Pörjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävi antamassa kynsihuoltajalle parit bisnesvinkit. Raukka parka raataa kaamean riistojohtajattaren alaisuudessa. Toivottavasti ei kauaa :] Ja tulihan siinä samalla kynnetkin huollettua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Karsee ilma :shock:
Poikanen viihtyy yleensä ulkona säällä kuin säällä mutta nyt piti vajaan kymmenen minuutin jälkeen päästä takaisin sisälle. Onneksi... :P
milli

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vammailu jatkuu, tyhmää kun välilevyä ei voi jumpata tai hieroa kuntoon. Marraskuusta jo kakkana, ***tu.
Viikonloppu sentään alkoi ajoissa :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huh mikä työpäivä.
Nyt diesel-pistooolin ja kaupan kautta kohti kotia. Illalla mökille. Ajokeli ei muistuta (toivottua) morsianta kuin liukkaudeltaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Haistatin flunssalla(kin) paskat. Vähän vuotaa vettä nenästä mutta muuten olo on ihan normaali, joten käväisin salilla. Vedin talven ekat lipat pyörällä; auto oli pysähtynyt liikennevaloihin, koska autojen kuuluu tehdä niin. Minä lähdin ohittamaan autoa oikealta, koska pyöräilijän kuuluu tehdä niin. Eturengas luiskahti kuitenkin alta lähes kävelyvauhdissa ollessani auton rinnalla, ja niinpä päätin lennähtää stongan yli rähmälleni auton viereen/sitä päin. Fillarin sojotti pystyssä auton kylkeen nojaten takarenkaan osoittaen kohti jumalatonta taivasta, nappasin pyörän kantoon puoli sekuntia ennen kuin auto lähti vihreillä valoilla liikkeelle, koska autojen kuuluu tehdä niin. Tein itse samoin. Hiihaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai se on lähdettävä ajelemaan seuraavaksi neljäksi tunniksi. Aamulla kuitenkin oltava metsässä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

del*
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 20.02.2010 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä olen huolestuttavasti taantunut. Piiiitkän tauon jälkeen olen alkanut taas kuunnella aika intensiivisesti vanhoja grungelevyjäni. Ja samalla hankkiutunut eroon aikamoisesta kasasta kaikenlaista muuta musiikkia.
Vastaa Viestiin