Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Asie Payton

Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

1. TPK!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1. VPU (vittuuntunut penkkiurheilija)
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1. VYK (väsynyt yökukkuja)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1. PYK (pirteä yökukkuja).

Eilen menin yöunille jo klo. 08.30 ja nyt ei jostain syystä oikein väsytä. Harmi että olympialaiset ovat lopuillaan nyt kun sain viimein unirytmini korjattua sen kanssa synkkaan. Täytyy kai vaan kokeilla nukkumishommia kohtapuoliin, kun meidän taitoluistelu-tsubuillakaan ei taida pahemmin olla asiaa mitaleille ja rekkakuski-tyttöjen finaalikiekkoilut ei kiinnosta. Venyttelyn ja vatsalihasten kautta tietenkin.
Dumis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1. HYK (herännyt yrmyyntynyt keijo)
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

1. VTL (väsynyt töihinlähtijä)
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1. TNN (takasin nukkumaan nyt)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ PVI

Ja mä olen jo hereillä. Pakko muuttaa tätä rytmiä takas normaaliin ens viikon aikana. Enka ole katsonut olympialaisia sekuntiakaan. Säästelen kannustushuutoja lätkän loppuotteluun :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mun päässä soi Thin Lizzyn Jailbreak! Ihan hyvä biisi, mut kun neula juuttunu kohtaan "Tonight there's gonna be a jailbreak"...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kai Nalo

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

"Mitätöity jäsen ei voi kirjautua palveluun. Ota yhteys webmasteriin palautelomakkeelta saadaksesi lisätietoja"


Enpä olisi uskonut että Nettiautoonkin voi saada bannit :doh:
Dumis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään "pääsee" sopalle, mutta oikeasti tahtoisin kalsaroida kotona matsia katellen, mutQ tuli luvattua lähtee kaverin 3-kybäsille, niin pakkohan se kait on mennä ettei alkais ihan erakoitumaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alaselkä ihan jumissa, kahvikuppi kadoksissa ja powerpointin automaattitallennus näköjään ollut pois päältä.

Ja pitääkö tuon somppusiivoojan kurlata räkää kokoajan? Miksei se kiinatar voinut olla vakituinen?

Kermakosta kahvinjuominen ei ole kivaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1.KOV (Kahvin Orja Valmiudessa).

Mies, jolla on tälle päivälle perhesairaudesta sairaslomalappu, joutuu illaksi töihin kun minä kotiudun. Liiton miehet on helisemässä nyt asian kimpussa, kuulemma tulossa ennakkotapaus asiasta. Byrokratia sux.

Illalla tekis mieli lähtä katsomaan matsia johonkin, mutta sura uupuu. Eli oma sohva taitaapi kutsua :]

Huomenna Kiskoon 30v yllätysbileisiin, jos poika on vähänkään terveempi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä voisin osallistua tänään kisastudioon. Kuka kutsuu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

1. IVVWM (Ihan Vitun Väsynyt Wanha Mies)

Tehdään Pätsy niin, että mä kuorsaan sun kainalossa (ja kuolaan rinnoille) ja sä kuiskit tuloksia aina maalin tullessa. Sillai että menee tietoisuuteen, mutta en kuitenkaan herää. Deal?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

1. ELA (= Ed Light -addikti). Olen taas parin vähäunisen viikon aikana palannut vanhaan pahaan tapaani litkiä pullo Ediä päivässä. Tänään TARVITSIN sitä, koska nukahdin jo näppiksen ääreen. Onneksi puhelin soi ja herätti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:1. ELA (= Ed Light -addikti). Olen taas parin vähäunisen viikon aikana palannut vanhaan pahaan tapaani litkiä pullo Ediä päivässä. Tänään TARVITSIN sitä, koska nukahdin jo näppiksen ääreen. Onneksi puhelin soi ja herätti.
Onneksi sulla on oma huone (Teho-pullo on jo aukaistu). Mä olen seitsemän ihmisen avokontrollissa, jokainen huomais jos torkahtaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:Tehdään Pätsy niin, että mä kuorsaan sun kainalossa (ja kuolaan rinnoille) ja sä kuiskit tuloksia aina maalin tullessa. Sillai että menee tietoisuuteen, mutta en kuitenkaan herää. Deal?
En ehkä pysty katsomaan peliä ihan noin zenimäisessä olotilassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:En ehkä pysty katsomaan peliä ihan noin zenimäisessä olotilassa...
No pannaan sitten nauhalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muuten voisi pistää kisakatsomon pystyyn perinteiseen poikamiesboksiini, mutta sohva on täynnä pyöriviä sähkökoneita ja lattialla kerros laudanpaloja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pitäis kuulemma työpaikalle pystyttää kisastudio mutta kympin vitutus ja elämäntuska Geiger-Müller-asteikolla meinaa interventoida.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ois ihan kiva nähdä vaiks Elppaa ja Vespaa mut toi urheilun kattominen ei oo oikein mun juttu. Onks siellä joku Suomen peli tänään? Jos pidätte katsomon niin voisin ehkä tulla hengaan seuraks :)
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Onneksi sulla on oma huone (Teho-pullo on jo aukaistu). Mä olen seitsemän ihmisen avokontrollissa, jokainen huomais jos torkahtaisin.
Mä en vois olla avokonttorissa. Olen niin tarkka yksityisyydestäni ja tahdon soittaa omaa musiikkiani ja saan näppylöitä kovaäänisistä ihmisistä. Mulla on myös lisälämmitin ja varmaan viisi astetta lämpimämpää kuin muiden huoneissa, koska palelen aina. Lisäksi mun arkistointijärjestelmäni on vähän sellainen hallittu kaaos, että mulla on koko pöytä täynnä paperia ja muutenkin tavaraa joka puolella. Jostain syystä silti tiedän missä kaikki on. Avokonttorissa pitäisi varmaan elää vähän siistimmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon koko päivän jossain gaaddääm Cognos-koulutuksessa :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sain eilen söpöysyliannostuksen kun käytiin kattoon 5-viikosia koiranpentuja. Ja yks niistä on mun :h:

Tänään sitten puhelinpalaveria klo 9-16. Jee....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin