Oiskohan torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Just tota mä tarttinkin, ah ihana Manala. Suhun voi aina luottaa.
Niin just. Kyllä me tiedetään mitä sä omasta mielestäsi tarvitset. Sä tarvitset sitä, että kaikki on taputtamassa sua selkään ja sanomassa että oivoi kun se maailma nyt taas potkii sua niin ikävästi, etkä sä oo tehnyt mitään väärää ansaitaksesi sitä. Miten voikin toisella käydä noin huono tuuri vuodesta toiseen vaikka itse yrittää aina parhaansa mukaan ja tarkoittaa parasta kaikille.

Herätys paskamutsi. Ei, sä et ansaitse sitä sääliä itselles. Etkä sä ansaitse sitä vastuuvapautta etkä oikeutta muiden syyllistämiseen mitä sä jatkuvasti olet penäämässä sun teoistasi aiheutuvista seurauksista. Muut näkee missä sä meet metsään joka kerta, ja sinä et. Ja kun vittu ihmiset käyttää tuntikausia omaa aikaansa siihen että ne neuvoo sua vuosi toisensa perään tekemään jotain oikein tai edes vähemmän väärin, niin sinä narsistinen harakka et keskity muuhun kuin säälinkerjuuseen ja siihen että ajat omia premissejäsi läheisien hyvinvoinnin kustannuksella. Niinkuin nyt taas tän rekkispellen kanssa.

Raahaat vaikka väkisin sitä siinä mukana koska SINÄ haluat olla sen kanssa väleissä ja tekemisissä. Jos nyt vaikka vielä JOTAIN HYÖTYÄ olisi senkin olemassaolosta sinulle. Ja samalla on niin kiva pitää sitä rakastunutta ukkokultaakin - joka on aivan valmis antamaan sulle anteeksi jos sä itsekäs ja omahyväinen narttu osaisit edes sentin vertaa sitä vastaan kävellä - siinä holdissa, jos vaan siitäkin olisi JOTAIN HYÖTYÄ sulle.

Sä et oikeasti sairas raukka näe ihmisiä juuri minään muina kuin hyödykkeinä ja pelinappuloina. Ja sun elämäsi tulee ikuisesti olemaan marttyyripaskaa kunnes sä tajuat että olet oikeasti henkisesti sairas ja epävakaa ihminen ja tarvitset hoitoa.

Nää nowat ja muut voi huvikseen kuvitella että se tyhjänpäiväinen sympatiapaska ja sääliminen auttaa jotain vuodesta toiseen, kuten ei oo tähänkään asti vielä koskaan auttanut. Ainoa mikä auttaa, on se että sä tajuat olevasi päästäsi vajaa paskamutsi, joka ei tule koskaan selviämään lastensa kasvatuksesta kunnialla niin kauan kuin pidät siinä rekkiksiä ja ukkokultia joita vuorotahtiin pumppaat lähemmäs ja kauemmas elämästäsi, ja arvotat niiden ihmisarvon sen mukaan paljonko niistä on sulle todellista tai kuvitteellista hyötyä.

Ainoa fiksu ratkaisu mitä sä voit tehdä, on mennä pipipäälääkärille ja sanoa että internetissä oli yksi kaikkien alojen asiantuntija, joka vihdoin sai sut ymmärtämään, että sä olet epävakaa ihminen joka tarvitsee hoitoa; kykyä virheidensä myöntämiseen, anteeksi pyytämiseen muistakin kuin manipulointi-/marttyyrisyistä ja kykyä kävellä ukkokultaa vastaan.

Nimittäin tähän asti koko em. kykypaletin on aina saanut suorittaa sun puolestasi se henkisesti terveempi ukkokulta, omia loppuunajettuja henkisiä rippeitään revitellen, vaikkei ole ansainnut siitä paskasta puoliakaan, mitä sä sen niskaan olet vuosien saatossa kaatanut.
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:No oliskohan noin. Ihan niinko oikeesti. Varmasti huomasit että lähdit kavereista kun tänne asiasta kerroit, että siellä hetken luki se rekkiksen sukunimi. Kautta rantain joo, mutta kuitenkin.
Huomasin, enkä oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Kun todellakaan en käytännössä kertonut yhtään mitään, enkä edes viitannut fb-sekoiluihisi. Tosin minua ovat kyllä jo sen verran pitkään ahdistaneet nuo fb-päivityksesi, juuri siksi etten osaa olla välittämättä, että ehkä ihan hyvä näin.
Olenhan mä ollut muka naimisissakin vaikka kenen kanssa siellä hei. Miksei niistä juoruta? Hölmöt.
Koska tästäkään ei juoruttu, vaikka sinä nyt niin kuvitteletkin.
Ja on joo puoletuhatta kaveria - ja mä tunnen heidät kaikki irl. Löytyy ymmärtävämpää porukkaa kuin täältä.
Itse asiassa nämä "ymmärtävämmät" kaverisikin ovat aiheuttaneet minulle ahdistusta, koska kovin moni heistä näyttää suhtautuvan sinun onnettomiin käänteisiisi huumorilla, sen sijaan että he oikeasti välittäisivät. Välillä on tehnyt mieli kommentoida siellä aiheeseen liittyen, mutta sellaiset ihmiset jotka nauravat muiden murheille tai väärille valinnoille eivät ole kovinkaan hedelmällistä maaperää. Ettei kuitenkin olisi niin päin, että täällä kitinässä on välittävämpää porukkaa kuin siellä, harvoin kun se aito välittäminen on pelkkää selkään taputtelua.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manala, toisin kuin sulle, mulle tää on vaan intternetti, jonka voi tuosta halutessaan sulkea whoops. En katso olevani mitenkään vastuussa täällä olevien ihmisten elämästä, hyvässä enkä pahassa.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manala ja Ninni, hankkikaa jo huone!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Manala ja Ninni, hankkikaa jo huone!
Rumat ja arkajalat!

No ei, tää on menny jo ihan överiksi tää touhu. Lopettakaa, kuten hyvin huomaatte, ei tästä hyödy kukaan, vaikka kuinka jankkais.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Manala, toisin kuin sulle, mulle tää on vaan intternetti, jonka voi tuosta halutessaan sulkea whoops. En katso olevani mitenkään vastuussa täällä olevien ihmisten elämästä, hyvässä enkä pahassa.
Huomasit kai, että argumentum ad hominem tu quoquen vastapainoksi ylläoleva viestisi ei juuri sisältänyt minkäänlaista pointtia tai asiaa? Sitä yleisesti pidetään, niinku, aika huonona juttuna, jos haluaa ihan oikeasti saada sanotuksi jotakin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IhQ, mutta tämä ei ole foorumi, jolla yrittäisin _oikeasti_ saada jotain sanotuksi. Tämä on hyvä just tällasena.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

nowaysis kirjoitti:IhQ, mutta tämä ei ole foorumi, jolla yrittäisin _oikeasti_ saada jotain sanotuksi. Tämä on hyvä just tällasena.
Jaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei helvetti, oletteko te ihan tosissanne? Aivan uskomattomia kommentteja. :roll:

Siis jälleen kerran, N-sarjan Nokialaiset on tarkoitettu lähinnä multimedia- ja yksityiskäyttöön. E-sarjalaiset ovat enempi yrityskäyttöön optimoituja. Kyllä ainakin minä ostaisin yksityiskäyttöön ehkä ennemmin N-sarjalaisia kuin E-sarjalaisia; toisaalta ei liene ihme jos firmat tarjoavat työsuhdepuhelimiksi juurikin E-sarjalaisia, ei niitä hupikäyttöön olla työntekijöille hankkimassa, vaan TYÖpuhelimiksi!!!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:IhQ, mutta tämä ei ole foorumi, jolla yrittäisin _oikeasti_ saada jotain sanotuksi. Tämä on hyvä just tällasena.
Ne sun aikasemmat kommentit ois ollu paljon helpompi käsittää (tai siis olla välittämättä niistä) jos ois tämän tienny, että vaan huvikses heiluttelit huulias, tai siis sormias. Täytyypäs muistaa kun jatkossa luen sun kirjoituksia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuinka moni meistä täällä työkseen kirjoittaa? 8)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Kuinka moni meistä täällä työkseen kirjoittaa? 8)
:yo: Tosin ei tavalla mihin viittasit.

(heko heko, tahallaan väärin ymmäretty)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:Kuinka moni meistä täällä työkseen kirjoittaa? 8)
Eli jos ei työkseen täällä kirjottele niin ei kannata ottaa tosissaan. Selevä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tarkoitin, että voin ihan hyvin tsempata täällä hankalassa tilanteessa olevaa ihmistä, ja tosissani tarkoittaa sitä ja toivoa hänelle kaikkea hyvää, ilman että menetän yöuniani tai hermojani, jos ko. henkilö vaikka ei myötätuntoani saati neuvojani haluakaan. Jätän yleensä negatiiviset ajatukset ja kommentit sanomatta, tähän soppaan nyt halusin lusikkani pistää. Ajatuksena oli sanoa muiden haukkumalle ihmiselle jotain kivaa, ja todellakin tarkoitin sanomaani. Kirjoituksiani saa, mutta ei täydy, edelleenkin ymmärtää vapaasti väärin.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Tarkoitin, että voin ihan hyvin tsempata täällä hankalassa tilanteessa olevaa ihmistä, ja tosissani tarkoittaa sitä ja toivoa hänelle kaikkea hyvää, ilman että menetän yöuniani tai hermojani, jos ko. henkilö vaikka ei myötätuntoani saati neuvojani haluakaan.
Mutta minä mielestäsi en, päätellen ilmeisesti mistä?
Vastaa Viestiin