Torsti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas tiukka työpäivä ja huomenna tiedossa vielä tiukempi.
Nyt kotona ja ohjelmassa pyykkäystä ja pesien kuumennusta.
Panettaa, stna! Muttei onneksi niin paljoa, että soittaisi kauniille Irina Kopevoivalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kun kaikki aina sanoo, että panettaa, niin miten se panetus oireilee?

Mua ei ilmiselvästi paneta ikinä tai sitten en vaan tunnista tautia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Et vaan tunnista. Tai sit saat siihen jo hoitoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:^
Et vaan tunnista. Tai sit saat siihen jo hoitoa.
Telkkari? Ilmiselvästi tehokasta hoitoa.
Dumis

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Kun kaikki aina sanoo, että panettaa, niin miten se panetus oireilee?

Mua ei ilmiselvästi paneta ikinä tai sitten en vaan tunnista tautia.
Tuota, ei muakaan sinkkuna tarpeeks kauan ollessani paneta kovinkaan paljoa. Siinä on sekin hyvä puoli ettei sitten kovin useasti tule turhuuksia pantua. Mut sit kun on eronnut äskettäin, niin ei se panetus lähde kytkintä kääntämällä :x
Manaaja

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä mulla ainakin panetus kasvaa sinkkuuden pitkittyessä. Tai joku kollektiivinen ihon ikävä, josta voi edes olla vaikea erotella panetuksia erillisiksi komponenteikseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Telkkari? Ilmiselvästi tehokasta hoitoa.
Telkkarista en ole kuullutkaan aiemmin tuona apuna. Pesukoneesta kylläkin. Mutta kai telkkari käy kuumana ja vola täysillä värähtelee? En tiiä, en osaa kuvitella isteäni naiseksi ja telkkaria tohon juttuun. Kerro sinä miten toi toimii.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Asie Payton

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Panetus? Ihon kaipuu? En edes aloita. Tulee vain paha mieli - taas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Älä aloitakkaan ettei tarvitse kertoa mitä kurja todellisuus on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:
bliss kirjoitti:Telkkari? Ilmiselvästi tehokasta hoitoa.
Telkkarista en ole kuullutkaan aiemmin tuona apuna. Pesukoneesta kylläkin. Mutta kai telkkari käy kuumana ja vola täysillä värähtelee? En tiiä, en osaa kuvitella isteäni naiseksi ja telkkaria tohon juttuun. Kerro sinä miten toi toimii.
Asetetaan perse sohvaan, otetaan kaukosäädin käteen ja lakataan ajattelemasta. Telkkariohjelmien tekijät ovat ajatelleet kaiken valmiiksi.
RP

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja RP »

Panetus ilmenee tykytyksenä haarovälissä ja/tai ajatuksen harhailuna K-18 puolelle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Asetetaan perse sohvaan, otetaan kaukosäädin käteen ja lakataan ajattelemasta. Telkkariohjelmien tekijät ovat ajatelleet kaiken valmiiksi.
En kykene ottamaan niin suurta annosta tuota lääkettä, että panetus lakkaisi tulemasta kylään harva se päivä. Mutta kai tuokin voi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavoin/annoksin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä just mietiskelen sellasta elämän suurta kysymystä kuin pitäiskö pysyä blondina vai ostaa huomenna jotain jännittävää hiusväriä...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Kun kaikki aina sanoo, että panettaa, niin miten se panetus oireilee?Mua ei ilmiselvästi paneta ikinä tai sitten en vaan tunnista tautia.
Tästä oli taannoin uutinen. Nainen on niin tampio, ettei edes tiedä olevansa kiihottunut. Sen takia kai pihtaaminen on niin yleistä, kun se noin niin kuin järkevästi ajateltuna on evoluution vastaista.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/166387.shtml
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bliss kirjoitti:Mä just mietiskelen sellasta elämän suurta kysymystä kuin pitäiskö pysyä blondina vai ostaa huomenna jotain jännittävää hiusväriä...
Minä taas olen alkanut tosissasi pohtia pitäisikö blondata pää. Olishan mulla pari peruukkia kaapissa, jos menee puihin...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torsti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti: Tästä oli taannoin uutinen. Nainen on niin tampio, ettei edes tiedä olevansa kiihottunut.
Hyähän se on miehen sanoa, kun voi vain kurkata pöksyihin ja todeta panetustilan. Siksi luonto onkin luonut miehelle kasvavan pötkylän, koska muuten he eivät tajuaisi ollenkaan panna ja koko maailma kuolisi sukupuuttoon.
Vastaa Viestiin