Maa-nan-tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan :h:
Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaa :h:
Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.
No jos mä sellasen "Jag hör röster" -paidan sit...? Ei olis kovin kaukana totuudesta edes :D

edit:
annepa kirjoitti: Björnborgmainen päähikinauha?
En mä sellasta. Mulla on monta eriväristä 80-luvun lopun bandanahuivia tohon tarkoitukseen. Ne on vielä mauttomampia :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Tosi mukava tyyppi mut eikai se nyt mitään kuvittele :o
Joo, siis on mullekin sattunu paljon kummallisempiakin juttuja (yleensä juuri Kalliossa)..mutta tossa perjantaisessa oli se hauska puoli, että poikaystäväni istui vieressä melkein kokoajan. 8) "Ai onks mut syrjäytetty nyt ihan kokonaan..?"

Ja mitä niihin paitojen ostamisiin tulee, niin olin ihan vakavissani. :) Ihan sama se mulle on että mitän paitoja muut käyttää; itekin meinaan käyttää sitä omaani vaan jos se on "siisti". Ja ainahan siitä voi tehdä yöpuvun..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku vois nyt lähteä mun kanssa kesäkuussa Chicagoon, SAS:lla olis edulliset lennotkin. Anyone?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Joku vois nyt lähteä mun kanssa kesäkuussa Chicagoon, SAS:lla olis edulliset lennotkin. Anyone?
Oih..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Työnantaja perui lomautukset tältä viikolta :9mm: Vois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Joku vois nyt lähteä mun kanssa kesäkuussa Chicagoon, SAS:lla olis edulliset lennotkin. Anyone?
Ei, minä menen Ouluun. Lennotkin on edulliset: firma maksaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?

Mä löysin vkloppuna vanhempien vintistä ihan törkeen hienon 70-luvun hameen mutta siinä on jotain tahroja jotka eivät ainakaan tavallisessa pesussa irronneet. Ja ei, en tiedä mistä tahrat ovat tulleet (se vaate on ollut viimeiset 30+ vuotta laatikossa vintillä) :?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?
Sappisaippua ja sit nää perus tabortit, kloritit ym. Marttasivusto auttaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?

Mä löysin vkloppuna vanhempien vintistä ihan törkeen hienon 70-luvun hameen mutta siinä on jotain tahroja jotka eivät ainakaan tavallisessa pesussa irronneet. Ja ei, en tiedä mistä tahrat ovat tulleet (se vaate on ollut viimeiset 30+ vuotta laatikossa vintillä) :?
Ootko varma ettei ole hometta? Muuten suosittelisin itsekin tuota Marttasivustoa :) (sappisaippuaa saa esim. Ruohonjuuresta).
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No kun en tiedä mitä ne tahrat on.
Oxi-Action (vaimikäsenytoli) ei tehonnu. Sappisaippuaa en kokeillu vielä.
Manaaja

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Puol kiloa suolaa ja mustaa värijauhetta hameen kanssa koneeseen niin ei näy tahrat. :]
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mutq mä tykkään siitä keltaisena :(
Manaaja

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Värjää keltasella tai oranssilla? Siis jos ei tahrojenpoistot auta. Eiköhän noi tahrat ole noin kauan muhineina aika "kiinteitä" osia kangasta jo.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikolta :9mm: Vois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikolta :9mm: Vois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?
Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaan :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikolta :9mm: Vois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?
Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaan :D
Jaajaa, kaverille meinaan kävi niin että soittivat että "tuu huomenna töihin sittenki". Kaveri peru kaikki menot ja muut tietysti ja kuuli vasta jälkeenpäin etteivät ne voi tolla tavalla ilmottaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei taas menny niinku elokuvissa. V *ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Elämä on. Ja maanantaisin tuplaten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei hitto. Sain just ihka ensimmäisen kunnon poikaystäväni puh.nron, hää on muuttanut takasin Suomeen. Kehtaanko mä soittaa sille joskus? Viimeksi puhuttu 7 v sitten. Mitähän se ajattelis? Oltiin yläasteella jopa se pari vuotta yhdessä ja sen jälkeen kavereitakin toosi pitkään. Sitten vaan yhteys katkesi kun muutti ulkomaille.

Yhteinen vanha teinivuosien kaveri FB:stä tiesi kertoa ja antoi numeron.
Manaaja

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ei hitto. Sain just ihka ensimmäisen kunnon poikaystäväni puh.nron, hää on muuttanut takasin Suomeen. Kehtaanko mä soittaa sille joskus?
Kaipaa se autokin neljättä pyörää eikä varapyörästäkään haittaa ole!
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei tarvinnu miettiä soittaako. Tämä yhteinen kaveri oli antanut numeroni sille jo ja hän soitti HETI mulle. Puol tuntia luurissa meni ku piti kuulumiset vaihtaa.

Ja uskokaa tai älkää, se on nykyään rekkakuski :rofl:
Dumis

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikolta :9mm: Vois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?
Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaan :D
Joo, kyl niiden pitää ilmoitella edeltävän viikon ke tai to, että pitääkö maanantaina tulla töihin. Olisin vaan mielummin ollut kotona ja nostanut 60% liksasta tekemättä mitään :P

edit: ja satamalakkoakin on siirretty kahdella viikolla, tää on jokin yhteinen juoni että en saa pitää vapaata, prkl!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:Joku vois nyt lähteä mun kanssa kesäkuussa Chicagoon, SAS:lla olis edulliset lennotkin. Anyone?
Jos lähtö olis nyt, ni mä kävisin vaikka ryöstään pankin ja lähtisin... Pe tentti, ja mä yritän lukea samalla kun leikin kauppaa tytön kanssa. Mielenkiintoista...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eteisessä oli 2 saman laatuista hehkulamppua. Käyttöikään tuli eroa 10 sekuntia. Alemman polttimon yletin vaihtamaan nykyisiltä a-tikkailta, joilla yllän yli 3,5 metriin metriin. Mutta nyt pitää sit mennä tikaskauppaan ostaman korkeammat tikkaat ja niillä olisi paras sitten yltää olohuonen ylimpiin valaisimiin asti, eli vajaaseen 5 metriin. Ja samalla miettiä josko niillä yltäisi korkeamman sivun räystäisiin, siis ulkona ja kesäisemmällä kelillä. Onneksi tuli bonareita..

Töissä kiirettä. Onneksi huomenna lenkille !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nyt tässä kämpässä ei ole jäljellä enää yhtään joulusta jäänyttä suklaata tai karkkeja. Kauan ne kestikin...
Ei tarvi ostaa tai syödä nameja ennen seuraavaa joulua.
Vastaa Viestiin