Maa-nan-tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nääääh, mitä turhia muistuttamaan tästä ankeudesta. Mun Vuoksenpiirakatkin ovat palaneet reunoilta, sniff!

Heräsin pojan kanssa klo 6, keitin kahvit ja tein aamupalan pöytään ja kävin herättämässä miehen. Mies astui keittiöön ja sanoi "jahas, kenet sä oot palkannu, vai ooksä velkää mulle?". Avioelämä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mahtava maanantai, upea ilma :h: Tulee nyt jo etukäteen ikävä pikkuista, kun joudun lähtemään terapian kautta töihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai niin, taisin puhua miehen ympäri eilen ostamaan mulle Guitar Heron :cheer: Rismassa oli -50% alessa, 59€. Ei oo paha, eihän?! Pääsis kuulokkeet päässä räpläämään kun jätkä menee goisaa. *intopiukkana* Kyllä mä vielä Dumiksen päihitän!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Rock Band on paaaljon parempi!!!

Nyt on kyllä ihmeen positiiviset mielialat ottaen huomioon, että on maanantai ja siihen on montakin syytä. Alkaa näyttää siltä, että musta tulee kuin tuleekin rouvashenkilö syyskuussa - jos ei saada tarpeeksi rahaa kasaan, pudotetaan Meksiko pois matkasuunnitelmista ja suunnataan vain Vegasiin ja Los Angelesiin :]

Lauantaina meillä on edessä suurin wrestling-tapahtuma koko puljun historiassa ja rakkaimpani taistelee suomenmestaruudesta. Paikalle tulee myös ex-WWE-tähti Yoshihiro "The Japanese Buzzsaw" Tajiri :o Sitä ennen on vaan ihan hulluna hommia, kun pitää varmistaa, että tapahtumapäivänä kaikki sujuu ok. Mulla on lippuja myynnissä, jos joku on kiinnostunut!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:^Rock Band on paaaljon parempi!!!!
Niin on, mutta siitä lähtee sen verran ääntä, ettei viereisessä nukkuva jätkänpätkä varmaan kauaa unessa pysy kun iskä laulaa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon taas ihan helisemässä täällä noitten virastojen ja jonottelujen ja papereitten kans perkele. Puuttuu yks lappu mut vuokranantaja lupas lähettää sen huomiseksi. Olkoon sit valittamatta perhana et on vuokra myöhässä ku minen saa päätöksiä sen lapun takia! Oishan mun kuulunut saada hitto se lipuska kotiin että vesimaksu nousee ja samalla vuokrakin sen pari euroa, eikö??? "Mä luulin et sä lisäät sen siihen vuokralappuun itte..." Okei. Joo senhän Kela varmaan hyväksyykin, hahhah.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Leivoin vinot pinot minttusuklaamuffareita vaalenpunaisella kuorrutuksella työkavereiden iloksi :] Aurinko paistaa näyttöön, eikä verhosta näytä olevan mitään apua. Voinen siis laiskotella kunnes aurinko siirtyy? Ei sillä, olinkin vaan suunnitellut tekeväni kouluhommia tämän päivän...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:^ Hmm, voisinkohan minäkin itse laatia jonkin kuluselvityksen ilman dokumentteja hakiakseni jotakin kivoja tukia.
Eikös sulle nyt ainakin lapsilisät juokse?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Leivoin vinot pinot minttusuklaamuffareita vaalenpunaisella kuorrutuksella työkavereiden iloksi :] Aurinko paistaa näyttöön, eikä verhosta näytä olevan mitään apua. Voinen siis laiskotella kunnes aurinko siirtyy? Ei sillä, olinkin vaan suunnitellut tekeväni kouluhommia tämän päivän...
Minttusuklaamuffinsseja :shock: :pliis: Rukoilen niitä tipahtelevan taivaalta.... kuolaus.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja milli »

No juu.. ei mennytkään ihan niinkuin suunnitteli, joku ihme masupöpö iski.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:No juu.. ei mennytkään ihan niinkuin suunnitteli, joku ihme masupöpö iski.
Iske takas.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon kyl yks saakelin vatipää taas. Soitin Fortumille että nyt mulla on lasku hukassa että voisittekos lähettää uuden. No ku kaikki laskut on maksettu ja seuraava tulee maaliskuussa. No ei ihme etten laskua löytäny :doh:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Toinen puoli naamasta on silmää ja korvaa myöten kipeä ja iho on jotenkin kosketusarka. Meikkaaminen tuntui aivan kamalalta. WTF?!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Toinen puoli naamasta on silmää ja korvaa myöten kipeä ja iho on jotenkin kosketusarka. Meikkaaminen tuntui aivan kamalalta. WTF?!
Poskiontelotulehdus?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kolmoishermosärky.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Kolmoishermosärky.
Mulla tuleep tuo aina hampaiden narskuttamisesta yöllä. Argh!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Iske takas.
Lepäsin tovin, nyt olen karanteenissa kotitoimistolla. Käsidesiä ja hengityssuojain :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Iloista päivää kaikille! Ja myöhästynyttä ystävänpäivää (ei täällä joka päivä ehdi ramppaamaan 8) )
Olipahan taas aika mielenkiintoinen viikonloppu; ensinnäkin eräs vaalea lesbomimmi kiinnostui musta perjantaina baarissa..mutta vaikkakin hän oli kovin nätti, niin lisäksi melkoisen pelottava, eli siitä ei sitten seurannut mitään sen kummoisempaa. Lisäksi lauantaina meni konseptit vallan sekasin ku piti lähteä hoitamaan asioita heti "aamutuimaan"..vaikka normaalisti katon siihen aikaa kokkiohjelmia visusti peiton alla. Siinä se koko lauantaikin sitten meni ja vaikka mielelläni olisin tullut teitä miittailemaan, niin aika on rajallinen. Toivottavasti oli kiva iltama.
Tänään meen ostamaan Che Guevara-paidan; suoraan Kuubasta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mua on yks lesbo stalkannut nyt FB:ssä kunnolla, aina kommentoi ja chattaa...ja soitteleekin. No joo, autoin häntä hoitamaan sossu-asioita ja muuttoasioita, pelannut joskus raveja tuolla mein Sportissa, hevosihmisiä hänkin.

Tosi mukava tyyppi mut eikai se nyt mitään kuvittele :o
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:Tänään meen ostamaan Che Guevara-paidan; suoraan Kuubasta.
No minäpä taidankin sitten ostaa Stalin- ja Hitler-paidat :roll:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tänään meen ostamaan Che Guevara-paidan; suoraan Kuubasta.
No minäpä taidankin sitten ostaa Stalin- ja Hitler-paidat :roll:
Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tänään meen ostamaan Che Guevara-paidan; suoraan Kuubasta.
No minäpä taidankin sitten ostaa Stalin- ja Hitler-paidat :roll:
Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan :h:
Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaa :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
No minäpä taidankin sitten ostaa Stalin- ja Hitler-paidat :roll:
Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan :h:
Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaa :h:
Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan :h:
Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaa :h:
Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.
Björnborgmainen päähikinauha?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin