Reilu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Manaaja kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Stinky kirjoitti: sä olet tunteeton mulkku.
Ja hänen ihana tixinsä ei ole?

Vittu tää palsta on ihan täynnä mielipuolia.
Tota. Koskas "hänen" ihana Tixinsä on täällä kirjoitellut viimeksi?

Etkö sä todellakaan tajua miten sairaita sun ajatuksenjuoksusi ja suhteellisuudentajuttomuutesi ovat?
Tix on kirjoitellut täällä ainakin vuonna 2009.

Minä vain heijastan sitä, mitä olen kitinästä ammentanut.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stinky

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Heijastat? Paskanmarjat. Sä elät jossain ihan omassa pikku todellisuudessas millä ei oo mitään tekemistä tosielämän kanssa. Mä en tiedä mitä nappeja sä vedät mutta ehkä sun ois aika käydä lääkärissä vähän juttelemassa ongelmistas.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

^ Miksi pitäisi antaa tuntemattoman kommenttien vaikuttaa itseensä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Stinky

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^En mä yleensä annakkaan. Sun kommenttis oli ja on vaan niin pöyristyttävä etten mä voi ymmärtää sitä.
Sä puhut täällä kirjottelevista ihmisistä mielipuolina ja mun näkökulmasta katsottuna sä olet oikeestaan ainoa kenet tästä lähtien luokittelen siihen kategoriaan.
ninnithequeen

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ei voi sanoo kuin ohhoh :shock:
Manaaja

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RolloTomasi kirjoitti:^ Miksi pitäisi antaa tuntemattoman kommenttien vaikuttaa itseensä?
Kato nyt sä alat olee asian ytimessä.

Mites, koskas ajattelit itse alkaa elämään niinkuin opetat?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olisinpa vielä mode.. niin hymähtäisin ja kovasti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

RolloTomasi kirjoitti:
saira kirjoitti:Mä toivon, Rollo, etten koskaan joudu sun maailmaasi. Mieluummin elän onnellisena tätä pinnallista, sosiaalista elämääni kuin katkeroidun noin muille ihmisille.
Bliss on itse puolensa valinnut. Ja blissin kaveri on valinnut saman puolen olemalla blissin kaveri. En näe tässä mitään katkeroitumista enkä varsinkaan katkeroitumista koko ihmiskunnalle.
Mä en usko syntien eteenpäin siirtymiseen, edes tuleville polville saati muille ihmisille. Ja mä en muutenkaan usko kostoon. Enkä ymmärrä miksi blissin pitäisi kärsiä jos pitää jostakin, vaikka sinä et kolmannen osapuolen kanssa tulisi toimeen. Saa selvittää jos haluaa?

Enkä muista lukeneeni sulta mitään, mikä ei vaikuttaisi katkeralta tai vihaiselta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin