Torjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Torjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Komppaniassa herätys! Aikaa aamutoimiin kaksi minuuttia, toimikaa!

Se oli osastokokousta koko päivä, aijai. Unet jää yö yöltä aina vaan vähemmälle, mitä mä teen väärin?


Ps. Mulla saattais olla maanantaiselle loppuunmyydylle Rammsteinin keikalle lippu tai parikin, löytiskös kiinnostuneita?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hain apoteekista kassillisen ketoriinia ja muuta myrkkyä jylläävää flunssaa vastaan. Sota on julistettu!
RP

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Menen runkille, menkää tekin.
milli

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Ps. Mulla saattais olla maanantaiselle loppuunmyydylle Rammsteinin keikalle lippu tai parikin, löytiskös kiinnostuneita?
omg omg omg.. hitsi.. niin kiinnostaisi.. oletko sä kans lähdössä? joko liput meni..iik!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pilasoittajatkin käyttävät nykyisin videopuheluita :shock: Tosin soittaja/soittajat heiluivat niin vauhdikkaasti, ettei naamoista saanut selvää. Möykkäsivätkin epäinhimillisesti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ En oo ite lähdössä, mutta hallinnassani on muutama lippu. Pomo on niissä nyt kiinni, ilmoittanee tänään montako ottaa eli sen jälkeen tiedän mitä jää jäljelle.

Onko kaikki kytänneet yöllä olympialaisia siihen tahtiin, että palsta on tänään kuollut? Eppistä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töitä pukkaa siihen tahtiin, ettei ehdi ees kunnolla nukkumaan. kisojen seuraamisesta puhumattakaan. Omien töiden lisäksi tulevat tuuraukset sukkaa ! Varsinkin kun niiden vaatimista ylitöistä ei saa rahaa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ja sä suostut tohon koska...?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Lapsen usko parempaan jatkossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:^
Lapsen usko parempaan jatkossa.
Vanha pomoni joskus opetti, että pidä tyttö huoli vapaista/rahoista/oikeuksista, kukaan ei tule jälkikäteen olkapäälle taputtelemaan ja kiittelemän ylitöistä/venymisistä.
Hetkellinen jousto on asia erikseen, sullahan toi on jo tapa. Firma säästää ja pomot hihittelee koko matkan pankkiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lääkärinä olen nähnyt nE10 kertaa, että työntekijää ei suojele muu kuin työntekijä itse. Duunareilla on toki selvät systeemit, ylityökatot jne, mutta toimihenkilöiden täytyy itse suojella itseään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun mies on tuhannesti sanonut mulle että "meillä ei tollasta suvaittais, heti soitto liittoon". Se on joku kyseisten alan harjoittajien vakiojuttu, siis mennä heti liittoon, jos homma ei suju. Joskus mun mielestä pientä diivailua, tosin mä oonkin aika passiivinen tapaus.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No joo, liittoilu lienee hätävarjelun liioittelua ja kertoo melko heikosta työilmapiiristä. Kyllä pitää olla munaa sanoa, että lisää liksaa jos pitää muidenkin hommat tehdä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:No joo, liittoilu lienee hätävarjelun liioittelua ja kertoo melko heikosta työilmapiiristä. Kyllä pitää olla munaa sanoa, että lisää liksaa jos pitää muidenkin hommat tehdä.
Ei kait noista aneemisten liitoista paljoa iloa ole. SAK:lla on rehti persettä penkkiin linja, mutta aneemisella taitaa mennä käsien vääntelyksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Vanha pomoni joskus opetti, että pidä tyttö huoli vapaista/rahoista/oikeuksista, kukaan ei tule jälkikäteen olkapäälle taputtelemaan ja kiittelemän ylitöistä/venymisistä.
Hetkellinen jousto on asia erikseen, sullahan toi on jo tapa. Firma säästää ja pomot hihittelee koko matkan pankkiin.
Mutta nää tuuraukset on prceesta. Kotona iltaisin tehtävät etätyöt olen vähentänytkin melkein kokonaan pois, nyt kun niistä ei enää saa mitään muuta kuin pomojen ärinää. Eli nyt teen vaan kun kotietätyö helpottaa omaa työelämää.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 20.04.2013 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriD kirjoitti:SAK:lla on rehti persettä penkkiin linja, mutta aneemisella taitaa mennä käsien vääntelyksi.
Jostain kumman syystä siirryin pelkän kassan jäseneksi.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 20.04.2013 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on ollut tosi hämärä olo eilisillasta lähtien. Mahassa tuntuu oudolta ja vähän oksettaakin ja eilen illalla oli vähän kuumettakin. Ensin ajattelin, että olen tulossa kipeäksi, mutta luulen tän johtuvan ihan täysin hermoista. Stressaan lauantain tapahtumaa niin paljon, ettei mitään rajaa. Ainakin siihen asti, kun ulkomaantähtemme tänään saapuu Suomen kamaralle - entä jos se ei syystä tai toisesta saavukaan?!! :x Kävin eilen tapahtumapaikalla katsomassa paikat kuntoon, sopimassa asioista henkilökunnan kanssa ja suunnittelemassa lauantain aikatauluja... se auttoi stressaantuneeseen tilaan hetkeksi, mutta nyt olen taas hermoraunio.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Mulla on ollut tosi hämärä olo eilisillasta lähtien. Mahassa tuntuu oudolta ja vähän oksettaakin ja eilen illalla oli vähän kuumettakin. Ensin ajattelin, että olen tulossa kipeäksi, mutta luulen tän johtuvan ihan täysin hermoista. Stressaan lauantain tapahtumaa niin paljon, ettei mitään rajaa. Ainakin siihen asti, kun ulkomaantähtemme tänään saapuu Suomen kamaralle - entä jos se ei syystä tai toisesta saavukaan?!! :x Kävin eilen tapahtumapaikalla katsomassa paikat kuntoon, sopimassa asioista henkilökunnan kanssa ja suunnittelemassa lauantain aikatauluja... se auttoi stressaantuneeseen tilaan hetkeksi, mutta nyt olen taas hermoraunio.
Hyvin se menee! Karvaisin voittaa ja vaimoke on tyytyväinen :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl se on hernekeittopäivä tänään. Äsken partsilla tuli semmonen hernekeiton tuoksahdus tuolta lähikoulusta että rupes tekee mieli :D
Tosin se on ruotsinkielinen koulu mut menköön...niil on vissiin soppatykit räjähtäny kun noin hyvin tuoksui.

Ja mul on viel joulukinkkuaki vähän silputtuna pakkasessa siihen, mmmm...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Hyvin se menee! Karvaisin voittaa ja vaimoke on tyytyväinen :)
No ehän mä nyt sitä yhtä matsia stressaa vaan sitä, että tapahtuman käytännön järjestelyistä on iso osa mun harteillani. Pitää ohjata yli 30 ihmistä tekemään omat hommansa, roudaus, järjestelyt, kaikki. Lisäksi mediaa on tulossa paikalle reippaasti ja niitäkin joudun kaitsemaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hyvin se menee! Karvaisin voittaa ja vaimoke on tyytyväinen :)
No ehän mä nyt sitä yhtä matsia stressaa vaan sitä, että tapahtuman käytännön järjestelyistä on iso osa mun harteillani. Pitää ohjata yli 30 ihmistä tekemään omat hommansa, roudaus, järjestelyt, kaikki. Lisäksi mediaa on tulossa paikalle reippaasti ja niitäkin joudun kaitsemaan.
Juu tämän ymmärsin ;) Hyvin se siis menee! Tuo perimmäinen lause oli enemmän tsempitys miehelle.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Niin joo swirli.. se juttu olis nyt viikonloppuna.. hitsi.. mä olisin niin kiinnostunut lähtemään, tyhmää selittelyä, mutta haluan viettää viikonlopun avokin kanssa, koska ensiviikolla nähdään vasta lauantai-illalla. Mitenköhän saisin avokin innostumaan ko tapahtumasta *pohtii*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Namivapaat alkaa reilun tunnin kuluttua. Nams.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Niin joo swirli.. se juttu olis nyt viikonloppuna.. hitsi.. mä olisin niin kiinnostunut lähtemään, tyhmää selittelyä, mutta haluan viettää viikonlopun avokin kanssa, koska ensiviikolla nähdään vasta lauantai-illalla. Mitenköhän saisin avokin innostumaan ko tapahtumasta *pohtii*
Juotat sille tarpeeksi kaljaa etkä kerro mihin olet sitä viemässä? :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ketorin on mielihyvälääke myös!
Suoritan lepoa flunssaa vastaan tänään..

P.S. Työntekijöiden oikeudet voivat olla vapaan kaupan este!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin