Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huomenta kuukunat!

Oon jossain tilapäisessä mielenhäiriössä luvannut hoitaa yhden koulutuksen tänään, niinQ lauantaina. No, onneks se on vaan parin tunnin homma, mutta olis kyllä uni maistunut pidempäänkin. Iltapäivällä sitten kummipojan kanssa laskettelemaan, eka setti tänä talvena :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vääääsyttäääää.....mut poika vääntää paskaa ni sit jaksetaan kekkaloida taas peppupesun jälkeen arvaan ma.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

HERÄTYS!

Eksyin kotimatkalla kauppaan ja ostin saappaat. Ihme juttu. Nekussa haisee taas metalli, koskahan tääkin vaiva helpottaa? Mutta nyt kohti Messilää, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aivan kauhia rysähdys kuului äsken jostain. Joku varmaan putosi katolta. Olen liian laiska tutkimaan asiaa sen tarkemmin.

Oranssi mieheni lähti Puolaan tappelemaan ja julmasti peruin sovitun menon tälle illalle. Suunnitelmana on lojua sohvalla ja kattoa tyttöjen leffoja ja ehkä pelata vähän Fall From Heavenia. Jäätelöä kun vielä ois niin päivä olisi täydellinen. Taidan olla myös liian laiska hakemaan sitä.
Asie Payton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:HERÄTYS!
No mitä?!?!
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tyhjensin vaatekaapeistani noin kuution verran vaatteita ja mietin mihin hemmettiin mä heivaan ne. Kierrätyskeskus taitaa kutsua...

Mua pyydettiin treffeille :shock:
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ja sähän menet, eiks niin?!

Heräsin jo ysiltä, join aamukahvit ja söin puuron. Oon möllöttänyt sohvalla ja lukenut. Ottanut tirsatkin. Salille pitäs mennä mut miks ihmeessä mun silmät ei meinaa pysyä auki?
Taidan tänään olla vähän epäsosiaalisella tuulella vaikka ulos on pyydettykkin. Ei vaan huvita. Jos kävis vuokraamassa parit leffat ja ostais herkkuja :]
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:^Ja sähän menet, eiks niin?!
No kun sillä tyypillä on vähän epämääräinen maine ja se on liian paljon julkisuudessa. Et en mä oikein tiedä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Ja sähän menet, eiks niin?!
No kun sillä tyypillä on vähän epämääräinen maine ja se on liian paljon julkisuudessa. Et en mä oikein tiedä.
No käy kattomassa ja päätä sitte.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juu, bliss käy nyt niillä reffeillä, ei ne viel tarkoita mitään jos kerran käy katsastaa.

Eilisestä ei voi sanoa mitään, jonkun epäilyttävän blondin kanssa tuli tanssittua leidimoonissa, mut onneks ei ollut aamulla vieressä, jotenkin epäilen että eilen olin jurrissa kun miete oli että "nyt otetaan tumut kun jellonat hävis".

Kaveri soitteli ennenkuin pääsin sängystä ylös; "onksul huomenna mitään, lähe Tuomarilaan saunoo ja maistelee virvokkeita?" tsiisus sentään, voi olla rankka päivä huomenna :roll:
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tottakai Bliss meet! Katot mimmonen se on tosiaan, se mitään maksa. Älä ihmisten puheista välitä.


Mä oon edelleen umpipoikkiväsy kun me nyt halutaan seurustella. Ja kauppaan ja apteekkiin olis pakko laahustella kohta. Ja nähä yks tyttökaveri, raskaana oleva sellainen samalla kahvilassa, kivaa.
Stinky

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oon Annepan ja muiden kanssa samaa mieltä. Käyt kattoo mikä se on miehiään ja päätät jatkon sitten :)

Voi vittu. Kuka antais mulle vähän energiaa että pääsisin tästä sohvalta ylös? Mä tiedän että salille päästyä fiilis ois jo hyvä mut miks just tänään sinne meno tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta?
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mutq mä en haluu 7päivää-lehteen :(
No kai kerran voi kokeilla lähes mitä vaan.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Mutq mä en haluu 7päivää-lehteen :(
No kai kerran voi kokeilla lähes mitä vaan.
Meinasin muuten kirjottaa että kohta sä oot sit seiskassa :lol: (kuka se on)
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Sillä ei oo väliä kuka se on, pointti oli siinä että olin järkyttynyt siitä että mua ylipäänsä pyydettiin treffeille :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bliss kirjoitti:Mutq mä en haluu 7päivää-lehteen :(
No kai kerran voi kokeilla lähes mitä vaan.
Jos et oo hakeutumassa tuksuksi tuksun paikalle, niin älä sure, ei sitä kukaan muista vaikka jossain lehden kulmassa vilahtaisitkin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pääseekö kastraatiolla panetuksesta eroon, vai pitääkö lisäksi päästää itsensä täydelliseen rapakuntoon?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^ei rapakunto taida auttaa, katso vaikka gattagaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:^Sillä ei oo väliä kuka se on, pointti oli siinä että olin järkyttynyt siitä että mua ylipäänsä pyydettiin treffeille :D
Mitä järkyttävää siinä nyt on, kaunis parikymppinen nainen!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ohnoes, menin vahingossa Ladyshopin sivuille ja tilasin yli sadalla eurolla seksikkäitä alusvaatteita. Multa pitäisi estää pääsy kaikkiin nettikauppoihin :roll:
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:^ei rapakunto taida auttaa, katso vaikka gattagaa.
Gattaca ei taida kärsiä raastavista fyysisistä oireista ja tiloista. Gattacan panetus - kuten muutkin seksikyvyt - ovat usein melko teoreettisia, virtuaalisia ja kuviteltuja.

Eihän sillä seissyt silloin joskus 10 vuotta sittenkään, vai koska lie oli. Tuskin nykyään yhtään sen paremmin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:
par-sky kirjoitti:^ei rapakunto taida auttaa, katso vaikka gattagaa.
Gattaca ei taida kärsiä raastavista fyysisistä oireista ja tiloista. Gattacan panetus - kuten muutkin seksikyvyt - ovat usein melko teoreettisia, virtuaalisia ja kuviteltuja.

Eihän sillä seissyt silloin joskus 10 vuotta sittenkään, vai koska lie oli. Tuskin nykyään yhtään sen paremmin.
Niin, mutta se nainen ei ollut alaikäinen, anorektinen ja sehän oli selkästi LUTKA, kun olisi gatillekin pillua antanut. Eihän nyt G, kookaburrien kuningas, semmoiseen munaansa työnnä. Hänelle pitää olla viaton kunnon tyttö (suom. neitsyt ja täysin haluton antamaan kenellekään ikinä).
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Hänelle pitää olla viaton kunnon tyttö (suom. neitsyt ja täysin haluton antamaan kenellekään ikinä).
Niin koska se ajattelee että tollasen kanssa olis ainoa sauma saada jopo keulimaan. Totuus tulisi silti olemaan ihan yhtä karu kuin viimeksikin.
milli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Ohnoes, menin vahingossa Ladyshopin sivuille ja tilasin yli sadalla eurolla seksikkäitä alusvaatteita. Multa pitäisi estää pääsy kaikkiin nettikauppoihin :roll:
Kuulostaa kovin tutulta :) Viimeksi tuli shoppailtua silmänräpäyksessä melkein huntilla hiusjuttuja :shock:
bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

*puuh*
Mä en kyllä jaksa raahata noita säkkejä mihinkään kauas - käyn tiputtamassa tohon kulmalle UFFin lootaan.

Jossain on oltava virhe - mä olen viime kesän jälkeen hukannut eri tahoille useita kymmeniä kenkäpareja ja siitä huolimatta mulla on kaapissa edelleen mm. 17 x sandaalit, koroilla ja ilman ja 6 x pitkävartiset, mustat saappaat.
Vittu. En vaan osaa.
Vastaa Viestiin