Kisalauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistä himputista innostus port-viineihin on iskenyt?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Helvetti kun on taas vaikee päästä peilin edestä pois. Niin upee ja timmi näky taas salin jälkeen että :]
No joo, nyt vois tehdä sapuskaa ja sit ottaa tirsat. Ihana auringonpaiste ulkona, son kevät ny!
Manaaja

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Mistä himputista innostus port-viineihin on iskenyt?
Mulla oli toi vaihe joskus parikymppisenä. Sittemmin ne ovat maistuneet kaikki liian ällömakeilta suuhun.
Bhven

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti:Mistä himputista innostus port-viineihin on iskenyt?
Porttiteorian kyseenalaistajat uskaltavat juoda näitä hyvällä ruokahalulla.?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mistä himputista innostus port-viineihin on iskenyt?
Mulla oli toi vaihe joskus parikymppisenä. Sittemmin ne ovat maistuneet kaikki liian ällömakeilta suuhun.
Makeaa kyllä on, mutta tasoitetaan sillä etten mistään muusta makeasta pidä. Toivottavasti tämäkin menee ohi hetkessä.

Pari vuotta sitten oli se rose-viini kausi, mutta onneksi meni aika nopeasti ohitse. Ilmeisesti jotenkin parantunut nuoruuden äidinmaito-traumoista kun taas tiettyjä valkkareitakin pystyy maistelemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks lapset haluu mielummin kalapuikkoja ku ois pihvejäkin ollu tarjolla :?
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

MULLA ON VALTAVA KUKKO!!!!!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukuttaa... kuume nousi taas ja vedin parin tunnin päikkärit ja nyt olen ihan tööt. Naapurista vaan kuuluu niin kovaäänistä musiikkia, ettei uni enää tullut. Täällä on tavallisesti hiljaista ja rauhallista - paitsi silloin kun meillä järjestetään Rock Band -iltoja!
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun kaverin piti tulla saunoon ja sit oltas lähetty tsadiin. Eipä tulekkaan ja nyt vituttaa. Mä en muista millon oisin ollut ulkona, siis viihteellä. Voihan ny vittu.
Taas koti-ilta.
Mitä sitä tekis? Leffat on nähty, ranteita ja sormia pakottaa toi kutominen jo. Pakkaseen leivottu jo pullaa. Mä en keksi tekemistä enää enkä jaksais konellakaan istua!
Manaaja

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Venaa hetki mä käyn kattoo mitä sä vastasit siihen annatko panna paljaalla -ketjuun. Jos vaik keksisin meille jotain tekemistä!

Edit: Damn, ei mitään vastauksia!
RP

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

No ettekö jo vois treffata.
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Mä oon nauranut tolle sun tekstille nyt jo pari minuuttia ääneen. Kiitos päivän parhaista :h:
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Menkää. Nyt!
RP

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:Menkää. Nyt!
Mennään me, näytetään mallia!
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Mennään me, näytetään mallia!
Mä olen niin IN! Paljaalla tai sadetakilla!
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Otatteko sit kuvia kans niin tiiän mitä ton Manaajan kans oikeen pitäis tehdä? Tai videokuvaa? Noin niinku opetusmielessä.
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Stinky kirjoitti:^Otatteko sit kuvia kans niin tiiän mitä ton Manaajan kans oikeen pitäis tehdä? Tai videokuvaa? Noin niinku opetusmielessä.
Ilman muuta. Better yet. Tuu mukaan.
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Sounds like a plan.
Asie Payton

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mulle sopii kun teille sopii.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas raskas metsänkaatoreissu. Pari yli 20m korkeaa puuta piti kaataa niin tiheästä paikasta, että tiesi niiden jäävän konkeloiksi, mutta kuitenkin tulevan alas kovan jumpan avulla. Ensimmänen tuli 10 minuutissa ja toinen 45 minuutissa. Puuh.
Toipuminen reissusta kesti safkan ja saunan jälkeen kolme tuntia. Nyt erinomainen olo. :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Otin päikkärit, toimi! Mulla oli suunnitelmissa vetää 500gr nugetteja naamaan punaviinilasillisen kanssa, mutta sit muistin ettei ole punaviiniä. Elämä on pilalla. :cry:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Otin päikkärit, toimi! Mulla oli suunnitelmissa vetää 500gr nugetteja naamaan punaviinilasillisen kanssa, mutta sit muistin ettei ole punaviiniä. Elämä on pilalla. :cry:
Hieman lohtua tässä. Juo nyt marjamehua ja sitten maanantaina kauppaan ostoksille reippaana manaavana asiakkaana. :)

Kuva
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Paranemista Vaola!

Kävin kaverin kanssa kerran kaupassa, sillä on kaks muksua ja aviomies. Mein ostokset makso lähes yhtä paljon. Se osti sapuskaa viikon tarpeiks ja minä ostin perhepakkauksen vessapaperia, kortsuja sekä keissin kaljaa :roll:
Joo.. jos ottais vie pari huurteista ja sit menis unille. En mä taida tänäänkään yksin uskaltaa tonne ihmisten ilmoille. Ihan tymää. Kesällä oli jotenki paljon helpompaa mennä yksisteen terassilla piipahtaa. Äh.
Manaaja

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan kiva hei et teil on kaikkee!

Mul on tissikipu, olkapääkipu ja vatsakipu. 500gr nugetteja to the rescue!
Stinky

Re: Kisalauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ :boohoo:
Vastaa Viestiin