sinuakin, mutta just nyt en jaksa. Oottele ihan rauhassa että isäntä tulee himaan tykkinsä kanssa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Asie Payton kirjoitti:Oottele ihan rauhassa että isäntä tulee himaan tykkinsä kanssa.
Ja ampuu sua päähän?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ann kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Oottele ihan rauhassa että isäntä tulee himaan tykkinsä kanssa.
Ja ampuu sua päähän?
Easy way out? Hoitaisko samalla koko perheen? Joo, paa tulemaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Asie Payton kirjoitti:Hoitaisko samalla koko perheen?
Nyt ois taas nikinvaihdon aika.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ann kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Hoitaisko samalla koko perheen?
Nyt ois taas nikinvaihdon aika.
Oottelen tällä sitä tykkimiestä. Jos ei kuitenkaan poikaa sitten päähän.
prosessi

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Mene nyt hyvä mies nukkumaan, ettei aamulla tarvitse katua mitä kaikkea on tullut tunnekuohussa kirjoitettua. Ainahan tuollaisista asioista sopiminen on aluksi vaikeaa, mutta ajan myötä asioilla on taipumus selkiintyä.
prosessi

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

...
Viimeksi muokannut prosessi, 11.02.2010 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ootko sä mies avautunut aiheesta täällä ihan julkisesti vai miks asia on nyt yhtäkkiä ns. vappaata riistaa?
prosessi

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ootko sä mies avautunut aiheesta täällä ihan julkisesti vai miks asia on nyt yhtäkkiä ns. vappaata riistaa?
Jos minun kommenttejani mietit, niin ne perustuvat täällä tipoitellen aikojen saatossa tulleeseen tietoon, eivät mihinkään avautumiseen. Ehkä minun pitäisi poistaa kommenttini?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

prosessi kirjoitti:Jos minun kommenttejani mietit, niin ne perustuvat täällä tipoitellen aikojen saatossa tulleeseen tietoon, eivät mihinkään avautumiseen. Ehkä minun pitäisi poistaa kommenttini?
Nääh, tuskin tarttee. En oo ite vaan lukenut täältä tarkasti ja pitänyt visusti suun supussa joistain asioista. Meinasin ruveta avautuu mut nyt en uskallakaan! :]

edit: No poistitkin jo, sorry.
prosessi

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos minun kommenttejani mietit, niin ne perustuvat täällä tipoitellen aikojen saatossa tulleeseen tietoon, eivät mihinkään avautumiseen. Ehkä minun pitäisi poistaa kommenttini?
Nääh, tuskin tarttee. En oo ite vaan lukenut täältä tarkasti ja pitänyt visusti suun supussa joistain asioista. Meinasin ruveta avautuu mut nyt en uskallakaan! :]

edit: No poistitkin jo, sorry.
Varmuuden vuoksi poistin, kun välillä päättelyni on sitä luokkaa, ettei kyseisiä päätelmiä oikeastaan olisi pitänyt olla mahdollista tehdä saadun aineiston pohjalta, ja silti jotenkin vain tiedän. Muistan vuosien takaa sellaisenkin riidan, jossa toinen osapuoli sanoi, ettei minulla ole oikeutta tietää sellaisia asioita, joita hän ei itse ole minulle kertonut, ja että hänen tahtonsa vastaisesti tapahtuva päättelyni on jotenkin moraalitonta.
RP

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Lopettakaa analysointi. Okei, otti itse asian puheeksi, mutta antaa nyt olla.
Dumis

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä en tiedä mistään mitään, mutta hyvältä ei kuulosta. Viskii, bissee ja valkkarii mennyt tänään, onneks sentään IFK voitti ja Guitar Herossa pystyin siirtymään yhden vaikeustason ylöspäin. Känni FTW!!
Vastaa Viestiin