Perstaaki.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WOOP WOOP!!

Anoppi HALUAA ottaa pojan huomenna yöhoitoon, vaikka ei olla edes pyydetty :cheer: Ruksi seinään.

Tästä hyvästä otan miehen (tai annan sen ottaa mut) keskellä olkkarin lattiaa äänekkäästi, ihan vain sen takia, koska pystytään.

Ugh :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Liikaa Facebookia - etsin Like-nappulaa :D
Dumis

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:Liikaa Facebookia - etsin Like-nappulaa :D
Perusta ryhmä.. eikun ketju aiheesta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Ei uskois eilisen jälkeen että mulla on nyt ihan loistopäivä. Jaksaa siivota ja touhuta ja lauleskella enkä ees raivostunut pesukoneelle kun se lähti taas matkustamaan ympäri maailmaa. Tänään ON hyvä päivä mä oon päättänyt niin. Jännä miten yks tietty ihminen voi piristää niin että murheet ainakin hetkeksi unohtuu.

Ja muussia ja pihvejä ja sit leivotaan tytön kanssa kaurasämpylöitäkin.

:]
Kaura/vehnäleipä??

Tietoa..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla olis yllättävästi kesälomaa (viimevuotista) ensi viikko. Nice. :]
Joudun tosin päivittäin käymään toimistolla selaamassa postit mutta ei se nyt taida isommin haitata.
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Mulla olis yllättävästi kesälomaa (viimevuotista) ensi viikko. Nice. :]
Joudun tosin päivittäin käymään toimistolla selaamassa postit mutta ei se nyt taida isommin haitata.
Ekkö nää oo enää yrittäjä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:WOOP WOOP!!

Anoppi HALUAA ottaa pojan huomenna yöhoitoon, vaikka ei olla edes pyydetty :cheer: Ruksi seinään.

Tästä hyvästä otan miehen (tai annan sen ottaa mut) keskellä olkkarin lattiaa äänekkäästi, ihan vain sen takia, koska pystytään.

Ugh :h:
Naikaa toisiltanne aivot pellolle!!
Tämmöiset tilaisuudet, että lapset ovat hoidossa yli yön, ovat harvassa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla olis yllättävästi kesälomaa (viimevuotista) ensi viikko. Nice. :]
Joudun tosin päivittäin käymään toimistolla selaamassa postit mutta ei se nyt taida isommin haitata.
Ekkö nää oo enää yrittäjä?
Osittain, kuten aina aikaisemminkin.
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulla olis yllättävästi kesälomaa (viimevuotista) ensi viikko. Nice. :]
Joudun tosin päivittäin käymään toimistolla selaamassa postit mutta ei se nyt taida isommin haitata.
Ekkö nää oo enää yrittäjä?
Osittain, kuten aina aikaisemminkin.
Teetkö sä kahta eri duunia? Meinaan muuten en oikein ymmärrä, miten voi olla osittain yrittäjä (juridisesti).
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotia kohti ja sitten maalle puita kaatamaan+kalastamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahans, isyysvapaille mars! Sitä onnea kestää sitten neljä viikkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ekkö nää oo enää yrittäjä?
Osittain, kuten aina aikaisemminkin.
Teetkö sä kahta eri duunia? Meinaan muuten en oikein ymmärrä, miten voi olla osittain yrittäjä (juridisesti).
En nyt halua selvittää työkuvioitani tämän julkisemmin. Mutta helposti voi. Jopa yhtä duunia tehden.
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Teetkö sä kahta eri duunia? Meinaan muuten en oikein ymmärrä, miten voi olla osittain yrittäjä (juridisesti).
En nyt halua selvittää työkuvioitani tämän julkisemmin. Mutta helposti voi. Jopa yhtä duunia tehden.[/quote]

Ihan yleisellä tasolla: miten sä voit yhdessä työpaikassa yhtä duunia tehden olla osittain yrittäjä?

Yrittäjähän hoitaa eläkkeensä itse, hänellä on yrittäjäriski ja hän ei tee työtä toisen valvonnan ja työnjohdon alaisena.

Verottaja tulkitsee kyllä että ihminen jossain tietyssä tehtävässä joko on yrittäjä tai ei ole yrittäjä.

"Elinkeinotoiminta, maatalous ja muu tulonhankkimistoiminta on itsenäistä, kun toimintaa harjoitetaan omalla riskillä, omilla työvälineillä ja aineilla, yrittäjä tarjoaa palvelujaan yleisesti, yrittäjä vastaa itse kaikista kustannuksista, hän on huolehtinut itse omasta sosiaaliturvastaan ja on vakuuttanut toimintansa vahinkojen varalta."
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti: En nyt halua selvittää työkuvioitani tämän julkisemmin. Mutta helposti voi. Jopa yhtä duunia tehden.
Ihan yleisellä tasolla: miten sä voit yhdessä työpaikassa yhtä duunia tehden olla osittain yrittäjä?
Saan palkkaa firmasta X ja osan tekemistäni töistä laskutan oman toiminimen kautta. Mikä tässä on vaikeaa?
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti: En nyt halua selvittää työkuvioitani tämän julkisemmin. Mutta helposti voi. Jopa yhtä duunia tehden.
Ihan yleisellä tasolla: miten sä voit yhdessä työpaikassa yhtä duunia tehden olla osittain yrittäjä?
Saan palkkaa firmasta X ja osan tekemistäni töistä laskutan oman toiminimen kautta. Mikä tässä on vaikeaa?
No hyvä homma, että onnistuu ongelmitta!
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Onnistunut vuosikausia vallan hienosti. En näe syytä miksi ei onnistuisi jatkossakin.
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:^Onnistunut vuosikausia vallan hienosti. En näe syytä miksi ei onnistuisi jatkossakin.
No mä olen itse ollut hyvin neuroottisen tarkka siinä, että en halua sekoittaa yritys-ja palkansaajatoimintaa keskenään. Johtuen siitä, että vuosia sitten verottajalla on ollut pyrkimus sivuuttaa yhtiömuotoista toimintaa ja katsoa se työsuhteiseksi, jos vain mahdollista. Mutta tulkinta on liberalisoitunut, eikä tuota sivuuttamisongelmaa enää ilmeisesti esiinny.
Kai Nalo

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Miten helvetissä ihmiset kestää suurkaupunkien ruuhkia? Meinasin äsken jo Lahden motarilla vetää itseni hirteen "ruuhkan" takia. Perseestä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:Miten helvetissä ihmiset kestää suurkaupunkien ruuhkia? Meinasin äsken jo Lahden motarilla vetää itseni hirteen "ruuhkan" takia. Perseestä!
Kun liikkuu autolla mahdollisimmaan vähän joutuu ruuhkiin harvemmin, samoin jos käyttää toisia reittejä tai aikoja liikkumiseen? Miksi mennä samalle tielle sadantuhannen muun kanssa?
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Niba kirjoitti:Miksi mennä samalle tielle sadantuhannen muun kanssa?
Okei, minkä tien valitset Herttoniemestä Järvenpäähän?
NuoriD

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Miten helvetissä ihmiset kestää suurkaupunkien ruuhkia?
Jos sen hyväksyy normaaliksi olotilaksi?

Suomessa kun ei oikein ole ruuhkia, niin ne nostattavat verenpainetta silloin kuin niitä on.
bliss

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Onnistunut vuosikausia vallan hienosti. En näe syytä miksi ei onnistuisi jatkossakin.
No mä olen itse ollut hyvin neuroottisen tarkka siinä, että en halua sekoittaa yritys-ja palkansaajatoimintaa keskenään. Johtuen siitä, että vuosia sitten verottajalla on ollut pyrkimus sivuuttaa yhtiömuotoista toimintaa ja katsoa se työsuhteiseksi, jos vain mahdollista. Mutta tulkinta on liberalisoitunut, eikä tuota sivuuttamisongelmaa enää ilmeisesti esiinny.
Ei ole ollut edes vaaraa sekoittua :shock:
Mä saan palkan ja maksan siitä veroa. Tmi xxxxx laskuttaa ja siitä maksetaan veroa.
Ihan samoin kuka tahansa voi tehdä palkkatyötä ja olla siinä samalla yrittäjä. Mä nyt satun tekemään molempia samalla alalla.

*Olisiko homman sujuvuus helpompi ymmärtää jos olisin päätyössä vaikkapa nyt cittarin kassalla ja pienyrittäjänä tekisin esim. tapetointihommia silloin kuin mulle sopii? :D

[*voit vaihtaa kursivoitujen paikalle minkä tahansa haluamasi ammatin/työn]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kai Nalo kirjoitti:
Niba kirjoitti:Miksi mennä samalle tielle sadantuhannen muun kanssa?
Okei, minkä tien valitset Herttoniemestä Järvenpäähän?
45/E75 mahdollisia, lähtöaikoja sitten enemmän vaihtoehtoja.
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Niba kirjoitti:
45/E75 mahdollisia, lähtöaikoja sitten enemmän vaihtoehtoja.
Et näemmä ole ikinä ruuhka-aikaan ajanut 45:sta. E75:stä puhumattakaan.
Stinky

Re: Perstaaki.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uuh, lempijuomaani rommitotia :h:
Ysti tulee saunomaan ja mä toivon että se lähtis mun kanssa ees tohon lähikuppilaan. Ois kiva nähdä muutakin kun työpaikan ja himan seinät..
Vastaa Viestiin