Maaottelumaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bhven

Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kohta alkaa perrrkele.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Missä kaikki on? :shock:

Ihan mahtava viikonloppu takana. Olen suomenmestarin morsian ja sain kunnian tavata "The Japanese Buzzsaw" Tajirin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ne oli katsomassa lätkämatsia.

Mä aloitin aamun taas huoltoa varaamalla, v*tun webasto on joku maanantaikappale eikä toimi taaskaan. Huoltojono oli kuukauden, onneks olin ihku ja vihainen, järjesty vähän nopeammin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti: Mä aloitin aamun taas huoltoa varaamalla, .
Ja mä vein auton tuulilasin vaihtoon. Keskiviikkona takuuhuoltoon ja luultavasti viikonlopulla myyntiin. Jos vaikka vaihtas uudempaa kalustoa alle ja jopa työsuhdeversiona.
Kai Nalo

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ löin siihen nyrkillä niin se halkesi reunasta reunaan.







Oli siis kiveniskemä apukuskin puolella joka oli halkeillut puoliväliin ennen naputtelua..

Takuuhuollossa menee EGR:n joku toinen apuosakin vaihtoon vielä..
Kai Nalo

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Takuuhuollossa menee EGR:n joku toinen apuosakin vaihtoon vielä..
Moottori? :D
Näh. Kun se vika ei alunperin ollut EGR:ssä, vaan siinä apuosassa. Ne vaihto kuitenkin EGR:n sinne, kun ensin sitä epäilivät vialliseksi.

Helvetin hyvää palvelua kyllä maahantuojalta. 2 päivän remonttia ja kaks 500-700 euron osaa uusiksi takuuseen ilman mitään ongelmaa.
Dumis

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Yöunet taas mitä sattuu ja selkä ihan saatanan kipeä. Ehkä sen vois saada vähän auki jumppaamalla töiden jälkee salilla.

Jaa että tukkaan tuli lätkässä, no sepä hienoa.
RP

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihana kun FK on takas. Oli kauhee ikävä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vesper kirjoitti:^ Ne oli katsomassa lätkämatsia.
Ai niinpä joo tietenkin. En mä tajuu tällaisia juttuja, kun meidän taloudessa ei onneksi ole yhtäkään penkkiurheilijaa.
Kai Nalo

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kai Nalo kirjoitti: Ja mä vein auton tuulilasin vaihtoon.
Ja yllättäin uusi lasi oli valmiiksi halki ja naarmuilla. Vielä kuulemma ehtii saamaan toisen uuden lasin ja kiinnikin sen ennen klo 16:00:sta..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi savu nousemaan korvista opeliksin suhteen. Ei kai se auta kuin etsiskellä uusi kärry.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Piti kans käydä kysymässä tarjousta tuulilasinvaihdosta, aamulla lähdin liikkeelle halkeama näytti hieman edellispäivää isommalta, kävin höpöttelemässä kolme varttia.. ja sitten huomasin, että halkeama oli jo melkein koko lasi levyinen.. pääsin huoltamon pihaan oli lasi jo reunasta reunaan halki.
Kesämmällä pitää tehdä muita huoltoja, onneksi avokin isä diggaaa räplätä autoja, joten säästää siinä satasia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kehityskeskustelu ~ 90 sekunttia, tartte varmaan yrittääkkään kehittyä siis.


Turha niitä tuulilasin halkeamisia on murehtia jollei ole keskellä näkökenttää. Halkeaa se uusikin kuitenkin hetimiten ja haittaa reunoilta halenneesta ei ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bluntly kirjoitti:urha niitä tuulilasin halkeamisia on murehtia jollei ole keskellä näkökenttää. Halkeaa se uusikin kuitenkin hetimiten ja haittaa reunoilta halenneesta ei ole.
Ei taida mennä katastuksessa läpi. Jos siis autossa on turvatyyny, joka ottaa tukea tuulilasista. Eli siis apparin tyyny.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaa, ei hajua. Opeliksissa ei ole edes matkustajia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:Ei taida mennä katastuksessa läpi. Jos siis autossa on turvatyyny, joka ottaa tukea tuulilasista. Eli siis apparin tyyny.
Juuri katsastusta silmällä pitäen menen vaihtamaan. Äsken kotiin ajaessa tuli hieman vainoharhaisesti silmäiltyä lasia, että joko räsähtää naamalle vai ei, sen verran nastyn näköinen mielestäni vaakasuunnassa halkeama tuulilasissa on.
Dumis

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nii, tuleeko seuraava härmän matsi taas kello 7 (torstai)aamuna?
Jos tulee niin voisin haistattaa vitut koko kisoille, niinpäin vittua on noi aikataulut osattu vetää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sain korotuksen korvausosaani! Kokonaista indeksin verran..
Jaaha kiva että tulot nousee osaltaan..
3,7% tai jotain..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

milli kirjoitti:Äsken kotiin ajaessa tuli hieman vainoharhaisesti silmäiltyä lasia, että joko räsähtää naamalle vai ei, sen verran nastyn näköinen mielestäni vaakasuunnassa halkeama tuulilasissa on.
Ei se sieltä silmille tule, ole huoletta. Tuulilasi muodostuu (pääosin aina) kahdesta lasista, jotka on laminoitu toisiinsa. Lasien välissä on ohut+sitkeä PVB-muovikalvo. Sinulla on rikki varmaankin ulompi lasi, eli muovikalvo ja sisempi lasi estävät naamalle räsähtämisen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^rauhoittava tietää, kiitos :) No eniweis, keskiviikon jälkeen asiasta ei toivottavasti tarvitse vähään aikaan murehtia.
RP

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesi ois kiva.
Manaaja

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Vesi ois kiva.
Miten se liittyy seksiin?
bliss

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Vesi ois kiva.
Miten se liittyy seksiin?
Miten vesi tai seksi liittyy yleensä yhtään mitenkään mihinkään? Varsinkaan maanantaihin? :P
RP

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Täällä on tämä osa kaupunkia ilman vettä, joku iso putkivaurio. Pullovesi loppui kaupastamme, samoin nyt vielä auki olevasta asemasta. Samoin kaikki vesikanisterit joilla vois sitä enemmänkin hakea. Yksi tyhjä colapullo löytyy.

Auto saattoi jättää miehen tonne jonnekin, en tiedä kun siltä loppu puhelimesta akku.

Oon likainen, janoinen (vaan tilkka maitoo kaapissa), tytsän pullot pesemättä. Niin, enkä tiiä mis se ukko on.

:)
RP

Re: Maaottelumaanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Niin muuten, onko se tarpeeksi hygieenistä jos haen lunta kattilassa ja sulatan/keitän sen... Keittää siinä sitten tytsän tuttipullot puhtaaksi?
Vastaa Viestiin