Oiskohan torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Stana sun kanssas. Enkö mä jo sanonut että mene muualle kiukuttelemaan? Eikö sana kuulu? Pitääkö tulla vääntämään rautalangasta tai antaa piiskaa?
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Skviik oink
Oi miten suloinen pikku possu!
Stinky

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kiitos kulta. Toi on ehkä kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu :h:
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Hirvittää mua itteänikin huominen, aivan saatanasti. Mut on se ny saakeli kiva että se haluaa auttaa. Jos edes tulee siis.
Ei se ole kiva, että se haluaa auttaa, jos se sillä saa sotkettua itsensä takaisin teidän elämäänne. Siinähän se vaarallisten ihmisten suurin vaara onkin, etteivät he ole aina ja jokaisessa tilanteessa vaarallisia, jolloin rajojen vetäminen on kovin vaikeaa. Silti ne rajat pitäisi vetää, ei pelkästään sinun ja lastesi fyysisen turvallisuuden takia, vaan lisäksi sinun psyykkisten voimavarojesi turvaamiseksi. Mitä enemmän joudut pelkäämään huomisia, sitä vähemmän sinulla on energiaa keskittyä siihen oleelliseen, eli perheesi hyvinvoinnin ylläpitämiseen.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hirvittää mua itteänikin huominen, aivan saatanasti. Mut on se ny saakeli kiva että se haluaa auttaa. Jos edes tulee siis.
Ei se ole kiva, että se haluaa auttaa, jos se sillä saa sotkettua itsensä takaisin teidän elämäänne. Siinähän se vaarallisten ihmisten suurin vaara onkin, etteivät he ole aina ja jokaisessa tilanteessa vaarallisia, jolloin rajojen vetäminen on kovin vaikeaa. Silti ne rajat pitäisi vetää, ei pelkästään sinun ja lastesi fyysisen turvallisuuden takia, vaan lisäksi sinun psyykkisten voimavarojesi turvaamiseksi. Mitä enemmän joudut pelkäämään huomisia, sitä vähemmän sinulla on energiaa keskittyä siihen oleelliseen, eli perheesi hyvinvoinnin ylläpitämiseen.
Mua pelottaa lähinnä se, tuleeko se ollenkaan. Pelkään siis pettymistä. Ei se tänne riehumaan tule.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ei se tänne riehumaan tule.
Kuuluisia viimeisiä sanoja. Ei kai koulusurmaajistakaan kukaan olisi uskonut.

No mutta, toivotaan että kaikki menee hyvin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:^Ole nyt vittu jo hiljaa.
Millos mä sun muroihin olen kussut?
Et milloinkaan, mutta lauoin kun näin paikan! 8)
Nyt sitten mennee hetki ennen kuin selviää tuliko sittenkin oma maali tehtyä?
----------------------------------------------

Mäkin voin Ninni käväistä joskus kunhan paikalla ei ole rekkakuskeja tai muitakaan kuljetusalan jeppejä.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei se tänne riehumaan tule.
Kuuluisia viimeisiä sanoja. Ei kai koulusurmaajistakaan kukaan olisi uskonut.

No mutta, toivotaan että kaikki menee hyvin.
Ei noi riehumaan tule heti alkuunsa. Riehumaan aletaan vasta sitten kun ollaan "turvallisen lähellä".
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hirvittää mua itteänikin huominen, aivan saatanasti. Mut on se ny saakeli kiva että se haluaa auttaa. Jos edes tulee siis.
Ei se ole kiva, että se haluaa auttaa, jos se sillä saa sotkettua itsensä takaisin teidän elämäänne. Siinähän se vaarallisten ihmisten suurin vaara onkin, etteivät he ole aina ja jokaisessa tilanteessa vaarallisia, jolloin rajojen vetäminen on kovin vaikeaa. Silti ne rajat pitäisi vetää, ei pelkästään sinun ja lastesi fyysisen turvallisuuden takia, vaan lisäksi sinun psyykkisten voimavarojesi turvaamiseksi. Mitä enemmän joudut pelkäämään huomisia, sitä vähemmän sinulla on energiaa keskittyä siihen oleelliseen, eli perheesi hyvinvoinnin ylläpitämiseen.
Mua pelottaa lähinnä se, tuleeko se ollenkaan. Pelkään siis pettymistä. Ei se tänne riehumaan tule.
Siinäpä se, tarvitseeko niitä pettymyksiäkään ihan tilaamalla tilata? Olipa se pelkäämisen syy mikä hyvänsä, aina se kuluttaa niitä henkisiä resursseja.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Mua pelottaa lähinnä se, tuleeko se ollenkaan. Pelkään siis pettymistä.
Ja kuka kokee ne pettymykset sit myöhemmin, kunhan vähän kasvaa...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mua pelottaa lähinnä se, tuleeko se ollenkaan. Pelkään siis pettymistä.
Ja kuka kokee ne pettymykset sit myöhemmin, kunhan vähän kasvaa...
Niinpä...
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kellot soi, mutta kenen päässä?
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. On se nyt niin helvetin vaikeeta tajuta taas. Mä annan mahdollisuuden pitää poikaansa yhteyttä sillon tällön. Tykkäisittekö te jos teille ei annettaisi sellaista mahdollisuutta? Mä en myöskään halua mitään paperi- ja oikeussotaa niin nää asiat on saatu puhumalla selviksi miten toimitaan. Oikeesti, YRITTÄKÄÄ edes ymmärtää....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. On se nyt niin helvetin vaikeeta tajuta taas. Mä annan mahdollisuuden pitää poikaansa yhteyttä sillon tällön. Tykkäisittekö te jos teille ei annettaisi sellaista mahdollisuutta? Mä en myöskään halua mitään paperi- ja oikeussotaa niin nää asiat on saatu puhumalla selviksi miten toimitaan. Oikeesti, YRITTÄKÄÄ edes ymmärtää....
Yritän. Mä taas en tollasta isää haluaisi omalle pojalle edes esitellä.
Ansaitseeko "rekkis" sun mielestä olla missään tekemisissä pojan kanssa?

ARGH. En mä Ninni tajua, sori :(
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei tarvii pyytää anteeks. Tajuan.

Monen asian oon nielly ja olen hiljaa koska haluan pysyä väleissä sen kanssa. Sekin on aika vaikeata.

Kerran pääsin onneks oksentamaan kaiken sen niskaan niinsanotusti, ja se nöyränä poikana kuunteli kiltisti. Voitte uskoa että meteli oli melkoinen kun meikämamma pääs vauhtiin :D

Ja edelleen, takasin en moista ota. PISTE.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Monen asian oon nielly ja olen hiljaa koska haluan pysyä väleissä sen kanssa.
Miksi haluat? Kenen etua se palvelee ja millä tavalla?
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. On se nyt niin helvetin vaikeeta tajuta taas. Mä annan mahdollisuuden pitää poikaansa yhteyttä sillon tällön. Tykkäisittekö te jos teille ei annettaisi sellaista mahdollisuutta? Mä en myöskään halua mitään paperi- ja oikeussotaa niin nää asiat on saatu puhumalla selviksi miten toimitaan. Oikeesti, YRITTÄKÄÄ edes ymmärtää....
Kaiken kertomasi perusteella hän ei ole ansainnut tuollaista mahdollisuutta. Ja kaikkein vähiten poikasi on ansainnut sitä mielipahaa, minkä tuollainen isä hänelle tulee aiheuttamaan, jos annat hänen pyöriä mukana kuvioissa millään tavalla. Miettimällä tässä asiassa "rekkiksen" etua aiheutat niin suurta murhetta tulevaisuudessa pojallesi, etten todellakaan halua ymmärtää toimintaasi. Olemalla kiltti "rekkikselle" olet samalla suorastaan julma omalle pojallesi.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en jaksa vääntää tästä.

Poika on onneksi niin pieni ettei ymmärrä vielä jos isi tekeekin oharit. Äiti ymmärtää. Ja tietää sitten kannattaako yhteyttä pitää.
SikaMika

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tietää sitten kannattaako yhteyttä pitää.
*reps*

Tosiaankin.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Poika on onneksi niin pieni ettei ymmärrä vielä jos isi tekeekin oharit. Äiti ymmärtää. Ja tietää sitten kannattaako yhteyttä pitää.
Sääli että kanan lento on usein pidempi kuin äidin kyky ymmärtää ja muistaa.
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en jaksa vääntää tästä.

Poika on onneksi niin pieni ettei ymmärrä vielä jos isi tekeekin oharit. Äiti ymmärtää. Ja tietää sitten kannattaako yhteyttä pitää.
Ei tarvitsekaan vääntää, mutta vetoan omaan hormonaaliseen tilaani ollessani äärimmäisen huolissani sinunkin lapsestasi, enkä siksi oikein osaa olla hiljaa, vaikka pitäisi. Minusta nimittäin vaikuttaa siltä, että vakaa päätöksesi olla sotkematta "rekkistä" poikasi elämään katosi tämän syntymän jälkeen, ilmeisesti siitä syystä, että kuvittelet lapsen olemassaolon muuttavan "rekkistä". Olet kuitenkin myös kertonut sen, että tämä lapsi on "rekkiksen" kuudes tai jotain sinnepäin, eivätkä hänen aiemmatkaan lapsensa ole häntä muuttaneet merkittävästi parempaan suuntaan. Eli kyllä sinun jo nyt pitäisi tietää, kannattaako häneen pitää yhteyttä vai ei. Unohtaisit nyt vain ne geenit ja keskittyisit olennaiseen, kuten väliesi paikkailuun tyttösi isän kanssa, joka mitä ilmeisimmin on valmis siihen. Yrittämällä antaa "rekkikselle" taas uuden turhan mahdollisuuden nimittäin sotket uudestaan myös noita välejä, mikä ei ole kummankaan lapsesi etu.
Chap

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Voisit ninni kyllä IMHO arvioida kriittisemmin miten hyvä olet pitämään kiinni vetämistäsi rajoista. Sikäli kun muistan oikein, silloin kun rekkiksestä ensimmäisiä kertoja kerroit täällä ja sait kriittisiä kommentteja hänestä ja suhteestanne, vannoit lyömisen olevan sellainen teko, josta ei ole paluuta takaisin. Mutta vaikka rekkis sitten veti sinua turpaan, olet myöhemmin kertonut mm. harrastaneesi seksiä hänen kanssaan. Ja eikö ollut niin, että hän myös esittänyt puhelimessa tappouhkauksia sinulle?

Suosittelen nollatoleranssia tällaisiin tekoihin. Vaikka olisikin niin, että hän ei ikinä tekisi suoraan vahinkoa lapsillesi, niin sinuun kohdistuvat turpaan vetämiset ja tappouhkaukset yms. voivat olla hyvin traumaattisia lapsillesi. Miksi edes ottaa riski noin epävakaan henkilön kanssa?

Nollatoleranssi nyt!
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Nollatoleranssi on ovella aina ku pistän pillin suuhun. Siis alkometrin.
prosessi

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:^Nollatoleranssi on ovella aina ku pistän pillin suuhun. Siis alkometrin.
Vaan kun tuo ei riitä. Ei lapsi ymmärrä sitä sitten myöhemmin, että isä ei voi tulla koska on juonut viinaa, jos lapsi ehtii tottua siihen, että isi aina silloin tällöin käy. Pettymys on ihan yhtä suuri, olipa sen aiheuttajana sitten viina, auton hajoaminen tai työhaastattelu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Luuletteko te oikiasti että ihmisen saa järkeilyllä ja puhumalla muuttamaan mieltään? Tuo tilanne ei muutu ennen kuin Ninni ite tajuaa että nyt menee metsään ja pahasti ja että nollatoleranssi on ainoa vaihtoehto. Ninni, toivon että tajuat tämän asap ettei jouduta siihen tilanteeseen että lapsilla ei enää ole äitiä.

Tuohan on ihan tyypillistä käytöstä tollaisessa tilanteessa. Eihän hakatut muijatkaan lähe parisuhteesta mihinkään ennen kuin ne ITE tajuaa että hakkaajaa ei tarvi puolustella, sen tekoja ei tarvi salailla, ja että mikään mustelma EI ole omaa syytä tai oikeutettu.

Ei toista voi muuttaa, ihmiset muuttuu sitten kun ne ite haluaa ja on siihen valmiit. Toivon tosiaan että tämä valmius tulee ennemmin kuin myöhemmin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin