SU

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

SU

Viesti Kirjoittaja Clay »

Myrskyvä lupailee, jos jaksais aamulla ylös sitä katsomaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
RP

Re: SU

Viesti Kirjoittaja RP »

Nyt kyl ryyppäsin niin et rakko repee. Kävin myös elämäni ensimmäisessä miitissä. Täyden kympin ilta!

Safkaa!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ensimmäinen vasta!? Mikä miitti, missä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täällä pikku keli..

keskivoimakasta Lumituiskua
tuulennopeus 16m/s idästä
lämpötila -18.1 C
ilmanpaine 1003,1 hPa
ilmankoskeus 83,1 %

Ihan normaali talvisää?
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: SU

Viesti Kirjoittaja RP »

Clay kirjoitti:Ensimmäinen vasta!? Mikä miitti, missä?
En oo varma voiks sitä ns. miitiksi sanoa. Mut niin, en oo kyl koskaan ennen tavannut netti-ihmisii paittee miehen. Silloin kun piti pelaa triviaalii mut naintii ku kanit.

Kuka vittu ei pelaa triviaalii???
ninnithequeen

Re: SU

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita. Tairan kyllä kellahtaa takas petiin jahka tää pikkumies on syöny.

Voi jessus mikä keli ulkona...
RP

Re: SU

Viesti Kirjoittaja RP »

Krapulaa pukkaa.
RP

Re: SU

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:Krapulaa pukkaa.
Ei pukannutkaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Iiiiihana myräkkä oli!
Loma.

AH.

:h:
milli

Re: SU

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanat melkein 12h:n yöunet takana, vielä olen välttynyt kolealta ulkoilmalta, mutta eiköhän tänään pidä ainakin kerran raahautua ulos.

Sunnuntai kuluu mukavasti remonttia ja uuden asunnon värimaailmaa suunnitellessa =) Tosi kivaa. Pitäisi vaan vielä laatia budjetti, pelkkiin lattioihin menee varmasti lähemmäs pari tonnia.

Alkaa tässä iskea, että alla kahden viikon päästä alamme muuttaa tavaroitamme pois yksiöstä. Ihan kauheaa. Tämä yksiö on ollut ensimäinen paikka joka oikeasti tuntuu kodilta. Tulee varmatsi pieni suru puseroon.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: SU

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Sunnuntai kuluu mukavasti remonttia ja uuden asunnon värimaailmaa suunnitellessa =) Tosi kivaa. Pitäisi vaan vielä laatia budjetti, pelkkiin lattioihin menee varmasti lähemmäs pari tonnia.

Alkaa tässä iskea, että alla kahden viikon päästä alamme muuttaa tavaroitamme pois yksiöstä. Ihan kauheaa. Tämä yksiö on ollut ensimäinen paikka joka oikeasti tuntuu kodilta. Tulee varmatsi pieni suru puseroon.
Tuttuja juttuja. Meillä on eessä vessaremontti ens kesänä. Muuten ihan kiva mut ei meillä ole kuin yks pytty ja se siis siellä vessassa. Koko koppi menee uusiksi eli eessä on n viikko ilman pyttyä! Vuokrataankohan kuivakäymälöitä tms?

Me muutettiin viime marraskuussa ja laitoin silloisen kodin vuokralle. Tuntu tosi typerältä antaa oman kodin avain vuokralaiselle, vieraalle ihmiselle. Myös pois muutto oli kova pala, se kämppä oli mun eka Koti. No nyt tämä jo sujuu tässä uudessakin kodissa :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bhven

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En oo menny vielä nukkumaan, kun hakkasin tätä typerää tietokonetta kuntoon yöllä. Heräsin siis eilen aamulla kello viisi, eikä vieläkään väsytä. Ihme juttu. Kahvia oon kyllä juonut molempina päivinä yhden kupillisen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On niin tylsää että lähden spinnaamaan. Plaaaaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: SU

Viesti Kirjoittaja bliss »

Loma loppui. Tein lomalla vain 62 tuntia laskutettavia töitä. Vittu.
Dumis

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viiletin sit perjantain-sunnuntain välisen yön Kaapelitehdas-Tikkurila akselilla, perjantaina FME ja lauantain humpista vastasi tiksin paikallisessa Matti Esko :roll:
milli

Re: SU

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Me muutettiin viime marraskuussa ja laitoin silloisen kodin vuokralle. Tuntu tosi typerältä antaa oman kodin avain vuokralaiselle, vieraalle ihmiselle. Myös pois muutto oli kova pala, se kämppä oli mun eka Koti. No nyt tämä jo sujuu tässä uudessakin kodissa :)
Mä onneksi sain tarjouksen tosi mukavalta nuorelta naiselta / tytöltä, joten .. mä tiedän, että mun asunto saa hyvän uuden omistajan :)

omg, tässä just iski.. että JOS nää säät jatkuu tällaisina vielä muutaman viikon päästä.. niin sen sijaan, että saatais itsellemme kolmio käyttöön.. niin .. me joudutaankin jäämään mun vanhempien nurkkiin.. voi fuck.
SikaMika

Re: SU

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jaa mää vai? No sää just. Nimittäin mukavasti puskenut illanyönpäivän aikana lunta lisää. Pystyin päättelemään tämän jo siitä, että olohuoneen/työhuoneeni ikkunan pinta-alasta melkein puolet on parvekkeella olevan lumen peitossa. Lopusta ikkuna-alasta lähes puolet on tähdenmuotoisten jääkiteiden peitossa, joten ulos ei tarvitse pahemmin öögailla. Tilanne näytti ulkona paikka paikoin vieläkin pahemmalta. Täytyy käydä ostamassa lumilapio, jahka joku markkinahenkinen yritys sellaisia saa Helsinkiin hankittua. Viime reissulla jäi luu kouraan, kai ol mänt.
Asie Payton

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kaikkien aikojen hockey night!!11 En varmasti valvo...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asie Payton kirjoitti:Kaikkien aikojen hockey night!!11 En varmasti valvo...
Alkaa ja autiossa Bykov näyttää lähinnä epärehelliseltä venäläiseltä Lada-kauppiaalta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SU

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotin paluu alkoi viileissä merkeissä. Ensin tunti lumitöitä, onneksi naapuri oli jeesannut melkein yhden tunnin edestä. Sitten kun ehti sisälle tuntui ensin lämpöiselle, kunnes huomasin mittarin näyttävän yläkerrassa +10 ja alakerrassa +18 astetta. Alakerta on lähinnä aputiloja, eli oli aika viileää. Nyt 2h myöhemmin on ylhäällä jo +17 astetta ja inhimillistä. Kohta voi lopettaa hellalla lämmittämisen ja takassakin alkaa hiilos sammumaan. Aamulla toivottavsti +21 astetta. Viileyden syykin selvisi, lauennut automaattisulake -> naks´pälle asentoon ja taas näyttää kaikki toimivan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin