Kelju keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Piti mennä Tallinnaan kattoon Rammsteinia, mutta sen sijaan siivoan pienen miehen pukluja lattialta. No onneksi on sentään lunta.

EDIT. Suomi näytti taas kyntensä olympialaisissa. Muutaman hetken päästä voimme ihastella taitoluistelijoiden uskomatonta kykyä viistää perseellään kylmää jäätä minihameessa ilman, että nuha iskee. On ne koneita.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei oo mikään pakko, tänään jo jätin yölehetykset tallettamatta. Kannattaa katsoa eurosportilta niin pääsee kuulemasta vaikerointia että taaskaan menestyttiin! On ihan eurooppalainen suoraan ja voi iloita myös Saksan ja Itävallan menestyksestä, ei ihan Ruotsin eikä koskaan ryssän, pitää jokin järjestys olla asioissa ja jos kovasti iloistuttaa noitten menestys niin on hyvä ja siellä on tilaa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onko nyt jotkut urheilukisat menossa?

Minä taas kerrran tumppasin röökini melkein täyteen oluttölkkiin. Maku on kitkerä, mutta juon silti.
Manaaja

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Minä taas kerrran tumppasin röökini melkein täyteen oluttölkkiin. Maku on kitkerä, mutta juon silti.
Niin, mitä sitä miljoonia törsäämään.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä olen taas tällä viikolla langennut litkimään Ed Lightia joka päivä heti aamusta. Must go cold turkey. Kalliiksi tulee ja aspartaamiakin vielä :?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pakko päästä tänään hierojalle, vaikeutti jo yöunia tää jumitus. Mut ekaks ripset ja kulmat kuntoon Puuterihuoneella :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:Mä olen taas tällä viikolla langennut litkimään Ed Lightia joka päivä heti aamusta. Must go cold turkey. Kalliiksi tulee ja aspartaamiakin vielä :?
Mulla on tänään vuorossa SPAM 0,5L. Ihan koukussa, auta!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä olin aikaisemmin ihan energiajuoma-addikti, mutta samalla kun hypnotisointi vei limuhimot niin se vei himon energiajuomiinkin :) MAhtijuttu.

Olo on parempi kuin eilen, ja nyt jo vaikutan töissä :)
Kai Nalo

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ai vittu että mä vihaan noita Nokian jenkkiläisiä persereikiä. Miten kukaan voikaan olla noin kusipäinen tampio kuin mitä ne ovat järjestään. :twisted:
Stinky

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Auttaiskohan se hypnoosi röökinpolton lopettamiseen :oops:
Voisin mä ottaa miehenkin tohon vierelle joka ei polttais. Aina kun mun tekis mieli tupakkaa ni lykkäis munan mun suuhun.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Mä olin aikaisemmin ihan energiajuoma-addikti, mutta samalla kun hypnotisointi vei limuhimot niin se vei himon energiajuomiinkin :) MAhtijuttu.
Kaikkee sitä... Millainen juttu se oli? Siis missä ja mitä maksoi ja mitä ne tekivät?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin Vesper eiliseen: en ole itse vielä käynyt(hierojalla muutenkaan viimeisen viiden vuoden aikana), mutta tuttu tyyppi tuo suosittelemani ja monet tutut käyvät siellä, sillä uskalsin suositella :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt mulla on vihdoin oma työhuone :]

Tai siis tää on mun työhuone kokonaan, kun ensi viikolla töihin tuleva komisario kantaa rojunsa pois täältä. Mä en ole ihan varma tietääkö se edes muuttavansa toiseen huoneeseen, ainakin on sanonut, ettei missään nimessä halua...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Asie Payton

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Stinky kirjoitti:Auttaiskohan se hypnoosi röökinpolton lopettamiseen :oops:
Mä tiedän yhden ihmisen jolla se loppui kolmen käyntikerran jälkeen kuin seinään. Sitä ennen veti kuin korsteeni.
Dumis

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viel pari työpäivää viikonloppuun, ihan kivoja nää viiden päivän työviikot, olekaan niitä näin montaa tehnyt putkeen sitten vuoden 2003 (tjmsp).
Tänään taas salipäivä, samoin kuin huomenna, kun perjantaina pitää ottaa ryypyt. Oon tullut siihen tulokseen että treeni ja ryyppy eivät mahdu samalle päivälle, tai ainakaan ite sit mahdu, kun alkaa jossain välissä nukuttaa ihan mahdottomasti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Asie Payton kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Auttaiskohan se hypnoosi röökinpolton lopettamiseen :oops:
Mä tiedän yhden ihmisen jolla se loppui kolmen käyntikerran jälkeen kuin seinään. Sitä ennen veti kuin korsteeni.
Samaten mä tiän yhen jolla loppu jo kerrasta. Aion itekin kokeilla tota kunhan motivaatio on riittävä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kai Nalo

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Meillä on yks jätkä duunissa joka taas tuli töihin pelkkä puuvillapaita päällä. Ei pipoa, ei hanskoja, ei takkia. Noin se liikkuu vaikka oli rapiat 25 astetta pakkasta. Tosin sama paita sillä on ollut päälä jo kuukauden.. Ihme sissi.
milli

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti: Kaikkee sitä... Millainen juttu se oli? Siis missä ja mitä maksoi ja mitä ne tekivät?
Kävin hypnotisoitavana, jotta saisi terveemmän suhtautumisen syömiseen ja ruokaan, ja jotta pystyis hallita himonsa paremmin. Tunnin höpöttely ennen hmm.. 40-45 minuutin hypnotisointia. Se hypnotisoija käy välillä helsingissä, ytimessä, on siellä joku toimisto tai asunto. Olikohan se jotain 70-80 € Se oli sellainen kiva lähemmäs eläkeikää olevan nainen, se on kirjoittanut kirjoja mm kivikautisesta ruokavaliosta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ah, kävin hierottavana :] Nyt tosin orastavaa hedaria, kuonat liikkeelle ja verta päähän. Aineenvaihduntakin näytti palautuneen normaalin, sen verran hyvin on muutamalla viimeisellä spinnireissulla hiki noussut pintaan. Pari viikkoa siinä menikin. Huh. Nyt lounaalle!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Auttaiskohan se hypnoosi röökinpolton lopettamiseen :oops:
Kokeilemalla selviää :) Onhan tuosta aiheesta tainnut tulla televisiossai ohjelmia, ja mm joskus Bellassa oli yksi nainen joka yritti vierottautua tupakasta hypnotisoinnilla. Se ei onnistunut silloin vielä ainakaan lopettamaan, mutta vähentyi se polttaminen.
Manaaja

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Auto on seissyt lauantaista lähtien hinattuna Inchapen pihalle kun jätti pihaan sen vuoksi ettei käsijarru vapautunut. Yritin saada huollosta kiinni jotakuta toissapäivänä ja eilen tuloksetta. Vasta eilen tosin jätin myös soittopyynnön. Äsken tapahtunutta puhelimen soidessa:

Jaguar-huolto: Önnönnöö Jaguar-huollosta päivää.
Minä: Terve.
Jaguar-huolto: Tää teidän auto olis nyt täällä valmiina. Tässä on ilmeisesti käynyt niin että käynnistysvaiheessa on jännitteet notkahtaneet (todellisuudessa ei tarvinnut kuin hehkuttaa) ja tämä käsijarrumoduuli on siitä ottanut itseensä ja lyönyt itseensä vikatilaan. Valmistajalta on tullut tähän softapäivitys ja se on ajettu käsijarrumoduuliin ja se ratkaisi nyt tämän ongelman.
Minä: Mites ne muut viat?
Jaguar-huolto: Muut viat?
Minä: Niin, siinä autossahan on vikaa aika pipona joiden korjausta se on tässä odottanut. Esim. molemmista päistä on iskarien ripustus paskana, sehän vinkuu ja narisee koko auto kuin vanha heteka. Oon yrittänyt tässä ottaa teihin yhteyttä kysyäkseni väliaikatietoja niiden vikojen korjaamisista.
Jaguar-huolto: Öhh...niin minun käskettiin tässä vain soittaa nyt kun tuo käsijarru saatiin korjattua, hetkinen minä katson tästä koneelta...
Minä: Jepjep.
Jaguar-huolto: ...juu *gulp* tässä näyttäis olevan myös vetoakselistossa näitä vikoja ja tuota...kaikkia varaosia ei näemmä ole vielä tullut...
Minä: Niin juu. Tässä on nyt sellainen tilanne, että mun pitäis saada tää auto kuntoon ja katsastettua hetimiten tai muuten sitä ei saa katsastettua ja siitä paskasta lähtee kilvet. Ja se on aika helvetin surullista kolmevuotiaalle tuon hintaluokan autolle.
Jaguar-huolto: Totta, totta... Tuota...joo...otetaanpa aikalisä, minä soitan kohta sulle takaisin.

Auto vasta viidettä päivää huollossa ja he ovat saaneet ajettua käsijarruun uuden firmiksen! :cheer:
Kai Nalo

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ paljos sulla on tullut kilsoja tuolla?
Manaaja

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo, soitti uusiks. Ei oo vieläkään tullu mm. kardaania autoon. "Muut tammikuun alussa tilatut osat ovat kyllä jo tulleet." Jihuu!

Yritettiin taas palauttaa natisevaa, vinkuvaa, hävettävää ja öljyä vuotavaa autoa mulle. Nice. Sanoin etten uskalla ajaa sillä paskalla enää metriäkään ennenkuin laittavat sen kerralla kuntoon, koska olen muuten ihan varma että se hajoaa taas odottamaan uusia osia ennenkuin vanhat saadaan korjattua.

No, nyt lupas sitten soitella sijaisauton perään joka mun pitäis huomenna palauttaa, notta saisin ajella sillä ilmaiseksi siihen asti kunnes se auto saadaan korjattua. Huoh.
Manaaja

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:^ paljos sulla on tullut kilsoja tuolla?
38->51 tässä reilun vuoden aikana.
Manaaja

Re: Kelju keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huh, "joudunkin" näemmä onneksi palauttamaan ton Grand Voyagerin huomenna ja saan Freelander 2:n tilalle. :D

Neljä vetävää pyörää. Nice.
Vastaa Viestiin