Turha tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tiistai on päivistä turhin ja sen voisi poistaa kalenterista. Perjantaikin tulis nopeammin. Paitsi tänään on melkeinpä hyvä tiistai - meille tulee tänään siivooja!
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tänään voi kattoa telkkarista kun lihavat ihmiset riitele keskenään.

Mä oon aivastellut koko aamun. En haluu nuhaa!! Enenen!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukahdin työtuoliini taas. Yli puoleksi tunniksi. Kai se pitää myöntää, että on tullut vanhaksi ja alkaa menemään ysiltä nukkumaan.
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kiitos AKT. Oli kivat ruuhkat.
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:Kiitos AKT. Oli kivat ruuhkat.
Ootas huomista... :?
Asie Payton

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

bliss kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Kiitos AKT. Oli kivat ruuhkat.
Ootas huomista... :?
UH! Onneksi mä olen aamulla menossa just toiseen suuntaan mihin kaikki muut on menossa.
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Lucky you. Mä taas menen juuri ruuhkan suuntaan :(
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Huomenna taitaa olla etäpäivä.
Dumis

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onneks meen iltavuoroon loppuviikon työvuorot, kauan niitä nyt onkaan. Eipä haittaa ajella tuota 9 kilsaa tai mitä nyt onkaan vaikka madellen :vihelt:

Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
Muista laittaa vielä joku Thors-aiheinen paita päälle, vaikkei asialla ole mitään tekemistä lakon kanssa. Ihan muuten vaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
Muista laittaa vielä joku Thors-aiheinen paita päälle, vaikkei asialla ole mitään tekemistä lakon kanssa. Ihan muuten vaan.
Kyl mä taidan laittaa ihan sen punaisen Ahtaaja-paidan, vissiin ohittanut jo Thorsin "kannatuksessa". Työnantajapuolen propaganda-lehdistö on tehnyt meistä jo tappajia ja talouden taannuttajia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ Niin se menee... senkin te.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Joo, Nyt tässä nähdään miten hyvin julkinen liikenne toimii. Ei riitä että normaali bussilainen ei pääse julkisilla duuniin, vaan lakosta saa kärsiä viattomat autoilijatkin!

Saatana!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:^ Joo, Nyt tässä nähdään miten hyvin julkinen liikenne toimii. Ei riitä että normaali bussilainen ei pääse julkisilla duuniin, vaan lakosta saa kärsiä viattomat autoilijatkin!

Saatana!
Lappu vaan sivuikkunaan "****** - Helsingin keskusta = 20€". Varmasti löytyy kyytiläisiä ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei tää mikään turha päivä ole! Mulla on tänään treffit. Ja jos jostain syystä ne peruuntuu, niin pääsenpähän sit salille :]
elco

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumis kirjoitti: Työnantajapuolen propaganda-lehdistö on tehnyt meistä jo tappajia ja talouden taannuttajia.
Pistä viitettä tuohon tappajakohtaan, jooko? Talouden taannutuskohtaan en taida tarvita lisätodisteita.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe jösses. Duunikaveri vinkuu, että sen tulostin pitäisi siirtää sen työpöydälle, jotta ei tarttis persettään nostaa penkistä joka välissä. Se tulostin on ehkä metrin päässä siitä. Sitten se itkee, kuin se on läskistynyt. Ei ihme, jos ei jaksa edes nousta seisomaan tuon vertaa välillä. Ite tulostan kaiken talon toiseen päähän, ettei tule könötettyä paikallaan koko päivää.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siis mitä vittua? Mulle tulee melkeen 4k€ poonuksia! :shock: Ja minä luulin että meni edellinen kausi huonosti!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Työnantajapuolen propaganda-lehdistö on tehnyt meistä jo tappajia ja talouden taannuttajia.
Pistä viitettä tuohon tappajakohtaan, jooko? Talouden taannutuskohtaan en taida tarvita lisätodisteita.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 11&ext=ltr

Laivoista on purettu työtaistelutoimenpiteiden aikana lääkkeitä ja varmasti AKT antaa niiden lääkkeiden mennä perillekin. Taas on yhtä hyvää journalismia harjoitettu, kuten siinäkin artikkelissa jossa kirjoitettiin että "työaikajoustot ovat tuntematon käsite" :D Mulla ainakin palkkanauhassa lukee suoraan että saan lisän siitä että siirrän taukojani tarvittaessa koko päivän porrastaen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulle tulee 0€ poonuksia ja virman tulos on varmasti ihan loistava. PERKELE!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Voe jösses. Duunikaveri vinkuu, että sen tulostin pitäisi siirtää sen työpöydälle, jotta ei tarttis persettään nostaa penkistä joka välissä. Se tulostin on ehkä metrin päässä siitä. Sitten se itkee, kuin se on läskistynyt. Ei ihme, jos ei jaksa edes nousta seisomaan tuon vertaa välillä. Ite tulostan kaiken talon toiseen päähän, ettei tule könötettyä paikallaan koko päivää.
Kerro sille tappavista pienhiukkasista joita se printteri sylkee lähipiiriinsä. Loppuu se kitinä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No todellakin lennän hakeen sen kakaran kolmen viikon päästä! Ei mitään junailuja nyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

bonarit olis kivoja, tai sit pieni provikka, jos/kun hankkii uuden asiakkaan :P

Ei oo turha tiistai, fiiwis on mitä mahtavin :)
bliss

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis mennä ostamaan maalia. Kamalasti mööpeleitä maalattavana, puuuuh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Turha tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvät lääkkeet, parempi mieli. Huomenna aion palata duuniin ja urrrrheilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin