Laskiaissunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viimeisiä herkkupäiviä viedään, keskiviikkona loppuu lihan syönti! Valoisalla saunaan ettei kesällä kiusaa kärpäset ja paarmat! Talvi päättyy ja kevättä odotetaan! Pitkiä pellavia!

Vai sittenkin ystävänpäivää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks loppuu lihan syönti? Oletko sä seonnut nainen?

Juu ystävänpäivää vaan. Aamupalaks vadelmakääretorttua sen kunniaksi. Ja tyttö oli askarrellut salaa piilossa äitille hienon kortin :h:

Isille kans ja kortissa lukee "Minä ja äiti rakastamme sinua"....
bliss

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mummon sanoin: Laskiaiseen mennessä on satanut vasta puolet talven lumista.
Toivottavasti on väärässä vanhoine sanontoineen :P

Tarttis lähteä hakemaan auton kesärenkaat ihan just.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Miks loppuu lihan syönti? Oletko sä seonnut nainen?
No laskiainenhan jo sanana viittaa lihattomaan ruokavalioon. Laskaisesta alkaa paasto, joka päättyy Pääsiäisenä.

Leivoin ihania minttusuklaamuffinseja, kohta kiikutan ne siskon perheelle ystävänpäivän kunniaksi. Ja kai tässä pitäis treffeillekin valmistautua...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hyvää Ystävänpäivää kaikille

Kuva
bliss

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Tänäänkö ootte lähdössä? :)
bliss

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hyvää matkaa! Nauttikaa olostanne :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulipahan vedettyä niin tukeva aamiainen, että saakohan sitä itseään liikkeelle ollenkaan tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mie taas valvoin kolme tuntia miehen kotiuduttua yöllä, olin tuntevinani alustavia merkkejä migreenistä ja olin varma et päivästä tulee kaaos mutta sitten onneksi sain vielä ok nukuttua "tuskaisten" tuntien jälkeen ja nyt on ihan bueno fiilis paitsi hirmivä nälkä joten puuroa ja mansikoita. Heräsin siis 10.30, kuten myös juniori, hyvä myöhäistä lentoa ajatellen..No niin Vaola, vältymme täten "kaikki hengissä ja kunnossa?" -puhelulta ;-)


Hyvää ystispäivää toivottelen kaikille minuun ystismielisesti suhtautuville :h:
(alankohan muistuttaa kohta arskaa, en sentään vielä puhunut faneista ;))
Prepare for the worstest.
RP

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

Hauskaa ystävänpäivää kaikille, tasapuolisesti :]
Chap

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pitkästä aikaa tullut biletettyä oikein kunnolla. Kolme päivää putkeen illastaa aamuun baareissa ja klubeissa välittämättä rahanmenosta. Tänään kotiin.
ninnithequeen

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Tulipahan vedettyä niin tukeva aamiainen, että saakohan sitä itseään liikkeelle ollenkaan tänään.
Jos mä oisin syöny niin paljon ku kerroit tuol muualla ni en liikkuis viikkoon ja mä oon kova syömään :D
elco

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mario Kart Wiitä raakempaa lajia ei luultavasti ole olemassa. Hirvittävien vääryyksien, epäoikeudenmukaisuuksien ja onnettaren pyllistelyiden jälkeen mietin 6300 pisteessä syitä elää. Parin tunnin tauon jälkeen jatkuvaa voittokulkua ja nyt pisteitä 7300. Kissat menee sängyn alle piiloon kun ratti otetaan esiin.

Plussaa on se, että A-luokan pääsiäisreissu Kiovaan on varmistumassa.
RP

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Pitäiskö mun lopettaa pelaaminen jos seurauksena on maailman tuskaa? Itse sössin perkeleesti, neljä vuotias huristeli ohi niin että pärähti. Se huudon ja kiroilun määrä oli ison asteikon yläpäässä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Uhhuh, ekaa kertaa aikoihin rilluttelin 2 päivää peräjälkeen ja olo on kyllä sen mukainen. Oli aivan tajuttoman hauska viikonloppu, kumpanakin iltana hyvää musaa ja viel parempaa seuraa. Harmi kyennyt palstalaisia tapaamaan, ensikerralla sitten!

Hyvää ystistä kaikille teille :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Chap

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:Plussaa on se, että A-luokan pääsiäisreissu Kiovaan on varmistumassa.
Onneksi olkoon, itse palasin tänään Kiovasta. Oli ihan kiva nähdä itäeuroopan maa, joka vielä näyttää ja tuntuu sellaiselta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jumalauta, kaikki vaan menee naimisiin. Pitääkö tässä itsekin nöyrtyä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Jumalauta, kaikki vaan menee naimisiin. Pitääkö tässä itsekin nöyrtyä?
.. mä haluan kans naimisiin. kosintaa edelleen odotellessa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi olkoon, itselleni siis..
Selvisin hurjien kännien, tai siis voimakkaan alkoholin vaiikutuksen värjäämien huurujen, läpi talvisen Tallinnan!
Chigago yökerho oli ihan piristävä uutuus vuoden 1933 tyyliin simuloitu ravintola tarjoilijoisen asuineen kaikkineen, juomissa kuitenkin vallitsi aito vuosi 2010. Molly oli Molly irkkumusiikkeineen ja kännäävine paikallisine englantilaisineen ja suomalaisine vieraineen, on hyvä tuntea olonsa vieraaksi tutuimmassa paikassa maailman laajuisesti eli irkkupubissakaan ei oloaan voinut tuntea kotoiseksi, vaikka sielläkin oli oikeansuuntaista rekvisiittaa eli äidinkielenään englantia puhuvia ihmisiä. Ain nin muutama virolainenkin siellä. Kun eräässä tunnetussa Valli-baarissa joku paikallinen alkoi esitelmöimään kuinka samanlaisia suomalaiset ja virolaiset ovat, piti osoittaa asioitten oikea laita.
Juhlaväki juhlissa sai kuulla paikallisen trupaduurin esittämänä Vysotskin eiliseen päivään liittyneen kappaleen. Joo juhlat olivat hyvät ja musiikkia sai kuulla suomeksi, englanniksi, saksaksi, viroksi ja tosiaan venäjäksikin ja sai laulaa itsekin jos halusi..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Mennäänkö naimisiin?
milli

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

awww :h:
mä kyllä ajattelin, että jos toi avokki kosis.. mutta.. onhyvä tietää, että on vaihtoehtoja :)
Manaaja

Re: Laskiaissunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Se ei arvosta sua niinkuin mä arvostan.
Vastaa Viestiin