Oskarimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Oskarimaanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hassua, että tähän aikaan illasta työmotivaatio on parhaimmillaan.. :) Oon niin työnarkki kun ollaan talovahteina.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oskarimaanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Duudsoneita katsoessani tumppasin taas kerran röökini oluttölkkiin, jota luulin tyhjäksi. Tapahtunut siis usein. Vielä on sixpäkki jäljellä, mutta koska olut loppuu aina kun ei pitäisi, täytyy tämäkin juoda kun vielä voi. Kitkerää ja tuhkaa+ filtteri kelluu pinnalla.
SikaMika

Re: Oskarimaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

milli kirjoitti:Hassua, että tähän aikaan illasta työmotivaatio on parhaimmillaan..
Sama vika. Johtunee siitä, että aamulla on motivaatiota ainoastaan nukkumiseen. Toki tehokas työaika on revittävä jostakin, mutta iltaisin hommat sujuu sutjakammin.

Tapellut muutaman päivän sovelluskehittimen kanssa, nyt vika viimein löytyi ja pääsee taas toivottavasti tuottavan(?) työn pariin. Jos sitä hetken vielä nörtteilisi kun hereilläoloaikaakin on vasta puoli vuorokautta takana.

Keittiörempan finaali ilmeisesti huomenna, pääsee taas syömään oikeata ruokaa. Viimeinen viikko mennyt melkein pelkällä nuudeli-tonnikalalinjalla, kun olen joutunut itse "kokkaamaan" sapuskani!
Vastaa Viestiin