Kisalauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heräsin 5:45, en voi tajuta. Ja nyt teidänkin pitäis herätä ja viihdyttää mua! HERÄTYS!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Syytän siis sinua tästä, että vapaapäivänä pomppasi hereille aivan liian aikaisin niin ei tarvitse ottaa vastuuta omista tekemisistään.

Mistähän lähtisi etsimään halpoja pikkukaktuksia? Ikea tau Bauhaus voisi olla varteenotettavia vaihtoehtoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hip hei laiva odottaa ja viron makkarat!
Pyyhin Netikettiin..
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Yes mam, hereillä ollaan.
RP

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Hereillä, kuinkas muutenkaan.
ninnithequeen

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon menossa just nukkumaan.
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hereillä ja nyt aamupuuron keittoon.
bliss

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aamupuurot on syöty (mustikoiden kera) ja kahvit ja kaakaot juotu. Ihana aamu :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Aamupuurot on syöty (mustikoiden kera) ja kahvit ja kaakaot juotu. Ihana aamu :]
No hyvä, mutta juotko tosiaan sekä kaakaota että kahvia? :shock: Aika persoonallista! Jatka hyvää päivääsi! :)
bliss

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stadinarska kirjoitti:
bliss kirjoitti:Aamupuurot on syöty (mustikoiden kera) ja kahvit ja kaakaot juotu. Ihana aamu :]
No hyvä, mutta juotko tosiaan sekä kaakaota että kahvia? :shock: Aika persoonallista! Jatka hyvää päivääsi! :)
Minä en vois kuvitellakaan juovani kaakaota. Hyi hitto. Tämän perheyksikön pienempi osapuoli hoitaa sen puolen. :D
ninnithequeen

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis mikään ei ole niin ihana iltajuoma kuin jääkylmä kaakao, nam!
Dumis

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kaakao rulz!
Juon sitä paljon enemmän kotona yksin kuin kahvia. Kahvia keitän ehkä kerran vuodessa itelleni.

Tänään olis futsalmatsi ja IFK:n matsi telkassa samaan aikaan.... hnnnnnnnngh! :x
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sataa hiljalleen lunta ja aurinko paistaa. Sahojen ketjujen terotusta ja metsään. Pakkasta sopivasti 6 astetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
bliss kirjoitti:Aamupuurot on syöty (mustikoiden kera) ja kahvit ja kaakaot juotu. Ihana aamu :]
No hyvä, mutta juotko tosiaan sekä kaakaota että kahvia? :shock: Aika persoonallista! Jatka hyvää päivääsi! :)
Minä en vois kuvitellakaan juovani kaakaota. Hyi hitto. Tämän perheyksikön pienempi osapuoli hoitaa sen puolen. :D
No tietysti juu sun poikasi... :o Nyt mulla oli tosi huono mielikuvitus!
bliss

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Siis mikään ei ole niin ihana iltajuoma kuin jääkylmä kaakao, nam!
Mielipiteet ovat kuten persereiät.
Dumis

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis mikään ei ole niin ihana iltajuoma kuin jääkylmä kaakao, nam!
Mielipiteet ovat kuten persereiät.
Ekan kerran kun Huiman näin, niin hän tuli Swöölin wessasta tuon todeten, silloin jo tajusin että kaverin täytyy olla nero.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dumis kirjoitti:

Ekan kerran kun Huiman näin, niin hän tuli Swöölin wessasta tuon todeten, silloin jo tajusin että kaverin täytyy olla nero.
Oli käynyt siis taas tsekkaamassa, mitä mieltä olikaan asioista.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:

Ekan kerran kun Huiman näin, niin hän tuli Swöölin wessasta tuon todeten, silloin jo tajusin että kaverin täytyy olla nero.
Oli käynyt siis taas tsekkaamassa, mitä mieltä olikaan asioista.
Valittevan yksisilmäinen näkökulma.
elco

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Valittevan yksisilmäinen näkökulma.
Täytyy vain toivoa, ettei huiman sukkahousuissa tällä kertaa ollut silmäpakoa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis mikään ei ole niin ihana iltajuoma kuin jääkylmä kaakao, nam!
Mielipiteet ovat kuten persereiät.
Ekan kerran kun Huiman näin, niin hän tuli Swöölin kanssa wessasta tuon todeten, silloin jo tajusin että kaverin täytyy olla nero.
Mä luin sen noin, aattelin jo että nero tosiaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Huomentarallaa! Rannikolla aurinko paistaa, mahtava ilma! Taidan lähteä lenkkeilemään nartun ja mahassa kelluvan kanssa. Vauhti on sentään vielä kova, holpaa! :p:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaatehuone, joka myös Narniana tunnetaan, levisi eilen koko kämppään. Syynä oli inventaario. Muuton aikana kaikki kamat tungettiin hyllyille tosta noin vaan eikä sieltä sitten ole löytänyt juurikaan mitään silloin kun jotain tiettyä roinaa tarvii.

Tänään sitten ostellaan säilytyskamoja ja tungetaan Narnia laatikoissa järjestykseen sinne koppiin. Samalla Narnia todennäköisesti muuttuu hyvin järjestyksessä olevaksi säilytystilaksi. Kiitokset ystävälle joka lupautui kuskiksi ostosreissulle :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:Vaatehuone, joka myös Narniana tunnetaan,
Minua surettaa, etten ajoissa huomannut vongata tätä annepaa. Ei niin että saisin (pilluaan, todennäköisemmin piilukirvestään) vaan osoittaakseni omalla tavallani arvostusta tuolle suhteellisen tolkulle naarakselle. Kai heruttamattomuuteni johtuu, etten ole nähnyt kuviaan nakuna tai vaatteissa, söpöjä koiranpentuja vain.
Viimeksi muokannut Gat, 06.03.2010 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Clay kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mielipiteet ovat kuten persereiät.
Ekan kerran kun Huiman näin, niin hän tuli Swöölin kanssa wessasta tuon todeten, silloin jo tajusin että kaverin täytyy olla nero.
Mä luin sen noin, aattelin jo että nero tosiaan.
Kumpaahan noista siellä vessassa oltaisiin rassattu?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En sitten tajunnut syödä ennenkuin lähdin käuppakierrokselle, alkoi viimemetreillä huippaamaan aika pahasti. Täydellisen kahvimukin etsintä jatkuu taas joskus kun ei nytkään löytynyt viidestä kaupasta edes lähelle sopivaa. Lohdutuksesti ostin sähköhöylän ja jopa kaupan halvimman mallin. Kierrokselta mukaan jääneet seitsemän kaktusta isketty multiin, nyt voisi keskittyä nyppimään piikkejä sormista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin