Kanadan maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulihan se sieltä!
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Viisi minuuttia katsonut ikkunasta puhallusratsiaa ja jo nyt ensimmäinen narahti. Huoh. Tuokin ajelee tuosta päivittäin.

:?
Stinky

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Maanantai :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tyhmä maanantai. Nokka tukossa ja nukuttaa ihan kamalasti. Onneksi tällä viikolla oon koulutuksessa toisaalla pari päivää, ettei tartte ihan koko viikkoa istua toimistolla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mul on olo vähän 50/60 tällä hetkellä, asiat muhii jne. Ei mitään kauheeta, mut just sen verran sekaisin, että oma pää meinaa räjähtää.

*BOING*

Missä on Dumari?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Mul on olo vähän 50/60 tällä hetkellä, asiat muhii jne. Ei mitään kauheeta, mut just sen verran sekaisin, että oma pää meinaa räjähtää.

*BOING*

Missä on Dumari?
Lakossa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

I've seen the light!

I've seen a Arska picture!

Burning.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joku Murphyn laki on taas iskeny. Mikä ihme siinä on että kun saa yhden asian menemään hyvin, niin kaikki muu sitten meneekin päin hemmettiä?
No, mut ei se mitään..pistetään kaikki maanantain piikkiin ja siirretään kaikenlainen aivotoiminta huomiseksi. Oon sitäpaitsi herraseurassa koko viikon duunissa, jee.
Ainiin ja Antsalle terkkuja Vancouverin lennolle. Hienosti selostettu! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kääk, mies olis ehkä lähdössä toukokuu-elokuu Imatralle töihin :shock: Palkka lähes tuplaantuisi ja kokemus vastaavista tehtävistä superia tulevaisuudelle. Gääk, edelleen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Missä on Dumari?
Olin "vähän" viihteellä, oli niin kiire etten jaksanut la-su_yönä nukkua olleskaan. Nyt pitäs vääntää itteni töihin ja toimivaksi ihmiseksi taas, not so helppoa.
bliss

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hommat ei etene kun en saa tiettyjä tyyppejä kiinni :evil:

Taidan käyttää tän pakollisen tauon menemällä lankaostoksille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Missä on Dumari?
Olin "vähän" viihteellä, oli niin kiire etten jaksanut la-su_yönä nukkua olleskaan. Nyt pitäs vääntää itteni töihin ja toimivaksi ihmiseksi taas, not so helppoa.
Äipälle pitää ilmoittautua päivittäin, huolestus maksimus noista miehistä maailmalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sorppa, yritän muistaa ilmoitella olemassaolostani välillä. Saattoi teitty tuntua oudolta kun mun FB-päivityksiä ei tullutkaan päivään tai pariin, kait jengi on niihin niin tottunut että kaipaa jossei niitä tule :D

Mut nyt lähen heittää suraa kotiin ja suditan töihin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oon keksiny jälleen kerran onnellisen parisuhteen salaisuuden. Arkiset asiat!
Antsan ääni varhaisena sunnuntaiaamuna. Mikron plinkplonk-ääni. Kuhertelu Roskapankissa. ( 8) ) Juttelu Juicen ja Juha Lehden soidessa taustalla. YouTuben jännittävyys.

Elpsukka! Imatrahan on ihan vieressä. Melkein. Niin mun maantieto sanoo. Kyllä sen ehkä sinne voi päästää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti: Elpsukka! Imatrahan on ihan vieressä. Melkein. Niin mun maantieto sanoo. Kyllä sen ehkä sinne voi päästää.
Siellä haisee, eli mä veikkaan että tulis kotoisa olo :h: Plus, siel on kylpylä!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Siellä haisee, eli mä veikkaan että tulis kotoisa olo :h: Plus, siel on kylpylä!
Häh, miten haisee? Ai koska Valkeakoskella ei enää haise, niin jossain on haistava? 8)
Joo, kylpylä kuulostaa kieltämättä hyvältä. Listaat vaan kaikki plussat ja miinukset, niin ratkaisunteko on helppoa kuin heinänteko.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Sain viikonloppuna baarissa tiivistä öögaa naiselta, joka ei ehkä aina ole ollut nainen. Tixin mielestä kyseessä oli hottis.
SikaMika

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kun nuori mies nukkuu, se on kun laittaisi rahaa pankkiin. Koin viikonloppuna tuon täydellisen negaation, kun vanhana miehenä valvoin sunnuntai-aamuna klo. 15 asti pelaten häviävää pokeria. Olo on melko virkeä vieläkin ja puNpusta ottaa, taidan palata sakkokierroksen jälkeiselle makuuammuntapaikalle.
Stinky

Re: Kanadan maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sutinaa. Mulla on huomennä tärskyt ja menin sitten fiksuna likkana syömään lounaaks pitsan jossa tais olla extratäytteenä valkosipulia. Taidan dunkata huomenna toooosi raikkaalle. Noh, jos toinen ei osaa arvostaa kulinaristisia nautintoja niin ei oo mun ongelma :]

e. Mulla on semmonen hytinä et se heppu tekee oharit. Tai peruu. Hmmm...
Voisittekste pitää peukkuja et me nähtäis ja et tärskyt ei ois ihan katastrofi? Ois kiva.
Vastaa Viestiin