Turha tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Tarttis mennä ostamaan maalia. Kamalasti mööpeleitä maalattavana, puuuuh.
Ois monta litraa ylijäämämaalia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tarttis mennä ostamaan maalia. Kamalasti mööpeleitä maalattavana, puuuuh.
Ois monta litraa ylijäämämaalia.
Valkoista puolikiiltävää?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bosfori, kiiltävä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumis kirjoitti: Laivoista on purettu työtaistelutoimenpiteiden aikana lääkkeitä ja varmasti AKT antaa niiden lääkkeiden mennä perillekin.
Mitä tämä tarkoittaa? Purkaako joku lakkoileva taho lääkkeitä lakon aikana ja kuljettaako edelleen?

Vai onko niin, että lakkoileva taho estää jotenkin fyysisesti tai tukitoimin purkamisen ja kuljettamisen?

Omasta mielestäni lakkovahdeilla tms. ei pitäisi olla mitään asiaa sataman lähellekään lakon aikana.
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Bosfori.
:?:
Dumis

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Laivoista on purettu työtaistelutoimenpiteiden aikana lääkkeitä ja varmasti AKT antaa niiden lääkkeiden mennä perillekin.
Mitä tämä tarkoittaa? Purkaako joku lakkoileva taho lääkkeitä lakon aikana ja kuljettaako edelleen?

Vai onko niin, että lakkoileva taho estää jotenkin fyysisesti tai tukitoimin purkamisen ja kuljettamisen?
Meidän firma on purkanut lääkkeitä työtaistelutoimien aikana laivoista lääkkeitä ja en näe mitään syytä miksi AKT:n kuskien pitäisikään olla ajamatta lääkkeitä kerta niitä puretaan samojen pamppujen määräyksestä laivoista. Juurikin käsittääkseni ne lakkovahdit tekevät sitten lakkokenraalien käskyistä ns. "pelastustyötä" eli puretaan erityisen tärkeitä tai vaarallisia yksiköitä laivoista. Samaa varmasti koskee matkustajia jotka voivat joskus tarvita apua selvitäkseen rahtilaivasta ulos jonkun esteen ollessa edessä. Näin tehtiin jo silloin helmikuun ekana päivänä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on eväänä pätkä lenkkimakkaraa (Makulihan jotain tosilihaista) ja nyt en kehtaa mennä lämmittämään sitä tuohon keittiöön, kun siinä on muita. Jotenkin se vaan on tylynnäköistä; pätkä makkaraa lautasella, ei muuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Bosfori.
:?:
No ainakin joku sinnepäin.

FBssä eteiskuva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Aika jänskä väri mutta mä kyllä tarviin valkoista.

En enää IKINÄ hanki mäntyisiä huonekaluja vaikka kuinka ovat antiikkipetsattuja. Mänty muuttuu törkeän rumaksi pintakäsittelystä huolimatta kun sille tulee yli vuosi ikää.
Manaaja

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Mulla on eväänä pätkä lenkkimakkaraa (Makulihan jotain tosilihaista) ja nyt en kehtaa mennä lämmittämään sitä tuohon keittiöön, kun siinä on muita. Jotenkin se vaan on tylynnäköistä; pätkä makkaraa lautasella, ei muuta.
Sietäiskin hävetä mennä lämmittämään. Kylmänähän tommonen kuuluu vetää naamariin!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihana Lolita! Jos olis tykkää-nappula painaisin sitä. Oikeastaan sun lounaasta ei puutu ku ehkä ketsuppi/sinappi (mistä nyt tykkää), ja sit siinä olis jo koko ruokaympyrä kehissä. 8)
Mul on ihan pirun tylsää täällä. Voisin lähtee shoppaamaan..en pidä siitä alkuunkaan, mutta melko välttämätön toimenpide pikkuhiljaa ku lähes kaikki vaatteet alkaa hajoilemaan. Mutta sitten kaveri kertoi, että Itiksessä on jotku hemmetin Hinnat kuutamolla-meiningit, ja tulee kuiteski sit ahtaanpaikan kammo ja plääh. Ja kyllä, mun on pakko shopata Itiksessä jos missään, koska siellä sentään "osaan"..eikä tartte myöskään kävellä loskassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Ihana Lolita! Jos olis tykkää-nappula painaisin sitä. Oikeastaan sun lounaasta ei puutu ku ehkä ketsuppi/sinappi (mistä nyt tykkää), ja sit siinä olis jo koko ruokaympyrä kehissä. 8)
Mul on ihan pirun tylsää täällä. Voisin lähtee shoppaamaan..en pidä siitä alkuunkaan, mutta melko välttämätön toimenpide pikkuhiljaa ku lähes kaikki vaatteet alkaa hajoilemaan. Mutta sitten kaveri kertoi, että Itiksessä on jotku hemmetin Hinnat kuutamolla-meiningit, ja tulee kuiteski sit ahtaanpaikan kammo ja plääh. Ja kyllä, mun on pakko shopata Itiksessä jos missään, koska siellä sentään "osaan"..eikä tartte myöskään kävellä loskassa.
Sinne vaan ZIP:iin hakemaan farkut! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Sinne vaan ZIP:iin hakemaan farkut! :D
En osta enää sieltä, ku ne on alkanu tekee jotain anoreksiamalleja! (Itsehän en ole rupsahtanu kolmekymppinen, vaan oikeasti ne koot on kutistunu.)
Hei muuten, se mun frendi joka oli siellä ZIP:ssä ennen töissä synnytti pienen tytön sunnuntaina. :pikkugee: Tyttöjä siellä, tyttöjä täällä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ah, oma työhuone. Se on morjens avokonttorille!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:Ah, oma työhuone. Se on morjens avokonttorille!
Jee! Sain oman huoneen joku pari vuotta sitten. Nyt mun pitäis vierailla noin kerran viikossa toisessa toimipisteessa jossa on ei pelkästään avo vaan myös fleksi. Aika vähiin on vierailut jääneet, son ihan hirviää!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

annepa kirjoitti: fleksi.
Toi on ehkä paskin innovaatio ikinä!
Yönmustaritari

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

swirl kirjoitti:Ite tulostan kaiken talon toiseen päähän, ettei tule könötettyä paikallaan koko päivää.
Tuosta vielä nousee yksi jos toinenkin insinööri tai diplomi-insinöörinplanttu takajaloilleen, kun ei työtehokkuus olekaan maksimoitu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mikä on fleksi?

Sain makkarani lämmitettyä vaivihkaa. Syöminen oli pienoinen pettymys, hieman vetisen oloista oli, en olisi Makulihasta uskonut. Huomenna laitan kylmänä leivän päälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lolita kirjoitti:Mikä on fleksi?

Avoin konttori, jossa työpiste valitaan sen mukaan kun ehtii. Ei vakipaikkoja, ei mitään omaa rauhaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kai Nalo kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mikä on fleksi?

Avoin konttori, jossa työpiste valitaan sen mukaan kun ehtii. Ei vakipaikkoja, ei mitään omaa rauhaa.
Ts ihan hirveetä tuskaa. Innovaation laadusta olet Kainalo ihan oikeessa! Kuka sen keksi? Minkälainen rangaistus?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tää *****n päivä ei lopu koskaan :roll: :tiistai:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kai Nalo kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mikä on fleksi?

Avoin konttori, jossa työpiste valitaan sen mukaan kun ehtii. Ei vakipaikkoja, ei mitään omaa rauhaa.
Hyi saatana! Mikäköhän siinäkin on olevinaan hyvää? Ei tule mieleen muuta kuin että kaikin keinoin sitä yritetäänkin saada ihmiset tulemaan aikaisin töihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos mulla ei olis jo suunnitelmaa lauantaille (tai siis meillä kolmella), niin mentäis käymään pe-su pariisissa, liput alta 150€, kaikilta :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mikä on fleksi?
Avoin konttori, jossa työpiste valitaan sen mukaan kun ehtii. Ei vakipaikkoja, ei mitään omaa rauhaa.
Hyi saatana! Mikäköhän siinäkin on olevinaan hyvää?
Meillä ei ole tuollaista systeemiä, mutta ainakin minulla työt edistyvät paremmin jos olen ties missä neukkarissa tai kokonaan toisessa rakennuksessa väliaikaisessa työpisteessä oman huoneeni sijaan. Eivätpähän tyhmiä kyselevät ja kahvikuppi kädessä turhia jauhavat tyypit löydä (kun ei viitsi sen huoneen ovea ihan lukkoonkaan laittaa, sehän olisi epäsosiaalista ja tympeää), ja ne joilla on oikeaa asiaa soittavat tai mailaavat kyllä.

Lisäksi väliaikaiselta työpisteeltä voi paljon helpommin hipsiä kesken päivän vaikka kotiin jos siltä tuntuu ilman että se vaikuttaa kotiinlähdöltä.

Myönnän tuollaisen järjestelyn olevan ongelma niille joilla on äärimmilleen viritelty työpiste kolmine laajakuvamonitoreineen ja videotykkeineen. Mä onnistun joten kuten tekemään kaiken läppärillä enkä printtailekaan enää mitään. Kunhan saisin läppärille usean työpöydän tuen (kuten Gnomessa yms.), homma toimisi täysillä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti: Myönnän tuollaisen järjestelyn olevan ongelma niille joilla on äärimmilleen viritelty työpiste kolmine laajakuvamonitoreineen ja videotykkeineen. M
´
Minusta homma on vähän kuin vieras auto vs. oma auto. Omassa on kaikki säädettynä kohdalleen kun taas sitä laina-autoa pitää joka kerta säätää ennen kun lähtee ajamaan.

Itse inhosin syvästi fleksi spacea. Ei todellakaan mun juttuni.
Vastaa Viestiin