Torsti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Torsti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Täällä kauhulla odotellaan sydänlääkärikäyntiä...sais pari tuntia nukkua vielä mutta ei taida tulla uni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Älä kauhulla odota, käytiin mekin kolme kertaa ultrassa munuaisten takia 0-3kk iässä, check uppeja ne on. Jos jotain ongelmaa olis, ei poika olis kotona ;)

MUNAriisipasteijat on hyviä, nam.

Ihan hullu levottomuus, pitäiskö pölliä tuolta kaapista yks Ritalin.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tavallisesti mulla on syysväsymys, mutta nyt on ollu niinku syysväsymys-talviväsymys-kevätväsymys. Ja tuntuu, että on ihan sama nukkuuko 6 vai 9 tuntia yössä. Plääh.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mul on toi sama.
Tai mua nyt väsyttää aina mutta nyt on ollu ihan kamalaa :?
milli

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja milli »

Toissayön 1,5h tuli sitten kurottua viimeyönä nukkumalla melkein kellon ympäri.

Nyt on varsin pirteä olo :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kapula paskana...notta moro vaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voihan vitura; tää nyt vielä tästä puuttukin. Oon varannu erään tilan, koska täytän vuosia tässä vähän ajan päästä ja ajattelin pitää pienet juhlat. Mulle kyllä sanottiin, että koska kyseessä on perjantai-ilta..en saa pitää yksityistilaisuutta kuin yhdeksään asti. Ajattelin, et ihan ok, ihan sama..ei sinne osaan baaria kukaan kuitenkaan änkeä. Mutta! Nyt ne meinaakin juuri sinä iltana pitää jotku mahtavat sporttiteemabileet.. Niin typerää, en ala.
Eli mitä nyt teen, aikaistanko kutsua vai mitä ihmettä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:No voihan vitura; tää nyt vielä tästä puuttukin. Oon varannu erään tilan, koska täytän vuosia tässä vähän ajan päästä ja ajattelin pitää pienet juhlat. Mulle kyllä sanottiin, että koska kyseessä on perjantai-ilta..en saa pitää yksityistilaisuutta kuin yhdeksään asti. Ajattelin, et ihan ok, ihan sama..ei sinne osaan baaria kukaan kuitenkaan änkeä. Mutta! Nyt ne meinaakin juuri sinä iltana pitää jotku mahtavat sporttiteemabileet.. Niin typerää, en ala.
Eli mitä nyt teen, aikaistanko kutsua vai mitä ihmettä?
Pidät ne samassa paikassa, ellei sulla ole bileisiin mitään sen suurempaa ohjelmaa. Kyllä sun vieraat sun luokse löytää!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eipä näytä mullekkaan mikään unimäärä riittävän. Eilen otin 30min tirsat töiden jälkeen ja menin kymmenen aikaan nukkuun. Tuli taas heräiltyä vähän väliä ja pyörittyä sängyssä. 6.20 soi kello ja voi luoja että taas väsyttää..
Asie Payton

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

juNpoon
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Pidät ne samassa paikassa, ellei sulla ole bileisiin mitään sen suurempaa ohjelmaa. Kyllä sun vieraat sun luokse löytää!!
Niin mutta jos ne mahdu?!? On kuitenkin melko pieni baari kyseessä.
Jotenki vähän ärsyttävää jokatapauksessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Pidät ne samassa paikassa, ellei sulla ole bileisiin mitään sen suurempaa ohjelmaa. Kyllä sun vieraat sun luokse löytää!!
Niin mutta jos ne mahdu?!? On kuitenkin melko pieni baari kyseessä.
Jotenki vähän ärsyttävää jokatapauksessa.
Baarin omistaja valitsee asiakkaansa not, mahtaa olla vesi arvossaan kun somaliklaanit hörppii teetä Itiksen Heminwaysissä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Klassinen "en saa mitään aikaseks" -aamupäivä. Ehkä tässä vielä ehtii korjaa tilanteen ennen iltaa. Mut kerranki kämppä jää siistiin kuntoon ennen reissuun lähtöä, hah! :)
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
Baarin omistaja valitsee asiakkaansa not, mahtaa olla vesi arvossaan kun somaliklaanit hörppii teetä Itiksen Heminwaysissä?
Mä en hiffaa kyl nyt ihan mitä tarkotat..mut joo, kieltämättä Hempparissa olis melko kallista pitää jotku synttäribileet. Ei ehkä ihan mun kukkaron juttu. Muuten hyvä baari kyllä.
Ja mitä Itikseen noin yleensä tulee, niin siellähän on aivan liikaa somaleja nykyisin pyörimässä. Tein tämän havainnon ku uskaltauduin mestoille pari päivää sitten pitkästä aikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suvinen, mikä estää? Eiköhän isukki muksun kanssa yhden illan ja sen krapulapäivän pärjäis? :)
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nowaysis kirjoitti:Suvinen, mikä estää? Eiköhän isukki muksun kanssa yhden illan ja sen krapulapäivän pärjäis? :)
Aivvan, anna palaa!

Ainiin ne sipsukan bileet, täytyy kattoa että pääsenkö niihin kun ei tiedä tuosta taloudellisesta puolesta taas mitään. Tänään pitäs käydä mutsilla, kunhan ensteks saan sille soitettua että oon tulossa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Suvinen, mikä estää? Eiköhän isukki muksun kanssa yhden illan ja sen krapulapäivän pärjäis? :)
Niinpä, sit sitä ajattelee taas niitä siellä kotona.

Suvisen pitää päästä pois, toiseen kaupunkiin viikonlopuksi tai iltapäivällä lähtee ja tulee vasta seuraavana iltana. Ongelma lienee kiinni rinnuksista, tai niiden puutteesta, kun Suvinen ei ole paikalla? Tylsää :( Mä kans tahdoin vaan istua jossain mökissä, lukea rauhassa, juoda pari lasia punaviiniä ja olla hiljaisuuden keskellä.

Eipä tuo tälläkään hetkellä kuulosta huonolta idealta...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Pakkohan sen on pärjätä, saatana! Vittu että mua vituttaakin kaikkien mutsien puolesta noi vätykset! Nussimassa ollaan kyllä, mutta ei saatana opetella huolehtimaan siitä nussimisen tuloksesta. Graaaah!!

Bonukset räpsähti tilille, tsi-tsing!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Suvisen pitää päästä pois, toiseen kaupunkiin viikonlopuksi tai iltapäivällä lähtee ja tulee vasta seuraavana iltana. Ongelma lienee kiinni rinnuksista, tai niiden puutteesta, kun Suvinen ei ole paikalla? Tylsää :(
Niistäpä kai, sekä miehen näennäisestä avuttomuudesta lapsen kanssa. Tissiä lapsi syö lähinnä uneen päästäkseen, mutta nukahtaa tarpeeksi väsyneenä kyllä ilmankin. Miehen asenteesta en oikein osaa sanoa. Kyllähän se sanoo, että voin mennä, mutta taustalla olen haistavinani paniikinpoikasen pärjäämisestä. Ei tule sellaista rempseää "mene nyt, kyllä me pärjätään"- vastausta vaan vähän venyttelevä "nooooooooo.... kai sitä nyt jotenkin.... tuuthan ajoissa kotiin?"- tyyppisen. Sitten jos sanoo että no todellakin pärjäätte, niin tulee sellainen olo että haluaa vain lykätä lapsen johonkin että pääsee itse tuulettumaan. Mutta kai se on kohta pakko, ei tätä muuten pää kestä.
Usko mua, se tekis hyvää sekä miehelle (ja itseluottamukselle) että lapselle :) Muista vaan olla soittamatta ja hösäämättä liikaa; siinä nopeasti mies luovuttaa kun ruvetaan ohjeistamaan vaipanvaihtoa jne :D

ps. Etkä oo mikään huono äiti! En osaa kuvitella yhtäkään äitiä, joka ei koskaan hermostuisi, luonnotonta touhua.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Nussimassa ollaan kyllä, mutta ei saatana opetella huolehtimaan siitä nussimisen tuloksesta.
Voooooi, tähän olis niin paljon sanottavaa mutta en viitti saattaa muiden luettavaksi paskaa sossupokea.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Voooooi, tähän olis niin paljon sanottavaa mutta en viitti saattaa muiden luettavaksi paskaa sossupokea.
Anomuumisti vaan ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuinkas vanha se teidän nuppunen nyt on? Montako kertaa oot käyny itse ulkona synnytyksen jälkeen? Yhden illan kyllä pärjää vauveli ilman tissiä ja mies sen hoitajana, imo, kun ei se mikään minivaavi enää oo kuitenkaan. Jos sulla "tulvii yli", ni pumppailet sitten baarin vessassa :) Ehkä mieheskin pitäis vaan oppia, ettei se lapsenhoito mitään rakettitiedettä ole.

Kahden sentin vinkki: sano miehelles, että tarvitset vapaaillan. Vaikka sitten se puhelin päällä, mutta kyllä minusta äijäsi on sen sulle velkaa, että ottaa itse edes yhden illan ajaksi vastuun tytöstä ja päästää sut vähän viihteelle. Ilman huonoa omatuntoa.
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:Voooooi, tähän olis niin paljon sanottavaa mutta en viitti saattaa muiden luettavaksi paskaa sossupokea.
Anomuumisti vaan ;)
Olis tosi kasvotonta täällä :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nowa - kerran Vaolan kanssa kesäterassilla istuessa käytiin samaan aikaan vessassa, ihmetteli että mikä ääni sieltä mun boksista kuuluu. Tästä ilmaus "pumppasin jumittavan desin".

Eiks oo ihanaa :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Suvinen kirjoitti:. Miehen asenteesta en oikein osaa sanoa. Kyllähän se sanoo, että voin mennä, mutta taustalla olen haistavinani paniikinpoikasen pärjäämisestä.

Mitä sitten. On sitä paniikissa oltu joskus kun ekaa kertaa lapsentekoa on harjoiteltu.

Veikkaan että teillä on sama juttu kuin meilläkin. Olet tullut siihen tulokseen että olet korvaamaton ja ukkosi luulee samaa myös.

Meillä unitissin vierotus onnistui kolmessa illassa ja yhteensä noin kolmessa tunnissa. Sen jälkeen isukki nukutti muksun seuraavat puolvuotta ja mamma veti sohvalla lonkkaa. Nyt olen ollut tälläkin kaksi iltaa yksin kotona muksun kanssa kun mamma on juossut reissuillaan. Lauantaina ollaan kahdestaan yö himassa kun mamma lähtee kaverinsa kanssa kiskomaan perseitä olalle.

Ei se isukin rooli vaikea ole, vaan vaikeaa on se, että äiti malttaa antaa roolistaan puolet isukin vastuulle.
Vastaa Viestiin