Suomen sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nastamuumio

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti:Sinkkusunnuntaihan nyt on perinteisesti viikon persein päivä. Ei se ole mikään ihme että silloin on tylsää.
Sunnuntai on lautapelipäivä! Ja lautapelata jaksaa nyt paljon paremmin kuin niinä muutamina taannoisina sunnuntaina, jolloin olin herännyt raikuvasti kuorsaavan miehen vierestä.
Manaaja

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sinkkusunnuntaihan nyt on perinteisesti viikon persein päivä. Ei se ole mikään ihme että silloin on tylsää.
Sunnuntai on lautapelipäivä! Ja lautapelata jaksaa nyt paljon paremmin kuin niinä muutamina taannoisina sunnuntaina, jolloin olin herännyt raikuvasti kuorsaavan miehen vierestä.
Mä kyllä tarkistaisin hidastettuna nauhalta mun aivotoiminnan tilan jos alkaisin sunnuntaisin lautapelata yksin himassa.
NuoriD

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sinkkusunnuntaihan nyt on perinteisesti viikon persein päivä. Ei se ole mikään ihme että silloin on tylsää.
Sunnuntai on lautapelipäivä! Ja lautapelata jaksaa nyt paljon paremmin kuin niinä muutamina taannoisina sunnuntaina, jolloin olin herännyt raikuvasti kuorsaavan miehen vierestä.
Mä kyllä tarkistaisin hidastettuna nauhalta mun aivotoiminnan tilan jos alkaisin sunnuntaisin lautapelata yksin himassa.
Heräät mielummin kuorsaavan miehen kainalosta?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Sunnuntai on lautapelipäivä! Ja lautapelata jaksaa nyt paljon paremmin kuin niinä muutamina taannoisina sunnuntaina, jolloin olin herännyt raikuvasti kuorsaavan miehen vierestä.
Mä kyllä tarkistaisin hidastettuna nauhalta mun aivotoiminnan tilan jos alkaisin sunnuntaisin lautapelata yksin himassa.
Heräät mielummin kuorsaavan miehen kainalosta?
Valitsen lautapelin pelaamisen itseni kanssa. Sitten tarkistan pikakelauksella aivotoiminnan tilan enkä suinkaan hidastettuna. Näin tieto ei lisää tuskaa.

Lautapeliksi valitsen Backgammonin. Valitsen itselleni valkoiset nappulat ja vihollisarskalle toki mustat. Pelaamme rahasta. Voitosta 1000.000 euroa toiselle. 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:1000.000 euroa toiselle. 8)
Mitä toi rahasumma tarkoittaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:1000.000 euroa toiselle. 8)
Mitä toi rahasumma tarkoittaa?
Nyt, parahin Elbanen, en tiedä tarkkaan mitä tarkoitat...

1) Jos kysymys on tuosta pisteestä, se on vain erotin. Korjataan siihen 1000000 euroa.

2) Miljoona euroa on rahamäärä. Markka-aikana se olisi ollut 5 940 000 markkaa. Sillä saapi ostettua tavaraa tahi muuta tarpeetonta.

3) Kumpi sitten voittaa, on tärkeää. Jos minä voitan niin maksan itselleni tuon summan tai jos taas minä voitan niin maksan itselleni tuon summan.

4) Kaikkein tärkein sääntö on, että rahaa ei tarvi nähdä. Teemme velka ja saantokuitit.

5) Elba hyvä (:h: ). Vastasinko kysymykseesi hyvin?

6) Olen täysissä ruumiin ja sielun voimissa. :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:minttufernetti
Hittoon mintut. Meikäläinen nappasi lauantaina pari olutta ja fernetin kylkeen ja elossa olen edelleen. :wink:
Sulla onkin ollut muutaman vuoden fernettisiedätys, mulla ei! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin