Jäpäkkä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, on tää kyllä semmonen nussiva maailma..että muutan kohta Sveitsiin ja haen Hyvinkään kansalaisuutta. Tahtoisin vaan ihan vähän rakkautta. (Öö, tai unta..)

Ainiin Suvinen, ja ehkä muutki..ei mun sit tarttenukaan siirtää niitä synttäribileitä. Ne siirsi teemajuttunsa seuraavaan päivään. Mut olit oikeassa; ei noin voi kohdella ns.kantista (omistaja oli samaa mieltä). 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla on ihan helevetin tehokas olo!!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Täällä ois kauhee into tehä kakkutaikinaa... ja syödä osa siitä raakana. Ymph.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Saan ehkä jo huomenna auton EHJÄNÄ takaisin, tai sitten ylihuomenna. :cheer:

Saman tien katsastukseen ja siitä autokauppaan. :D
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Saan ehkä jo huomenna auton EHJÄNÄ takaisin, tai sitten ylihuomenna. :cheer:

Saman tien katsastukseen ja siitä autokauppaan. :D
Oliko uus raksu jo katsottuna?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Asie Payton kirjoitti:Mulla jöpöttää! Mitens teillä?
Ajattelin röpöttää. Tänään. :beer:
Onko neekereillä muuten iso...tai antaa olla... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
milli

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ai niin.. pitäisi katsastuttaa auto tämän kuun aikana.
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Saan ehkä jo huomenna auton EHJÄNÄ takaisin, tai sitten ylihuomenna. :cheer:

Saman tien katsastukseen ja siitä autokauppaan. :D
Oliko uus raksu jo katsottuna?
No ei nyt mitään superihanuutta ole kiikareissa. Tätä ajattelin kyllä käväistä kyyläämässä:

http://www.nettiauto.com/subaru/legacy/3099165

Vähän mopo, mutta ne kaksi erikoisvarustetta joita olen aiemmista autoistani jäänyt pysyvästi kaipaamaan, eli neliveto ja kattoluukku, olisi samassa paketissa.
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Onko neekereillä muuten iso...tai antaa olla... :oops:
On. Mutta jos sä istut tummelipurkkiin ensin, niin eiköhän se sinne solahda.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Saan ehkä jo huomenna auton EHJÄNÄ takaisin, tai sitten ylihuomenna. :cheer:

Saman tien katsastukseen ja siitä autokauppaan. :D
Oliko uus raksu jo katsottuna?
No ei nyt mitään superihanuutta ole kiikareissa. Tätä ajattelin kyllä käväistä kyyläämässä:

http://www.nettiauto.com/subaru/legacy/3099165

Vähän mopo, mutta ne kaksi erikoisvarustetta joita olen aiemmista autoistani jäänyt pysyvästi kaipaamaan, eli neliveto ja kattoluukku, olisi samassa paketissa.
Niin on, Turpo puuttuu!
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Turpo puuttuu!
Itse asiassa 2 lisäsylinteriä. :-p
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo, toi on liian hidas. Taidan palata skodillacceihin. Alkais nimittäin olemaan kulkupuoli kunnossa jo:

http://www.nettiauto.com/skoda/120/2756836
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Joo, toi on liian hidas. Taidan palata skodillacceihin. Alkais nimittäin olemaan kulkupuoli kunnossa jo:

http://www.nettiauto.com/skoda/120/2756836
Tollahan tappaa ittensä :D
Mites Söpöörpi? Mikäs siinä ei natsaa? Tai se paskatti?
Asie Payton

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mitä koodikieltä nää jampat puhuu? Onko ne menossa panee?
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Mites Söpöörpi? Mikäs siinä ei natsaa? Tai se paskatti?
Ei niissä mitään vikaa ole. Niitä vain ei yksinkertaisesti ole myynnissä.

Superbeja ei oo kuin yksi V6 myynnissä, hinta aivan liian suolaiset 48 tonnia vuoden vanhasta, piiskatusta esittelyautosta.

Kiinnostavia Passatteja ei oo tällä hetkellä yhtään myynnissä. Oikeanlaisia (eli alle 50 tonnia ajettuja 3,2 V6-DSG-4motioneja) on ollut myynnissä 2 tässä kevään aikana, mutta ne ovat menneet yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin, eikä oma paska ole ollut katsastettavassa tai myytävässä kunnossa tänä koko aikana.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mites Söpöörpi? Mikäs siinä ei natsaa? Tai se paskatti?
Ei niissä mitään vikaa ole. Niitä vain ei yksinkertaisesti ole myynnissä.

Superbeja ei oo kuin yksi V6 myynnissä, hinta aivan liian suolaiset 48 tonnia vuoden vanhasta, piiskatusta esittelyautosta.

Kiinnostavia Passatteja ei oo tällä hetkellä yhtään myynnissä. Oikeanlaisia (eli alle 50 tonnia ajettuja 3,2 V6-DSG-4motioneja) on ollut myynnissä 2 tässä kevään aikana, mutta ne ovat menneet yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin, eikä oma paska ole ollut katsastettavassa tai myytävässä kunnossa tänä koko aikana.
Mitävittuu? Meinaaks autokauppiaat sitten tappaa suomen talouden jossei ahtaajat pysty siihen yksinään? No jo on perseestä, tee joku protesti ja osta Lada.
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mites Söpöörpi? Mikäs siinä ei natsaa? Tai se paskatti?
Ei niissä mitään vikaa ole. Niitä vain ei yksinkertaisesti ole myynnissä.

Superbeja ei oo kuin yksi V6 myynnissä, hinta aivan liian suolaiset 48 tonnia vuoden vanhasta, piiskatusta esittelyautosta.

Kiinnostavia Passatteja ei oo tällä hetkellä yhtään myynnissä. Oikeanlaisia (eli alle 50 tonnia ajettuja 3,2 V6-DSG-4motioneja) on ollut myynnissä 2 tässä kevään aikana, mutta ne ovat menneet yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin, eikä oma paska ole ollut katsastettavassa tai myytävässä kunnossa tänä koko aikana.
Mitävittuu? Meinaaks autokauppiaat sitten tappaa suomen talouden jossei ahtaajat pysty siihen yksinään? No jo on perseestä, tee joku protesti ja osta Lada.
^ Mitä sä horiset? Enhän mä uutta autoa ole tässä ostamassa. Käytettyjä on sen verran kun niitä on. Ei siihen autokauppiailla ole paljoa sanomista millaisia kiesejä jengi pistää myyntiin ja missä vaiheessa.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: ^ Mitä sä horiset? Enhän mä uutta autoa ole tässä ostamassa.
Mix käytettyy? Onkse niinku halvempaa kun ajaa ovesta ulos, niin hinta tippuu, sitäkö haet vai?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ^ Mitä sä horiset? Enhän mä uutta autoa ole tässä ostamassa.
Mix käytettyy? Onkse niinku halvempaa kun ajaa ovesta ulos, niin hinta tippuu, sitäkö haet vai?
Toivottavasti sulla muutosturva paranee?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ^ Mitä sä horiset? Enhän mä uutta autoa ole tässä ostamassa.
Mix käytettyy? Onkse niinku halvempaa kun ajaa ovesta ulos, niin hinta tippuu, sitäkö haet vai?
Siis kysytkö nyt ihan tosissas vai? Noi vehkeet mitä oon tossa listaillu, maksaa kuus-seittemänkymppiä uutena. Saattaisko sillä olla vaikutusta, että katsoo mieluummin parin vuoden ikästä, jonka hinnasta on jo puolet lähtenyt?

En oo mikään ahtaaja, joten ei mulla ole varaa heittää 30 tonnia kaivoon kahden vuoden aikana, jos auto osoittautuu pommiksi. :D

