Tukka pois tiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tukka pois?

Yes
9
75%
Nou
3
25%
 
Ääniä yhteensä: 12

bliss

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kreitsu kirjoitti:^Miksi? Tulee vaan juonteita naamaan :P
"Tulee" ? :D

Pitää antaa joku syy ihmisille jupista selän takana. "Mitä toikin tossa virnuilee, taitaa olla ihan seinähullu tai muuten jostain karannu"
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

bliss kirjoitti:
Mulla on ähky!! Söin liikaa omppuja ja cantaloupemelonia. (miten vtussa niistä edes voi tulla ähky?)
No hei daah. Söisit makkaraa ja voita!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lilo kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mulla on ähky!! Söin liikaa omppuja ja cantaloupemelonia. (miten vtussa niistä edes voi tulla ähky?)
No hei daah. Söisit makkaraa ja voita!
*Ryhtyy rustaamaan ostoslistaa*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En taida hymyillä, kun potkukelkan jäljet puuttuu naamasta.
Lumitöitä tekemään. Riittäisköhän 1,5h, riippunee naapurin ahkeruudesta ,eli kuinka paljon on putsanut yhteistä ajotietä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja huima »

McJanne kirjoitti:Arvatkaas mitä muuten tehdään huomenna samalla alueella? No tietenkin höyrytetään ja valetaan kaatovaluja samaan paikkaan, kihihihihihihihhihihihihihih. *poks*
Et kai ole vääntämässä Itäkeskuksen Prisman laajennuksia?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kolmasosa lumitöistä tehtynä. Taitaa ehtiä vielä tänään nukkumaan. Pari kulausta vettä ja jatkamaan. Läskit tirisee ja lumi liikkuu..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mua pyydettiin treffeille huomiseks. Sanoin että eihän nyt noin voi naiselle herranjumala tehdä. Et pitää saada aikaa valmistautua. Täytyy käydä kampaajalla, mani- ja pedikyyrissä, kasvohoidossa ja hampaidenvalkasussa. Ja säärikarvojen vahauksessa. Vähintäänkin.

Ei ymmärtänyt et se oli huumoria. Oh well...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rapsutin lunta oven eestä, luhtikäytävä tai siis reikiä full metal jacketissä eli talon ulkokuoressa..
On hiukan huonossa hoidossa nuo dösän venauspaikat, lunta on, erona Tallinnaan on suuri kallistuskulma Revaalissa ,jossa on tiellepäin estäen katoksen alla seisomisen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei ehdi tänään nuquun. Just sain lumityöt tehtyä. Naapuri on laiskistunut ja kippaa lumen lähimpään paikkaan. Nyt saa sitten paiskoa lapiolla lumen sen tekemän kasan yli. Naapuri on vaan vielä hintelämpi pulkannaru ja ei jaksa heittää lunta kasan yli. Mitähän se meinaa tehdä seuraavan sateen jälkeen. Ja niille 20 kuutiolle lunta, jonka tiputti katoltaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Ei ymmärtänyt et se oli huumoria. Oh well...
Huumorintaju on yliarvostettua!

Hmm, ehkä ei sittenkään.
RP

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja RP »

Aion ajaa viikonloppuna hiukset pois. Ei tekis mitenkään mieli, mutta se on pakko.
Manaaja

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Aion ajaa viikonloppuna hiukset pois. Ei tekis mitenkään mieli, mutta se on pakko.
??? Miksi helvetissä?
RP

Re: Tukka pois tiistai?

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Aion ajaa viikonloppuna hiukset pois. Ei tekis mitenkään mieli, mutta se on pakko.
??? Miksi helvetissä?
Jotakuinkin niin, ettei niille ole mitään tehtävissä edes ammattilaisen käsittelyssä. Raskauden ihania jälkiseuraamuksia. Ei niistä tule edes hyviä leikkaamalla lyhyeksi. Kesään mennessä sitten onkin jo lyhyttä tukkaa kun on aika nopea kasvamaan. Ei hotsittais mutta ei tälläkään pehkolla (lapaluuhun asti olevat paksut hiukset yhdellä isolla rastatakulla!!!) voi julkisesti kulkea.
Vastaa Viestiin