Tiisdagen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olen ihan superhyvällä mahtituuella, koska muiden asiat järjestyy! I love ya all! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti: C5 tai Accord tourer kitos.
C5 Vetteä minäkin olen vähän katsellut kesäautoksi.
Kai Nalo

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: C5 tai Accord tourer kitos.
C5 Vetteä minäkin olen vähän katsellut kesäautoksi.
Mä olen sinut pilini kanssa. Mulle kelpaa citikka.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Niin vitullinen nälkä, että oikasen tunnin valtion suunnitelmasta, koukkaan kebabin ja märehdin sen himassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti: C5 tai Accord tourer kitos.
C5 Vetteä minäkin olen vähän katsellut kesäautoksi.
Kyllä C6 on sellainen harppaus eteenpäin, että kannattaa miettiä tarkasti. Niiden hinnatkin varmaan tulee kivasti alas nyt kun C7 kohta tulee.

Citroen C5. Kamalin auto millä olen koskaan ajanut.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

swirl kirjoitti:onnistuin vääntämään kynnen puolesta välistä poikki niin että veri lensi ja sattuu edelleen ihan saattanasti.
I feel your pain!
Tosin mun kynsi oli menny poikki jo tua ihon alla kasvuvaiheessa kk-pari sitten, kun jäi partsin oven väliin äijiksen liukuessa kunnon vauhdilla ja massalla siihen päin et "wiiiiih! kato kui hienosti luistaa sukat!" Jumalavit et sattu (jo sillon). Nyt se kasvo esiin ja yritin pitää varovasti ko kipeetä pilluu, eilen kuitenki otin hetkeks laastarin pois ku aattelin ettei koko ajan viitti hautoo, toki oon hetken ihan super varovainen. No mut ihan sekunniks se unohtu ja putsasin rankalla kädellä ryynejä sängyltä, ja se tartu patjan kulmaan. Uaaaahhh!!!!
Pirun herkkä paikka on, sattanasti sattuu juu, uijuijui.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Makkaravaroitus!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tältä näytti päivän jälkeen päiväyksen HK Kevyt "Sininen"!
(säilytetty jääkaapissa)

Kuva

Älkää syökö ikinä kevyttuotteita!
Kevyttuotteet ovat perkeleestä!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Niin... siinähän lukee "Viimeinen käyttöpäivä".

Kivat lautumat kyl. Melko raato lenkki.
(tein taas sen virheen, että luin kirjautumatta, saattana)
elco

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Kyllä C6 on sellainen harppaus eteenpäin, että kannattaa miettiä tarkasti. Niiden hinnatkin varmaan tulee kivasti alas nyt kun C7 kohta tulee.
Njoo, lähinnä tartuin tuohon siksi, kun oli tarjottu paikka. Tässä asiassa voin hyvinkin olla paskanpuhuja, mutta noin ajatustasolla on kevyt visio siitä, että ostaisi jonkun frendin kanssa puoliksi avo-C5:n. Eihän sitä oikeasti tarvitse eikä varmaan pahemmin tulisi edes käytettyä, mutta sen omistamisesta luulisi tulevan parempi olo.

C6 on kolme kymppiä kalliimpi ja pääomatapio on vägevämpi.
elco

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti: Mä olen sinut pilini kanssa. Mulle kelpaa citikka.
Minäkin olen, mutta ei jatkeen kanssa mitään häviäkään. Lisäksi olen niin vanha, että jollei minulla ole asiallista autoa niin en saa nuoremmilta ihmisiltä arvostusta ja kunnioitusta.

Ennemmin kuolema ja perseraiskaus vapaavalintaisessa järjestyksessä kuin citroenin osto. Kukaan täyspäinen ei edes aja ranskalaisella autolla - omistamisesta nyt puhumattakaan.
Kai Nalo

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti:[Kukaan täyspäinen ei edes aja ranskalaisella autolla - omistamisesta nyt puhumattakaan.
Huomannet että puhuin työsuhdeautosta. Omaksi en moista toki hankkisi, mutta noin kyllä.
Toki metriäkään en ole ajanut enkä kyydissä ollut, vaan lähinnä ihastellut leiskaa. Nätti ritsa imo.
RP

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

:dumb: Koskakohan alan olemaan vähemmän ulkona, rasittavaa :dumb:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti::dumb: Koskakohan alan olemaan vähemmän ulkona, rasittavaa :dumb:

Mikä sulla nyt oikein on? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti::dumb: Koskakohan alan olemaan vähemmän ulkona, rasittavaa :dumb:

Mikä sulla nyt oikein on? :D
Oon rakastunut uudelleen mieheeni, outoo. Se oli se yks sohvasessio toispäivän. Mut hei, hiton siistii!
SikaMika

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Loppu lähenee Kitinän käydessä kuolonkamppailuaan; lajityypilleen ominaisesti lähinnä asiakeskusteluissa viihtyvä Elcokin on hätistetty viikonpäiväketjuihin hengenravinnon käytyä liian vähiin. Pian jäljellä ovat enää torakat ja Gattaca.

Ontopic: tänään joutuu surffailemaan kahden kanavan loukussa, kun pukkaa olympiaadia ja potkupalloa samaan aikaan. Onneksi en ole Mäkki vaan multitasking onnistuu.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP: Ne on ne sun hormooonit! Älä usko niitä!!! Oikeesti teil on törkee flaidis kuitenki.
SikaMika kirjoitti:Loppu lähenee Kitinän käydessä kuolonkamppailuaan; lajityypilleen ominaisesti...
Siis kai sä tuut sinne perspanomittiin kuitenki?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
elco

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja elco »

VIIIIITTTTTTTUUUUUUU!

Omat enkat alla Mario Kart Wiissä 7475 pistettä, 7500 ekaa kertaa tähtäimessä, kun Delfino Squaressa 3/7 isojen pisteiden vihujen kanssa vikalla kiekalla kun saatana yhteys katkeaa ja varmaan tuli takkiin taas se sata pongoa.

Mä en kestä.
RP

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :paijaa:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vois pistää ittensä jätesäkkiin ja säkinsuun tiukasti kiinni. Melkein joka rööristä tulee pihalle jotakin epämiellyttävää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Oih. Luultavasti olen kahden kitisijän listalla norattuna :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt saa etätyöt riittää tälle illalle. Torstaista alkaen saakin painaa yli 200% työkuorman kanssa. Sitten onneksi lyhyt loma. Ja sen jälkeen viime vuotisia lomia jäljellä vielä yli 3vkoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin taas himassa kääntymän safkan ja unen tarpeessa. Oikeesti, voisin asua jossain kälysessä 20 neliön yksiössä, ihan sama näillä himatunneilla. Tai hotellissa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:^Niin... siinähän lukee "Viimeinen käyttöpäivä".

Kivat lautumat kyl. Melko raato lenkki.
(tein taas sen virheen, että luin kirjautumatta, saattana)
Tuollaista en ole koskaan nähnyt vaikka olenkin syönyt ainakin tuhat erilaista makkaraa.. Monet makkarat ovat parhaimmillaan vasta viikon päästä viimeisestä päivästä
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Oikeesti, voisin asua jossain kälysessä 20 neliön yksiössä, ihan sama näillä himatunneilla. Tai hotellissa!!
Voi vuokrata kalliilla tuon saunaksi nimitetyn komeron, 1,3x1,4m.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Tiisdagen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten makureseptorivammanen pitää ihmisen olla että se ostaa jauhomakkarat kevytversiona? Todennäköisesti se tuote maistuu paremmalta vihreänä. Lihapitoisuuskin ehkä kasvanut 12%:sta 13%:iin.

Hyisaatana.
Vastaa Viestiin