Reilu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähtee pe 11:30 XPRS to tallinn ja palaa su 16:00 Tallink Star..
Heippa rievut!

Ainiin mun veroprosentti on 8! :finger:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tikkana myö herättiin taas tasan viis karjumaan että sitä ruokaa NYT!

Vitsit ku ne lupaa tota pakkasta noin paljon...ois ollu kiva ulkoilla ja paljon lapsosten kans. Nitsku oli viemässä poikaa jo uuden liukurinsa kanssa lähi-pulkkamäkeen, heh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo, vastasyntynyt stigan rattiin vaan ja menoks! :D (ps. sen kantokopan saa aika hyvin pulkkaankin kiinni ;))

Klo 7 töissä, apuva!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Joo, vastasyntynyt stigan rattiin vaan ja menoks! :D (ps. sen kantokopan saa aika hyvin pulkkaankin kiinni ;))

Klo 7 töissä, apuva!
No en mie voi pulkkaa tytöltä ottaa ja antaa pojalle kun poika nyt on muka vienyt hänen äitinsäkin jo :D

(tulee taas varmaan rankka viikonloppu, mut kyl mä nautin et molemmat on kotona)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamu alkoi poliisin pilliin puhaltamalla, tästä alkaa tulla jo tapa. Tänään oon luvannut olla ahkera, pahalta näyttää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään on tiedossa inhimillisen pituinen työpäivä :) Illalla mennään ihmettelemää kaveripariskunnan mukulaattoria. Ihanaa. Vauvat on kivoja. Niin toivoisin, että mulle tulis selkeästi toi vauvakuume tai sit olis selkeää, että en halua niitä.. olis helpompaa kun tämä ailahtelua.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jotain on nyt pahasti vialla, kun hymyilen nykyisin aamuisin. Ehkä se on tämä kaikinpuolin parantunut vointi ja uudelleen löydetty into ja energia - ja tietysti yli viiden vuodenkin jälkeen kukoistava rakkaus :h:
milli

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^vähemmän miettimistä, enemmän nauttimista :) Ihanaa, että on ihanaa :h:
Dumis

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aamupalaa ja sohvalla röhnöttämistä, pitäsköhän toi skeida käyttää kohta leimassa... Vois joo viedä sen kohta.
Stinky

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kuumeessa kotona. Tähän se monen päivän palelu sit johti :( Ja huomiseks ois niin paljon kivaa tiedossa. Nyt vois kyllä tapahtuu semmonen ihmeparantuminen..
NuoriD

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Aamu alkoi poliisin pilliin puhaltamalla, tästä alkaa tulla jo tapa.
:p:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Aamu alkoi poliisin pilliin puhaltamalla, tästä alkaa tulla jo tapa.
:p:
Tää saattaa johtua mun eilisistä fantasioista. Pitäs vähän varoa mitä toivoo... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Aamu alkoi poliisin pilliin puhaltamalla, tästä alkaa tulla jo tapa.
:p:
Tää saattaa johtua mun eilisistä fantasioista. Pitäs vähän varoa mitä toivoo... ;)
Sä alat varmaan olla jo legenda tuolla piirissä :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Sä alat varmaan olla jo legenda tuolla piirissä :wink:
Useammassakin piirissä ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kevyttä flunssaa ja poissa olevaa vetoa. Päätin kuitenkin urheilla, josko flunssa kehittyisi siitä sitten vaikka hevimpään suuntaan tai menisi kokonaan pois.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viikonloppu :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiirettä pukkaa. Savu nousee korvista..
Mutta. Onneksi on, töitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Romatiikka ei olekaan kuollut, sain ehkä maailman söpöimmän kukkalähetyksen töihin :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on halipula :(
Dumis

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Peruivat ens viikon lomautuksen, homot. Muutenkin oon ollut 2 viikkoa lomautettuna kohta tässä vuoden aikana, vois jo lopettaa ne kun aika turhilta tuntuu... sitä elättelee toiveita vapaasta ja sitten se perutaan! Prutaalia!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rakennusäijät kävi tyhjentämässä kahvion sämpylävitriinin :( Mulle jäi yksi lihapiirakka, köyhät eväät. Pakko oli ostaa vielä mustikkakeitto että sais edes jotain ravintoa. Ruokalan ruoka näytti sen verran karsealta, että käännyin jo ovelta. Se tässä klo 7 päivän aloittamisessa on perseestä, että aamulla olikin kaupat kiinni.

Huomenillaksi ohjelmaa, muuten tiedossa rauhallinen kotiviikonloppu. Sunnuntaina ehkä mäkeen, ehkä muuten vain pulkkailemaan :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kunnon hiilaritankkaus, että jaksaa lorvia koko viikonlopun. Kiinnostus duunia kohtaan on niin korkealla, että voisi polttaa loputkin saldotunnit ja siirtyä puuhailemaan kämpän parissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on ihan vitun tylsää, mutta ei auta. Pakko vaan tuottaa ja uusintaa keskiluokkaisia konstruktioita ja mennä huomenna tenttiin representoimaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Säälittävää mutta totta. Raavaan miehen raskas mieli kaipais nyt ihan simona nopeeta sokeria. Tänkkaad himassa ei ole karkkia tai suklaata. Ja vaikka olis, en uskalla edes katsoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Reilu Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

FTW!!!

Meidän firmassa on montakymmentätuhatta työntekijää monella mantereella. Tänään tuli joku tiedotus kaikille FIRMA_ALL-jakelulla. Joku pösilö lähti kysymään tiedotuksesta ja lähetti kysymyksensä reply all-napilla. Arvaatte mitä seurasi :D Olen nauranu ääneen kun täällä on nyt tähän mennessä näytetty piirakkadiagrammi vastauksista, ehdotettu scrabblea Australiassa, Vietnamissa on joku kansallinen juhlapäivä tänä viikonloppuna ja Kiinassa on uusi vuosi. Lisäksi monta ystävänpäiväntoivotusta on tullut. Ihan loistavaa viihdettä, en vaan tiiä mitä meidän mailiserverit tykkää. Ja jenkit ei oo vielä ees töissä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin