Tollo-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eikö kukaan? No minä sitten.

Räkätilanne: Aika runsaasti on räkää päässä. Mietin, miten tähän päähän mahtuu niin paljon räkää.

Silmätilanne: Sameat on, siis näön suhteen. Mutta eivät punoita tmv. joten ei kai tässä mitään hätää ole.
ninnithequeen

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tollo on olokin. Täti tulee kahdeksalta ja mun pitää vielä siivotakkin. Hitto kahvia ny....3 h unta viime yönä.
RP

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

HOUSE!!!!!!!!!
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:HOUSE!!!!!!!!!
Tänäänkö se taas alkaa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:HOUSE!!!!!!!!!
Analplussalta! Joka tiistai klo 21!! Tuhannes kausi jo!! :h: :D

Syytän kahta kuppia kahvia ja Mad Crocia. *pim*
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

:9mm:
Ei mulla just nyt muuta.
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Stinky kirjoitti::9mm:
Ei mulla just nyt muuta.
Rauhoitu hyvä Nainen ja kerro mikä on.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Huaaah!

Suihkussa käyty, aamukahvi tulille ihan just. Sitä ennen vähä barokki-henkistä ties mitä elektronista musiikkia <3




huh mitä visioita tulee pään sisälle ton kaverin musasta, barokkitanssiaisia kaameissa hapoissa ja ritareita elektronisissa haarniskoissa..

ME LIKES!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RP

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:HOUSE!!!!!!!!!
Tänäänkö se taas alkaa?
Miten niin taas, tiukkapeppu? :)

Elppa, nouu. House pitää katsoa kolmoselta tai ostaa boxit :leuhka:

Kiva kun Hämis on taas rantautunut meidän kuolevaisten pariin <3
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

McJanne kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:huh mitä visioita tulee pään sisälle ton kaverin musasta, barokkitanssiaisia kaameissa hapoissa ja ritareita elektronisissa haarniskoissa..
Ja että ihan kahvilinjalla?
Juu ihan kahvilinjalla ainakin näin torstai-aamuna:) Mutta kiva löytää jotain aivan ennen kuulematonta tällaisena aikana kun on kuvitellut että on kuullut jo kaiken :)

Vielä toisellekin jalalle :



Alku vähä häiriö, mutta homma oikenee n 15 sec kohdalla ;D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti: Kiva kun Hämis on taas rantautunut meidän kuolevaisten pariin <3
Onhan sa hämis paljonkin kirjoitellut, tosin taitaa olla vaan tuo hallusinogeeniketju ja pari muuta aiheeseen liittyvää, jotka ovat herran huomion vieneet ;)

Hämis, mikä se oli se ihme jonglööri-mikälie- juttu minkä näytit mulle joskus vuonna Ö? Se jäi jotenkin alitajuntaan ja tulee unissa esille liiankin usein.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RP kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:HOUSE!!!!!!!!!
Tänäänkö se taas alkaa?
Kiva kun Hämis on taas rantautunut meidän kuolevaisten pariin <3
Kiva kuulla että joku kaipas <3 Tossa oli vähän kaikenlaista, mutta nyt vois taas tulla omille vuonoille sekoilemaan :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Asie Payton

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Miten niin taas, tiukkapeppu? :)
No sitä joutuu alkaa kattomaan. Ja perse on löysä, tai ainakin kuihtumaan päin :(
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti: Kiva kun Hämis on taas rantautunut meidän kuolevaisten pariin <3
Hämis, mikä se oli se ihme jonglööri-mikälie- juttu minkä näytit mulle joskus vuonna Ö? Se jäi jotenkin alitajuntaan ja tulee unissa esille liiankin usein.
Hmm hmm, oiskohan ollut Matt Hennemin Liquid Chrystal? siis missä ukkeli veivailee kristallipallolla mustal-valko filmillä ja semi-eteerinen hiphop/rap biitti taustalla?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti: Kiva kun Hämis on taas rantautunut meidän kuolevaisten pariin <3
Hämis, mikä se oli se ihme jonglööri-mikälie- juttu minkä näytit mulle joskus vuonna Ö? Se jäi jotenkin alitajuntaan ja tulee unissa esille liiankin usein.
Hmm hmm, oiskohan ollut Matt Hennemin Liquid Chrystal? siis missä ukkeli veivailee kristallipallolla mustal-valko filmillä ja semi-eteerinen hiphop/rap biitti taustalla?
JOOOO!!!! :D Se oli huikea.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti: JOOOO!!!! :D Se oli huikea.


