Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Vaikka en katso oikein olevani koiraihminen, niin on pakko myöntää että yksi tällainen on vienyt aika pahasti sydämen:

[img]saluki[/img]

Jumalattoman kauniita eläimiä ja luonteeltaan rauhallisia ja jopa kissamaisia.
On kyllä, tuokin oli valintalistalla. Siskolla on 4 (neljä) afgaania ja kaikki IHAN eriluontosia. Mietin että afgaani vois olla jees mutta se karva on niin mahoton niin siksi saluki pääty listalle.

Siitä se kuule lähtee ko yks hurtta vie sydämen :D Kohta sulla on kenneli!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Kohta sulla on kenneli!
Ne allergiat, ne allergiat.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämän ketjun selaaminen oli tuskatonta; norasi suoraan kaikki elukoiden kuvan sisältävät viestit ja kaikki viestit niiden välistä. Minä en postaa elukoiden kuvia, minä venyttelen, syön ja alan juomaan viinaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kohta sulla on kenneli!
Ne allergiat, ne allergiat.
Mä katoin et se on Saluki :P
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

piiiiiitkä työpäivä :) mutta mielenkiintoinen.

kiva viikonloppu tiedossa, brunch tyttöjen kanssa ja huomenna illalla synttärit.

nyt on hyvä aika viettää laatuaikaa haukun kanssa. mennään taas kokeilemaan kumpi antaa periksi ekaksi :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lankesin pähkinätiskin edessä pitkästä aikaa, kääk! Mun edessä taas lankesi musta mies Ikean kassalla. Mistähän mahtaa johtua, että kun joku ulkomaanelävä mussuttaa amerikaksi kohteliaisuuksia, se saa selkäkarvat (siis jos olis!!) pystyyn, ja jos samoja kohteliaisuuksia kuulee suomalaiselta, ei okseta ollenkaan. Taidan olla piilorasisti.

Nyt sushia ääntä kohden!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toisilla näyttää nuo vaistot toimivan, toiset menee jujuun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Muuten voisi pistää kisakatsomon pystyyn perinteiseen poikamiesboksiini, mutta sohva on täynnä pyöriviä sähkökoneita ja lattialla kerros laudanpaloja.
Jokaisen SM harrastajan taivas siis soffa täynnä teräviä yms. tavaroita! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sääennuste lupaa kylläkin liian kosteita kelejä.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

paska
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kohta sulla on kenneli!
Ne allergiat, ne allergiat.
Mä katoin et se on Saluki :P
Tämä ilmeisesti oli hauska vitsi, jota en ymmärtänyt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No älä, Narskulan isäntä, ole pikkumainen! Elban mieltä ei ole pahoittaminen. Minäkin nauran (hahaa).

Miksi olet muuten tähän aikaan ylhäällä, 3.40? Suomimatsi päättyi jo aikaa sitten ja Kanadamatsi alkaa vasta tunnin kuluttua. Minä nukun tällä hetkellä ja katsoin ottelun joka alkaa siis tunnin kuluttua.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kohta sulla on kenneli!
Ne allergiat, ne allergiat.
Siedätystä, siedätystä!

Itsehän olen ollut niin viisas että aloin ominpäin lääkäriltä kysymättä siedättämään kala-allergiaa pienemmäksi. Jos sitä ei tarvis enää Epi-Peniä jatkossa kantaa mukana. Hyvin menee ja oireet vähenee. Toki en yksinollessa syö kalaa ja se piikki on aina lähellä ja läsnäolijat tietää piikin sijainnin. Eihän sitä koskaan tiedä. Lohta en uskalla vielä syödä, se antaa pahimmat oireet, mutta esim ahven, silli ja silakka on ihan ok hyvin, hyvin pieninä annoksina. Kalakastikettakin kokeilin, eikä mitään oiretta tullut.

Samoin siedätän itseäni koiralle ja vaikka mulla onkin koira-allergia niin olen sitä mieltä että kropan on opittava että koiria ei tarvi pelätä ja koirapartikkeleita vastaan ei tarvi taistella.

Se on hassu juttu miten eri yksilöt ja rodut aiheuttaa oireita. Mulle afgaanit ja villakoirat on pahoja, nöffin kans tulee toimeen, mutta mettäkoirista tai muista pystykorvista ei tule mitään oireita O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin