Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ulko-ovien edustat aina ympärikustuja ja monesti myös paskottuja, autokatoksen reuna missä mun auto on reunimmaisella paikalla, aina ihan kustu, kaikki hangenpielet aina ihan keltasena,
Tämä vituttaa itseänikin ihan simona. Noi helvetin sontalingot pitäs opettaa käyttämään vessaa.
Sontalinkojen omistajat pitää kouluttaa keräämään paskat pussiin.
Eikä koirat pasko ja kuseksi portaiden viereen ja seinille ellei niiden anna tehdä sitä. Tykkään koirista mutta useimmiten en niiden omistajista :evil:
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Eikä koirat pasko ja kuseksi portaiden viereen ja seinille ellei niiden anna tehdä sitä. Tykkään koirista mutta useimmiten en niiden omistajista :evil:
Niin. Ei se niiden elukoiden vika ole että niitä pidetään sen puoli vuorokautta yksin ja sitten hirveessä kusi- ja paskahädässä ne vääntää tuotoksensa ulko-oven eteen. Vaikka noita "hätätilanteita" tapahtuisi vain kerran kuussa per koiraperhe, niin viisi koiraa ja viisi hätätilannetta ovien eteen per kuukausi näyttää jo aika vitun hirveältä.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Jos ja kun koira on ollut niin omiin pihoihin ei hitto vie sitten kusta paskomisesta puhumattakaan.

Kyllä se eläin jaksaa siitä pihasta pois.
Naapurin pihoihin sitten kyllä?
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vanhemmilla on tonttia jonka tien puoleisessa reunassa kasvaa syvyyssuunnassa pari-kolme metriä "metsää" kohtalaisena näköesteenä. Naapuri 2 tonttia tieltä alaspäin paskotti ihan pokkana koiransa aina vanhempien pihaan. Kerran faija meni ja vielä meikäläiseen verrattuna huomattavasti enemmän temper temper -mies kun on, meinasi läväyttää koiranomistajaa turpaan ja totesi tulevansa syöttämään koiranpaskat henkilökohtaisesti omistajalleen, niin koiran paskotus pihaan loppui kuulemma aika tahokkaasti siihen.

Olipas vaikeaselkoinen lause. En luettuani ymmärtänyt siitä mitään.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nonni, ei se rekkis tulekaan. Mutta herranjumala, se itse ilmoitti eikä tehnyt vaan ohareita. Sille napsahti työhaastattelu ja sitten se hakee äitinsä kanssa vanhimman poikansa Lappeenrannasta. Kohtuullisen hyvä syy. Ja hyvä että yrittää ees järjestää asioitaan.


Me painettiin jo yli neljä kiloa ja oltiin yli 50 senttiä pitkiä :D Äiti painoi 56 kiloa ja on varmasti yhtä lyhyt kuin ennenkin.
RP

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Kuva

Tämmösii tänne.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Tuu hakee heti noi kolme. Kaikki pitää tuhota ja riehua ja metelöidä ja repiä keitetyt tuttipullon tutit paskaksi ko unohtui pöydälle kuivumaan. Hitto täs on muutenkin hommaa ku siivota heidän sotkujaan. Meinannu pari kertaa lentää katit parvekkeelta alas...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mulle tällasia:

Kuva

Tai näitä:
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäydyn kuitenkin näissä:

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai vitsin sulkkua, kekara 3 v. oli eilen ilmottanu isälleen, että mut pitää kutsua kylään, koska oon sen kaveri. Notta tehdään nyt sitten lähtöä, ja jätetään kisakesulit tänään väliin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti:Ai vitsin sulkkua, kekara 3 v. oli eilen ilmottanu isälleen, että mut pitää kutsua kylään, koska oon sen kaveri. Notta tehdään nyt sitten lähtöä, ja jätetään kisakesulit tänään väliin.
:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Pitäydyn kuitenkin näissä:

Kuva
Noi on tosi kivoja, helppoja kouluttaa ja aika pitkäikäisiä. Ei tosin tykkää kauheasti pienistä lapsista, mutta niiden turkin hoito on helppoa eikä ole kovin kovaäänisiä, ellet itse istu päälle. Suosittelen!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saaks purkautuu taas?


VITTU että meni hermot kun kiireessä lähettiin neuvolaan. Joku saamarin pässi oli parkkeerannu autonsa ilosesti oven eteen niin ettei siitä vaunujen kans ohi päässy lumihankien takia. Ja takaovestakaan ei pääse kulkemaan niitten kanssa, portaiden takia. Perkeleen mulkku. Kuuli kunniansa kyllä, joku nuori kloppi "oli vaan käymässä". Ja sama homma kun takasin tultiin, oli joku vatipää parkkeerannut niin tohon tienvarteen että saatiin kierrellä hankien takia pitkin autotietä. VITUN TALVI!

Ugh, olen puhunut....
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Eikä koirat pasko ja kuseksi portaiden viereen ja seinille ellei niiden anna tehdä sitä. Tykkään koirista mutta useimmiten en niiden omistajista :evil:
Niin. Ei se niiden elukoiden vika ole että niitä pidetään sen puoli vuorokautta yksin ja sitten hirveessä kusi- ja paskahädässä ne vääntää tuotoksensa ulko-oven eteen. Vaikka noita "hätätilanteita" tapahtuisi vain kerran kuussa per koiraperhe, niin viisi koiraa ja viisi hätätilannetta ovien eteen per kuukausi näyttää jo aika vitun hirveältä.
Pitäisi asettaa pakolliseksi koiranomistus- ja kasvatuskurssi sellaisille jokka meinaa hankkia koiria. Jos kurssi ei mene läpi niin pysytään koirattomina. Sama lasten kohalla; lastenkasvatuskurssia vaan kehiin ja jos ei läpäse kurssia hyväksytyin arvosanoin niin ei tarvi lisääntyä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Ja mulle tällasia:
Kuva
Eka vilkaisu ei paljastanut onk noi koiria vai ei, toisella sekunnilla huomasin hännän, eli vissiin kissoja :D Ihan hirveitä kuitenkin.

Tämmöisen kaverin näin joskus luonnossa, oli aika vaikuttava:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... nkoira.jpg

Mutta en tiedä tahonko semmoisen, en tiedä muutenkaan koirista kovinkaa paljoa vaikka kultainen noutaja ja pari scheeferiä skidinä olikin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
Tämmöisen kaverin näin joskus luonnossa, oli aika vaikuttava:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... nkoira.jpg

Mutta en tiedä tahonko semmoisen, en tiedä muutenkaan koirista kovinkaa paljoa vaikka kultainen noutaja ja pari scheeferiä skidinä olikin.
Tekemällä oppii, jos kiinnostaa.

Pyreneittenkoiran rotumääritelmästä: Itsenäisyys ja aloitekyky ovat ominaisia tälle suojelukoiralle, minkä vuoksi isännältä vaaditaan tiettyä auktoriteettia.

Riittääkö sulla pälli? :D

Jostain on varmaan joskus käyny ilmi että mun äidillä on nöffi
Kuva

Aika komea ilmestys se on tuokin ja aika pehmeä koulutettava. Mutta sekin riippuu toki aina yksilöstä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Dumis kirjoitti:Tämmöisen kaverin näin joskus luonnossa, oli aika vaikuttava:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... nkoira.jpg

Mutta en tiedä tahonko semmoisen, en tiedä muutenkaan koirista kovinkaa paljoa vaikka kultainen noutaja ja pari scheeferiä skidinä olikin.
Minulla on ollut pyreneittenkoira (joka siis on edelleen Elukalla). Kyseessä oleva rotu on käytännössä kissa koiran vaatteissa, eli täysin miellyttämishaluton vaikkakin sosiaalinen. Rotu menetti muutama vuosi sitten pk-oikeudetkin, koska sitä yksinkertaisesti ei pysty opettamaan juuri mihinkään tottelevaisuustehtävään. Lammaslauman vartioinnin se osaa opettamattakin, mikä siis on rodun alkuperäinen tehtävä. Eikä kyseessä myöskään ole mikään sisäkoira, silloin kun Duuria joskus syystä tai toisesta oli pakko pitää sisällä asunnossa, se mm. opetteli sammuttamaan talvella lämpöpatterit, jotta asunnon lämpötila muuttui sitä miellyttäväksi. Talvella työpäivän tai yön aikana lämpötila laski sen verran nopeasti, että aamut ja alkuillat olivat kaikkea muuta kuin mukavia. Eli rotu vaatii kyllä niin erikoiset olosuhteet ollakseen jotain muuta kuin kaikkia ääniä haukkuva rasite, että vaikka itseeni rotu vetoaakin todella paljon, en ole uskaltanut suositella sitä kenellekään.
annepa kirjoitti:Jostain on varmaan joskus käyny ilmi että mun äidillä on nöffi

Aika komea ilmestys se on tuokin ja aika pehmeä koulutettava. Mutta sekin riippuu toki aina yksilöstä.
Ja ensimmäinen koirani Molli oli taas tällainen. Muuten äärimmäisen helppo ja kiva, mutta kuolaamistaipumus aika ylenpalttinen. Kodin seiniä piti pestä vähän väliä, ellei halunnut niiden olevan kuolaroiskeissa lattiatasosta puolentoista metrin korkeudelle...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

prosessi kirjoitti:
annepa kirjoitti:Jostain on varmaan joskus käyny ilmi että mun äidillä on nöffi

Aika komea ilmestys se on tuokin ja aika pehmeä koulutettava. Mutta sekin riippuu toki aina yksilöstä.
Ja ensimmäinen koirani Molli oli taas tällainen. Muuten äärimmäisen helppo ja kiva, mutta kuolaamistaipumus aika ylenpalttinen. Kodin seiniä piti pestä vähän väliä, ellei halunnut niiden olevan kuolaroiskeissa lattiatasosta puolentoista metrin korkeudelle...
Meidän eka koira oli Mölli :D
Olen ymmärtänyt että kuolan eritykseen vaikuttaa lisäävästi se jos pennulle syötetään raakaa lihaa. Niinpä mejän otuksille ei ole syötetty raakaa lihaa pentuna eikä kyllä aikuisenakaan. Kyllä nuo on kuolannu mutta ei ylenpalttisesti. Enemmän on rapa-aikana hännän kuvia seinillä ko kuolaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti: Jostain on varmaan joskus käyny ilmi että mun äidillä on nöffi
Kuva

Aika komea ilmestys se on tuokin ja aika pehmeä koulutettava. Mutta sekin riippuu toki aina yksilöstä.
Noista joskus Votakan kans juteltiinkin, aika samoilla linjoilla oltiin koirien suhteen. Sen Pyreneittendogin mitä näin, niin se olikin jossain Pirkanmaan erämaamökillä jonkun oppaan kaverina, vahti sitten meitä koululaisia haluttiin tai ei :D (tai ainakin kun se haukahti niin koko metsä ties että missä hän on)
Asie Payton

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mä tykkään sekarotusista koirista ja maatiaiskissoista. Noista on parhaat kokemukset tullu ja onnellisimmat hetket vietetty. Rotuelukoista on tullut enemmän surua puseroon kuin roduttomista. Paras rotuelukka on ollut Jack Russel. Sekin pallivikainen. Nämä viimeiset kaupunkilaisvuodet olen ollut elukaton.
elco

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Tämmösii tänne.
Kissakuvia lisätty.
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihan on voittajafiilis! Selvisin hengissä työviikosta, hoidin hommat (omani ja työkaverin) paremmin kun hyvin, opin uuden järjestelmän ja käytin sitä eilisestä iltapäivästä kokonaan "livenä".
Mä olen helmi. Ja siks mä sain palkankorotuksen.
Ja niska- hartiahieronnan esimieheltä :] Ja ens perjantaina korkataan ton järjestelmän käyttöönoton kunniaks skumppapullo tai pari.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stinky kirjoitti:Ihan on voittajafiilis! Selvisin hengissä työviikosta, hoidin hommat (omani ja työkaverin) paremmin kun hyvin, opin uuden järjestelmän ja käytin sitä eilisestä iltapäivästä kokonaan "livenä".
Mä olen helmi. Ja siks mä sain palkankorotuksen.
Ja niska- hartiahieronnan esimieheltä :] Ja ens perjantaina korkataan ton järjestelmän käyttöönoton kunniaks skumppapullo tai pari.
Tuota odotellessa... Kiva kuulla tämmöisiäkin juttuja töistä, eikä aina vaan sitä paskaa mitä normaalisti kuulee :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaikka en katso oikein olevani koiraihminen, niin on pakko myöntää että yksi tällainen on vienyt aika pahasti sydämen:

Kuva

Jumalattoman kauniita eläimiä ja luonteeltaan rauhallisia ja jopa kissamaisia.
Vastaa Viestiin