Ole hyvä ;) joo kohta 10 vuotta ikää tolla pätkällä, ja veivaahan toi edelleen aivan tajuttoman hyvin..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elin jo eilen torstaita ja olen ihan järkyttynyt siitä, ettei tänään olekaan perjantai! Ei ole reilua. En myöskään voittanut eilen Lotosta eikä sekään ole reilua, koska olin jo mielessäni tuhlannut puolet rahoista. Voitto olisi kuulunut mulle, olisin ansainnut sen. Mulla oli tosi hyvät numerotkin :cry:
milli

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Onx tää jotain miesten logiikkaa... mä ehdotan pientä käyntiä day spassa.. ja sitten mun ehdotus hylätään vetoamalla tulevaan remonttiin, haaveilen uusista kengistä .. jälleen sama reaktio. Sitten mies haaveileen 300 €:n uudesta salamasta, eikä mitään miettimistä, että säästäiskö ko summan esmes remonttiin. Eiks toi nyt tarkoita, että mä saan kengät?! Mahtavaa :)
elco

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Välillä sitä ei voi kuin päivitellä omaa nerokkuuttaan: Pistin tammikuussa nimittäin verokorttiin ruutia vain kymmeneksi kuukaudeksi! Nyt kun tässä laskee päiviä pääsiäiseen ja kesälomaan niin tuo visionäärinen neuvokkuus tuntuu entistäkin fiksummalta.

Veroprosentin paukkaaminen viiteenkymppiin nimittäin pistää eittämättä motivoimaan siihen, että viettää pari kuukautta palkatonta.
NuoriD

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Veroprosentin paukkaaminen viiteenkymppiin nimittäin pistää eittämättä motivoimaan siihen, että viettää pari kuukautta palkatonta.
Pientä liioittelua?

http://www.veronmaksajat.fi/fi-FI/omatv ... skuri2010/

Käsittääkseni asut Hgissä, etkä kuulu kirkkoon, eli noista laskurin rajaveroasteista saa ottaa pois 2,81%.
elco

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Pientä liioittelua?
Itseasiassa tuo pullauttimesi näyttää rajaveroasteeksi 56,8%, mikä minusta kyllä on liikaa.

Oli miten oli niin pari pinnaa sinne tänne. Pointti kuitenkin on, että jos painan nykyverokortilla duunia niin marraskuussa putoaa sellainen pommi, ettei kannata enää tehdä töitä.
Kai Nalo

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

:D

SikaMika

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:Pointti kuitenkin on, että jos painan nykyverokortilla duunia niin marraskuussa putoaa sellainen pommi, ettei kannata enää tehdä töitä.
Tai sitten kannattaa tienata loppuvuodesta ihan vitusti. Nykyisillä vuosituloillasi rajaveroprossa on tapissa, kun taas esim. 500k€ vuosituloilla se on jo pienempi.
NuoriD

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Pientä liioittelua?
Itseasiassa tuo pullauttimesi näyttää rajaveroasteeksi 56,8%, mikä minusta kyllä on liikaa.

Oli miten oli niin pari pinnaa sinne tänne. Pointti kuitenkin on, että jos painan nykyverokortilla duunia niin marraskuussa putoaa sellainen pommi, ettei kannata enää tehdä töitä.
Liikaahan se on ilman muuta. Tuo rajaverolaskuri on ohjelmoitu hiukan kummallisesti, koska rajaveroaste myöhemmin taas putoaa. Todellisuudessahan verojen osuus palkasta nousee koko ajan palkkatulojen kasvaessa.

Jos ottaa pois tyhmyysveron ja asuu Helsingissä, niin lopullinen korkein marginaalivero on 54,6-2,81=51,79%

Kun lasketaan veron osuus koko palkasta, niin 500 000 bruttotuloilla veron osuus on 52,4 ja siitä pois tyhmyysvero ja Hgissä asuminen tekee lopulliseksi veroasteeksi 49,59, joka on tietysti aivan liikaa, mutta kuitenkin alle puolet palkasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tollo-torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaikku, mä oon niin tylsä, että katsoin noi Yellowstonet ja toi oli yks parhaimmasta kohdista. Jumalaton kuulo :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin