Supersunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Positiivinen ajattelu ennen kaikkea (paitsi sukupuolitautitestin osalta). Älkää jakako kaikille, vaikka Gattis toisin toivoisikin.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenta!
Aurinkokin on herännyt :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttö heräs eilen klo 9:30, tänään 6:45, vaiks meni samaan aikaan nukkumaan. Ei nuo vauvat mitää robotteja ole, mut oudoks vetää. Nooh, ottaapa tänään luultavasti kahdet rotevat päikkärit. Muuten ei ihmeempiä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kummitytön kanssa luistelemaan. Ja sitten kalaverkoille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

K: Mitä yhteistä on lukutaidottomalla idiootilla ja puhelinluettelonjakajalla?

V: Kumpikaan ei ymmärrä mitä postilaatikon teksti: "EI PUHELINLUETTELOITA" -tarkoittaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Illaksi suunniteltu känninveto taitaa jäädä, porukka peruu. Tylsää. Olis pitänyt vaan eilen lähteä.
Ei kannata, varsinkin jos ilmaiset viinat. Eilinen ilta heti Tallinnasta tultua radalle! Oli jotkut messubileet eikä juomaliput loppuneet parit löytyi vielä taskusta aaamulla..
Mittariin kertyi eilen yli 17km kävelyä Tallinnassa vaikka ratikat käytössäni..
Drink baari ja Valli baari tarkastettiin myös, nausseja Baarissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulihan taas rilluteltua, huh huh.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niba kirjoitti: Valli baari
Maistoitko Milli Mallikkaan? Hyi helvetti et siinä on pahanmakunen snapsi..

Yritin ottaa päikkärit mut uni ei tullut. Eikait tässä auta kun lähtee vähän ulos kävelemään niin saa raitista ilmaa. Arskat vaan päähän ja menoks!
bliss

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun elämä kaipais vähän sisältöä. Ehkä.
Manaaja

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Mun elämä kaipais vähän sisältöä. Ehkä.
Ei muuta kuin deitti-ilmoitus kehiin!

"Elämässäni on periaatteessa kaikki järjestyksessä, enkä oikeastaan kaipaa mitään, mutta..."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun elämä kaipais vähän sisältöä. Ehkä.
Ei muuta kuin deitti-ilmoitus kehiin!
"Elämässäni on periaatteessa kaikki järjestyksessä, enkä oikeastaan kaipaa mitään, mutta..."
Looginen mahdottomuus kaivata jotain, jos ei kuitenkaan kaipaa. Haihattelua, mutta sopii luonnollisesti naiselle, joka ei kaipaa mitään, paitsi mitä nyt positiivisia kommentteja ulkonäöstään ymsp.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun elämä kaipais vähän sisältöä. Ehkä.
Ei muuta kuin deitti-ilmoitus kehiin!

"Elämässäni on periaatteessa kaikki järjestyksessä, enkä oikeastaan kaipaa mitään, mutta..."
Mikä ihme siinä on, että elämän sisältö on melkein kaikkien päässä jotain parisuhteeseen liittyvää.
Ei. Ei sellaista sisältöä. Ei jaksa eikä ehdi. Kiitos ajatuksesta kuitenkin.

edit:
Riemumieli kirjoitti: ei kaipaa mitään, paitsi mitä nyt positiivisia kommentteja ulkonäöstään ymsp.
Melkein nauroin ääneen. Tässä iässä alkaa olla jo sen verran realisti, että positiiviset kommentit ulkonäöstä menevät aika automaattisesti Limanuljaska-osastoon :D
Oot sä aika ihku kun yrität ärsyttää. Ei nyt jaksa ärsyyntyäkään.
Stinky

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas sunnuntai ja halipula :(
Meinasin tehä porkkanasämpylöitä mut sämpyläjauhot on loppu enkä jaksa lähtee ostoksille. Tulipahan sit raastettua porkkanat valmiiks jos vaikka sit huomenna..

Tajusin just että en mä oo syönytkään tänään mitään. Ei ihme että lenkki ei ihan kulkenut kun ei kropassa oo polttoainetta. Nälkä ois mutta mä en keksi mitä söis/tekis. On mulla taas ongelmat :D
ninnithequeen

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää kaipais kans vähän aikuista seuraa. Vaikka ees telkkaria kattomaan. No, hyvä ruoka, parempi mieli.

Kiinnostais Oscar-gaalakin ihan sikana mut (toivottavasti) täällä nukutaan siihen aikaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun rakas, ihana, pieni, kummityttö muuttaa omaan kotiin, kävin tänään sitä katsomassa. Jotenkin tosi söpöä ja ihkua se pesänrakennus, tuli omat vastaavat ajat mieleen, ei niistä kuitenkaan ihan niin hirvittävän kauan edes ole. Mut hitto että mä oon jo kurppa, jos kummityttö on jo tarpeeksi vanha asumaan yksin... Oon nyt jotenkin tosi liikuttunut. Ja krapulassa.

Yöllä tais tulla tehtyä jotan vähän arveluttavaa, nyt on niska jumissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bhven

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suvinen kirjoitti:...ja lapsi kitisee.
Joko on kitinän tunnarit luotu?
Stinky

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ettei ihan taas kitinäks ja valitukseks mene niin mä saan lenkkikaverin!!! Jei! Se on yhtä paskassa kunnossa kun mä mutta mitäs sitten. Tästä se lähtee. Nyt on joku joka potkii perseelle kun meinaa sohva kutsua liiaks ja toisin päin kans :]
SikaMika

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Daamilla on (edelleen) vähän tapana tehdä ensin ja ajatella vasta sitten, jos silloinkaan. Eli lievää boheemiutta korvien välissä havaittavissa, mikä on lähes-insinöörin silmin toisinaan enemmän tai vähemmän huvittavaa seurattavaa. Jos kuitenkin rohkaistun ja huomautan asioista, kuten nyt vaikkapa mitä kannattaa laittaa pesukoneeseen ja mitä ei, tulee sapiskaa "vittuilusta". Toisinaan siellä tuntuu kilisevän pyykkien mukana työkalupakillinen jotain epämääräistä, välillä saa harjata housuntaskuissa puhtaiksi pestyjä nenäliinoja irti kuteistaan. Juuri nyt nautin makeasta erävoitosta, kun hän harjailee koneellisesta pyykkiä irti ilmeisesti ~rullallista ilmeisesti ~vessapaperia jonka oli ~tullut tuupanneeksi pyykkien kyytipojaksi. Useamman tunnin homma, mutta valinta alkuperäisen pesutavan suhteenhan oli täysin vapaaehtoinen, joten näillä mennään. Elämä on valintoja.
Manaaja

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun elämä kaipais vähän sisältöä. Ehkä.
Ei muuta kuin deitti-ilmoitus kehiin!

"Elämässäni on periaatteessa kaikki järjestyksessä, enkä oikeastaan kaipaa mitään, mutta..."
Mikä ihme siinä on, että elämän sisältö on melkein kaikkien päässä jotain parisuhteeseen liittyvää.
Ei. Ei sellaista sisältöä. Ei jaksa eikä ehdi. Kiitos ajatuksesta kuitenkin.
No kyllä se nyt vaan on niin, että jos ei ihan teini-ikäinen enää ole, niin sitä sisältöä on paljon helpompi hakea kumppanuudesta kuin junnulätkäharrastuksesta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:
Niba kirjoitti: Valli baari
Maistoitko Milli Mallikkaan? Hyi helvetti et siinä on pahanmakunen snapsi..
No kuule, olen ollut Milli Mallikkaan ystävä jo kymmenen vuotta, joskus nuorempana huitaisin kuusi peräjälkeen, tuolla kerralla tuli riitaa jostain paikallisesta naisesta paikallisten poikasten kanssa, onneksi minulla oli oma henkivartiokaarti mukana keskimitta 190cm joten pääsin pois paikalta..
Kuva
Tuossa kuvaa eiliseltä, kuvaan jäi myös maailman hitaimman tarjoilijan selkämystä, Markus on niiin hidas että kun asiakkaiden määrä kasvaa aritmeettisessa sarjassa niin Markuksen hitaus lisääntyy logaritmisesti..
Milli rakennetaan vodkasta tequilasta ja tapasco kastikkeesta..
Voi lähteä kaatamaan niitä 40 kurnun hinnalla koska vaan!

Paikalla oli tuttuja pikalliset sankarit korsteeni ja arkkitehti. Heihin voi tutustua dokumentissa Valli-baari jota saa hyvin varustetuista kaupoista Tallinnassa sekä Valli-baarista Valli-Baari paita maksaa nykyään 250 kurnua ostin kolme viikkoa sitten oman 200. Tuossa paidassa on myös milli mallikas juoma esillä.. Minulla on myös Valli-baari dokumentti DVD.
Jos joku haluaa voin tehdä siitä kopion 200 Viron kruunulla?
Viimeksi muokannut Niba, 07.03.2010 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mulla tulee joka kerran vähän oksennusta suuhun kun mietin ton snapsin makua.
Mut joo, pitihän se kerran maistaa. Toiste ei tarvii.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:^Mulla tulee joka kerran vähän oksennusta suuhun kun mietin ton snapsin makua.
Mut joo, pitihän se kerran maistaa. Toiste ei tarvii.
Minusta se on ihan kiva paukku mutta sitä ei kannata juoda illan ensimmäisenä!
Luulisin parhaimman hetken olevan jossain 1,5 promenaadissa ja siitä ylöspäin nukkumahetkeen asti!
Valli-baari on häpeilemättä se viimeinen paikka Tallinnan illassa, joskin sieltä voi myös aloittaa..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt vittu naurattaa. Huollon sijais-X-typekin hajosi. :D
Dumis

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rapula taltutettu lonkerolla ja cheeseburgerilla kisahallin päädyssä.
Nyt vähän lonkkua vielä ja CSI miamia odotellessa, huomenna vois vaikka nukkua pitkään ja sit käydä salilla, kun tää viikko jäi reenaamatta.
Stinky

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mun rupes tekee mieli hampurilaisateriaa.
Vastaa Viestiin