Keuviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomentapäivää.

Kukkuu, ei vielkään flunssa antanut periksi. Vähän räkää ja kaikkee muuta viel...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No nyt mulla on kurkku kipeä. Enkä edes pussaillut Dumista!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:No nyt mulla on kurkku kipeä. Enkä edes pussaillut Dumista!
Ja sekä mä pussailin, niin se ei ees oo kipee, eiks oo reiluu? :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:No nyt mulla on kurkku kipeä. Enkä edes pussaillut Dumista!
Ja sekä mä pussailin, niin se ei ees oo kipee, eiks oo reiluu? :D
Sika :leuhka:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yritin pummaa pekkasta perjantaille, mut ei kuulemma ole varmaa... Homot, otan saikkua jossei saa vapaata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mullakin on kurkku kipeä, mutta nyt ei sovi sairastua. Liikaa tekemistä. Aivan liikaa. Nyyh. Lauantaina pitäisi jaksaa juhliakin, kun pitää näyttää ulkomaanelävälle Helsingin yöelämää.

Löysin todella mielenkiintoisen jutun siitä miten maailma syö. Jenkit ja britit syövät ihan käsittämättömän paljon roskaa - eineksiä, suklaata, keksejä, sokerisia muroja sun muuta eikä juuri lainkaan tuoreita rehuja. Hullua.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:
Löysin todella mielenkiintoisen jutun siitä miten maailma syö.
:shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:
Löysin todella mielenkiintoisen jutun siitä miten maailma syö.
:shock:
Mä näin ton saman artkkelin jossain suomalaisessa lehdessä...oisko ollu joku Pirkka tai vastaava?

Vähän eroja joo...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hell yeah, bonusprossa pomppas 44% :] Muuten oonkin sitten ihan rättipoikkiväsy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lukenut taas palstoilta (täältä ja citystä) liikaa panemisesta läppää ja nyt on vaikeuksia töissä. Pakko painaa töitä ettei olo käy liian telttamaiseksi.
Kelpais kyllä joku hottis sihteeri tännekin jonka kanssa vois käydä varastossa "arkistoimassa" asiakirjoja.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dave! Pus! :h:
Ainiin ja koska kaikkia kiinnostaa ihan hirvittävästi, niin mä pidän sairaasti taistolaislauluista. Sen jälkeen ku olin käyny kattoo Täällä Pohjan Tähden Alla; päässä soi putkeen ainakin viikon "tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää.." 8) Tosin tossa nyt ei ole mitään ihmeellistä..jos mulla yleensä joku "erityskyky" on; se on kyllä sisäinen jukeboksi.
Ja koska kuiteski leimaatte tai ootte jo leimannut mut kommariksi, niin halusin vaan kertoa , että mä en ymmärrä politiikasta juuri mitään. Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Lukenut taas palstoilta (täältä ja citystä) liikaa panemisesta läppää ja nyt on vaikeuksia töissä. Pakko painaa töitä ettei olo käy liian telttamaiseksi.
Kiihotuksää Gatin "pano"jutuista vai mistä on kyse?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lukenut taas palstoilta (täältä ja citystä) liikaa panemisesta läppää ja nyt on vaikeuksia töissä. Pakko painaa töitä ettei olo käy liian telttamaiseksi.
Kiihotuksää Gatin "pano"jutuista vai mistä on kyse?
Niistä juuri, varsinkin se juttu wiskiä hörppivästä sivistyneestä deekusta pankissa sai Pisan tornin suoraksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Oli sitten aika taas päivittää Creative Suitea. Paljon rahaa Adobelle. Nice.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Että lumitöitä perjantaina. No ei se mitään, mutta mihinkähän minä ne lumet tällä kertaa lykkään :D Pitänee ensin lapioida reitti takapihalle jotta saa sitä reittiä pitkin sitten lumet sinne, siellä on tilaa.

Prkl pösilöt kun alkoivat kolaamaan lunta ekaksi siihen autotallin päätyyn etuosaan, nyt on koko takaosa tyhjänä, mut eihän sinne pääse kun siinä on se lumivalli eessä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jahas, eli taas tälle eukolla hartiavaivoja rattaiden puskemisesta.

Oon edelleenkin sitä mieltä, että hankitaan se poni vetämään sitä rekeä. Kerrostaloasumisen kanssa ei oikein sovi yksiin; pihatto sisäpihalle, ei kukaan huomaa. Eihän?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
Oon edelleenkin sitä mieltä, että hankitaan se poni vetämään sitä rekeä. Kerrostaloasumisen kanssa ei oikein sovi yksiin; pihatto sisäpihalle, ei kukaan huomaa. Eihän?
Ei kun joku malamuutti! Ei tarvi ees pihattoa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Oon edelleenkin sitä mieltä, että hankitaan se poni vetämään sitä rekeä. Kerrostaloasumisen kanssa ei oikein sovi yksiin; pihatto sisäpihalle, ei kukaan huomaa. Eihän?
Ei kun joku malamuutti! Ei tarvi ees pihattoa!
Mä voisin ottaa "sijoitukseen" yhden noista Vienone-Karpela-mikä-senytoli- eukon malamuuteista! Oot nero.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bhven

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Elppis kirjoitti:Jahas, eli taas tälle eukolla hartiavaivoja rattaiden puskemisesta.
Lastenrattaissa vois olla kyl sähkömoottori, jos joissain polkupyörissäkin on.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hemmetti että voi olla vaikeaa tavata omia vanhempiaan. Toinen on kipiä, ja toisella kaikenmaailman kuoroharjotusta. No, ei se mitään..ainakin yritin. (Ihan päteviä syitä; en siitä murjota..vaan siitä että kun kerrankin itse olen valmis ottamaan ns.askeleen, niin sit ei natsaa. Plääh.)
Tänään tiedossa sohvaa ja lätkää. Toivon että ei mitään muuta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jaaha. Että sellaisia kelejä että on taas Jagge levällään. Mikähän seuraavaksi hajoaa? Neljästä iskarinripustuksesta olis vielä kaks ehjänä!
Kai Nalo

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Jaaha. Että sellaisia kelejä että on taas Jagge levällään. Mikähän seuraavaksi hajoaa? Neljästä iskarinripustuksesta olis vielä kaks ehjänä!
Ei saisi lyödä lyötyä, mutta vieläkös meinaat tulevaisuudessa sekaantua brittiläisiin kulkuneuvoihin? Kuulostaa meinaan siltä, että jo ranskalaisetkin alkaa nauramaan tuolle autolle.

Huonoa tuuriakin sulla on kyllä ton kanssa ollut. Kaveri ajoi sillä mondeojagellaan satatonnia ja alun muutamaa lastentautia lukuunottamatta siinä ei vikoja juurikaan ollut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johan oli kadonneiden liimapuristimien metsästys. Kahdessa ensimmäisessä kaupassa oli vain 2kpl yli 700 puristimia jäljellä ja viimoisestakin, motonetistä, piti ostaa 1200 aivan hirvittävän huonolaatuisia puristimia kun ei lyhyempiä ollut.

Sitten voisi alkaa tunkemaan tappia reikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:
Sitten voisi alkaa tunkemaan tappia reikään.
Miehen puhetta, jätä hetkeksi ne liimanhaistelut ja eikun tikkua hattaraan.

Tänne pukkasi aamulla pelastuspartio Eestipojk pistämään keittiön remonttiin jokunen aika sitten sattuneen vesivahingon tiimoilta. Nyssiellä hehkuttaa lämmittimet tuollaisen tiskialtaan alle kyhätyn kasvimökin sisällä, niiden tieltä jouduttiin poistamaan liesi ja astianpesukone jotka ovat poissa käytöstä viikon pari. Sviddu, joutuu tiskaamaan käsin ja elättämään itsensä lähinnä mikroaaltouunin ja ulkoruokinnan avulla. Onpa kurjaa...
Vastaa Viestiin