Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: No kun sillä tyypillä on vähän epämääräinen maine ja se on liian paljon julkisuudessa. Et en mä oikein tiedä.
Olli Saarela?!1 Henry Saari?!1

EDIT: Hjallis?!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Säälittävää mutta flussa kaatanut petiin. Nukkunut ihan simona. En viitsinyt edes duuniin mennä. Huomenna olis suntiksia luvassa. Ehkä menen, ehkä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pääsin kun pääsinkin salille ja sain selkäni jumiin. Saatana :maanantai: Kävin ystin kanssa saunassa ja lojuin piikkimatolla. Ihmeparantumista odotellessa. Hierontakin kävis. Anyone?
Sitä odotellessa syön ainakin litran jätskii..
Asie Payton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Poika peri mun vanhan iPodin nyt jo ja tällä hetkellä kovat jutut on Miina ja Manu, sekä Fröbelin palikat. Rock On!! :komp:

Tyttö vahtaa Losteja boksilta ja lipittää kolaa.

Isiä panettaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asie Payton kirjoitti:Poika peri mun vanhan iPodin nyt jo ja tällä hetkellä kovat jutut on Miina ja Manu, sekä Fröbelin palikat. Rock On!! :komp:

Tyttö vahtaa Losteja boksilta ja lipittää kolaa.

Isiä panettaa.
Kuulostaa vaaralliselta.
Pyyhin Netikettiin..
Asie Payton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Niba kirjoitti:Kuulostaa vaaralliselta.
Täsmennä. Miksi?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

elco kirjoitti:
bliss kirjoitti: No kun sillä tyypillä on vähän epämääräinen maine ja se on liian paljon julkisuudessa. Et en mä oikein tiedä.
Olli Saarela?!1 Henry Saari?!1

EDIT: Hjallis?!1
Ilkka Kanerva?
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

par-sky kirjoitti:
elco kirjoitti:
bliss kirjoitti: No kun sillä tyypillä on vähän epämääräinen maine ja se on liian paljon julkisuudessa. Et en mä oikein tiedä.
Olli Saarela?!1 Henry Saari?!1

EDIT: Hjallis?!1
Ilkka Kanerva?
Ei ihan noin paha kuin nuo. :D

(Hetken piti funtsia että kuka saatana on Henry Saari. Vaati googlea. Olisin voinut elää tietämättömänä.)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun piti olla juhlimassa ja tapaamassa mielenkiintoisia ihmisiä, mutta tulikin yllärinä muksuilta.. Ei paha tääkään, tehtiin Wallacen ja Gromitin sikahyviä suklaamuffinsseja sekä lämpimiä voikkareita ja teetä iltapalaksi. Nyt juniori halus kattoo Meidän isä on parempi kuin teidän isä, joten vetäydyn kirjani pariin.

Sain tyhjennettyä vessan sinkin jonkun(hajulukko) mutkan hiuksista, kylvetettyä orkidean ja vielä tiskasinkin. Cittarissa oli verigreipit euron kilo, naM.

Sain sen luurinkin ostettua, ja viritettyä ja siirrettyä kaikki numerot, tekstarit ja reilut 2000 kalenterimerkintää uuteen puhkuun. Ihan itse ja ilman apua siis. Olen leponi ansainnut :]
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jäi maalle lähtö turhan myöhään, perillä vasta viiden aikaan. Mutta meneehän lauantai ilman metsähommia ja kalastustakin.
Meinas mennä hermot paristonvaihdossa, Suunto t6c. Laite pelitti kun piti paristoa sormella paikallaan, mutta kun kannen sulki niin laite oli pimeä. Onneksi vajaan puolen tunnin ähellys riitti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huomenta. Heräsin juuri siihen että puhelin alkoi ilmoittaa ajan kanssa suoritettavasta akun finaaliottelusta.

Vuorokausirytmi kohillaan, sano!
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastaa Viestiin