Torjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Flunssaa pukkaa. Kokeilin josko valkosipuli auttaisi. Näköjään purkitetut ja marinoidut valkosipulinkynnet ovat paljon pliisumpaa kamaa kuin tuore vastaava, vedin viisi kynttä naamaan sellaisenaan ja voin sanoa että veivät kielen mennessään - kirjaimellisesti. Jään odottelemaan sivuvaikutuksia...
Dumis

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:Flunssaa pukkaa.
Hain jo saikkua viime tiistaina tuolla ja nyt tekisi mieli huomenna hakea uudestaan, kun ei vaan voinut saada vapaaksi huomisiltaa. Menee FME:n lippu kohta turhaan, kun joutuu töissä käkkimään ja vielä luultavasti ilman hyvää syytä. Stna, että nyt vituttaa niin ettei veri meinaa...
elco

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Voi muna, muna, muna. Audi Center Espoon paskapää soitti ja sanoi, että joo asentaja lähti "sairaslomalle" ja ei tule auto valmiiksi tänään. Muutenkin meneekin duunissa kaikki niin kertakaikkisesti päin vittua, että joukkoliikenneväline paskasakin kanssa se tästä vielä puuttuikin.

Taas lyödään lyötyä.
bliss

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No mutta, kai ne sentään antavat sulle jonkun auton Audi Centerin puolesta kun eivät hoitaneet hommiaan?
Dumis

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei ichmekään ettei pekkasta herunut, kun työvoimasta on kuulemma 29% saigonilla :D Ja lisää jengiä sai just lähteä; toimihenkilöitä koska niiden potkiminen on hauskan lisäksi helpompaa kuin AKTlaisten duunareitten.
Stinky

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vitun vitun vittu. Ainut päivä viikosta kun oisin päässy salille ja nyt on masukivut niin kovat että en pysty kunnolla liikkumaan. Joo, liikunnan pitäs näihin vaivoihin auttaa mutta kun ei pysty! Stana.
Pakko vielä silti raahautuu kauppaan ostaa kissoille murkinaa ja sit pitää pakata viikonloppulomaa varten. Kauheen kiva. Nyt mä oikeesti haluisin vaan laittaa kuuman kaurapussin mahan päälle ja mennä nukkumaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eikös toi sairaslomaprosentti kuitenkin vastaa about sitä mitä Suomen vienti on vähentynyt...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Juotat sille tarpeeksi kaljaa etkä kerro mihin olet sitä viemässä? :wink:
ei muuten olis eka kerta :P

Miten voi olla näin väsynyt? huoh, pääkoppa + liian vähät unet.. = pieni kuolema.. tietääkö kukaa sitä väsymyksen tilaa, että jopa pohkeet ovat ihan poikki? Mä oon nyt niin väsy. Täytyy mennä lepäämään.
elco

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:^No mutta, kai ne sentään antavat sulle jonkun auton Audi Centerin puolesta kun eivät hoitaneet hommiaan?
Hain huoltamattoman auton pois ja haen palvelua joltain ei-audicenteriltä.

Ajatus joukkoliikennevälineestä huomisaamuna ei yksinkertaisesti antanut muuta mahdollisuutta. Meni 50€ takseihin, mutta saipahan parkkeerata audiliikkeen pihaan.

Pitääkö tässä saatana ryhtyä Bipolaariseksi BmwMieheksi, kun ei palvelu pelitä? Saisi lisää sylintereitä ja vedon taakse. Toisaalta auton ulkonäkö heikkenisi dramaattisesti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Milli, sittenhän se on ihan selvä juttu, missä vietätte lauantai-iltaa :wink:

Nukuin parin tunnin päikkärit. Nyt pitäis alkaa tekemään vaikka mitä, mutta olen jokseenkin koomainen.

Taas vähän ruokaongelmia. Mun ei tekis yhtään mieli syödä mitään muuta kuin leipää margariinilla tai pelkkää keitettyä pastaa. Kaikki ällöttää. Ei, en ole raskaana, näin vain tapahtuu aina välillä.
Dumis

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanavittusaatana että tekee taas mojovassa krapulassa gutaa olla tuolla lähemmäs -20:ssa ahtailemassa. Yks kerrasto taas lisää vaatteita niskaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Silmäluomi-ihottuma talttui vihdoin. Lääkkeenä Cetirizin ja Avéne-voide. Nyt on koko kasvojen iho heleä kuin vastapesty vauvanperse.

http://www.amazon.co.uk/Avene-Soothing- ... 263&sr=8-6

Suosittelen lämpimästi silmänympärysten iho-ongelmiin. Eka voide, joka minulla on auttanut, kun Hydrocortisonia ei viitsi jatkuvasti olla söhimässä silmiin. Taidanpa tilailla muitakin Avénen tuotteita. Tuo silmävoide muuten maksoi Suomessa (Apteekista sai) 22 euroa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dumis kirjoitti:Saatanavittusaatana että tekee taas mojovassa krapulassa gutaa olla tuolla lähemmäs -20:ssa ahtailemassa. Yks kerrasto taas lisää vaatteita niskaan.
Mulle iski tänään hirvittävän valtaisa symppistelyhetki kaikille ahtaajille. Tilailin lakkopelkoisille asiakkaille ns. varmuusvarastoja muailmalta ja siinä kesken touhun iski fiilis "nyt lopetan ja lähden kotiin". Katsotaan nyt viitsiikö huomenna jatkaa.
Stinky

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sainpahan pakattua. Joku sais kyllä kammeta mut kohta tonne pedin puolelle tai muuten mä notkun tässä koneella koko yön ja huomisesta ei tuu yhtään mitään..
Vastaa Viestiin