Oon just heittäny ~kymppitonnin kaivoon vuoden aikana - enemmän kuin mitä oon saanut siitä pätkää edes lyhennettyä - kun auto jota oli tarkoitus pitää ~5 vuotta, osoittautuikin aivan täydeksi susipaskaksi pommiksi, ja on nyt käytännössä pakko myydä pois kaikista kalleimman omistusvuoden jälkeen. Ton auton hinta jaettuna viidelle vuodelle ei olisi ollut mikään ongelma, mutta tän ensimmäisen vuoden persnettoominen vähän nyt kuitenkin on.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ^ Mitä sä horiset? Enhän mä uutta autoa ole tässä ostamassa.
Mix käytettyy? Onkse niinku halvempaa kun ajaa ovesta ulos, niin hinta tippuu, sitäkö haet vai?
Siis kysytkö nyt ihan tosissas vai? Noi vehkeet mitä oon tossa listaillu, maksaa kuus-seittemänkymppiä uutena. Saattaisko sillä olla vaikutusta, että katsoo mieluummin parin vuoden ikästä, jonka hinnasta on jo puolet lähtenyt?
En oo mikään ahtaaja, joten ei mulla ole varaa heittää 30 tonnia kaivoon kahden vuoden aikana, jos auto osoittautuu pommiksi. :D
Ei mulkaan ole varaa tuhlailla autoon, edes sen vertaa mitä sä laittelet, joten sadäp! Ihmettelen vaan että miks on pakko saada se malliston paras vaikkei pölyt sit riitä uutena kaupasta hakemaan. Mä sain ainakin ihan tarpeekseni käytetyistä nytten, seuraavaks tulee joku pommi taloon ja sitten kun lottovoitto tulee tilille, niin menen kaupasta hakemaan korkkaamattoman.

No järkeily autoasioissa... se on yleensä aika turhaa jos haluaa autoltaan muutakin kuin että se menee eteen/taaksepäin.
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ihmettelen vaan että miks on pakko saada se malliston paras vaikkei pölyt sit riitä uutena kaupasta hakemaan.
No kyllä sä melkosen tyhmiä näemmä ihmettelet, sillä taloudellisestihan juuri mikään ei olisi yhtä tyhmää. Miksi sä et itse tolla logiikalla ostanut uutta Octavia 1.6 ambientea, vaan piti saada se RS? Mikset ostanut sitä uutena? En ymmärrä. Eihän sun pitäisi ymmärtää itseäsikään noilla ihmettelyillä. Mikä ero tässä nyt on Passattiin nähden, paitsi että toi 3.2 litranen Passat ei edes ole malliston paras(*), mutta RS kyllä Octavia-mallistosta on?

Voihan sitä joo valita että ottaako pasaatimallistosta sen 1.4 litrasen ultramopon etuvetosen manuaalivaihteisen karvalakkivarusteilla ja 3 vuoden takuulla varustetun hinnat alkaen -mallin vai 2 vuoden ikäisen 3.2 litrasen nelivetosen DSG-automaatin huippuvarusteilla ja vuoden takuulla samaan hintaan.

3 vuoden kuluttua ne on molemmat käytettyjä vanhoja paskoja sillä erotuksella, että toiseen istuessa tekee joka kerta mieli viiltää ranteensa auki ja toiseen istuessa ei. Ja sillä, että 1.4 on vähintään puolittanut ostoarvonsa. 3.2 todennäköisesti ei.

Kerros nyt rehellisesti, kumman siis itse ottaisit samaan rahaan, uuden Passat 1.6 ambienten vai käytetyn Passat RS:n?

(*) Passat-malliston paras, Skodan RS:ää vastaava versio on R36, jossa on neljä desiä isompi mylly kuin tossa 3.2 litrasessa perheautoversiossa, ja muusta mallistosta poiketen täysin erilainen urheilualusta.
Dumis

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: Kerros nyt rehellisesti, kumman siis itse ottaisit samaan rahaan, uuden Passat 1.6 ambienten vai käytetyn Passat RS:n?
Toi 1.6 on kyl niin tehoton kone, että ite kiihtyy enemmän kuin auto, 1.4T koneella ottaisin sen.

edit: riippuu vielä varmaan kilsoista, mutta eikös noi R-jutskat maksa 2x1.6 ambienten hinnan jo, tuskin sen auton arvo puolittuu kahdessa vuodessa?
Kai Nalo

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manuaali? Miks?
Manaaja

Re: Jäpäkkä tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manuaali? Miks?
Subaru ei tarjoa järkevää automaattia. Mitään kuminauhavariaattoripaskaa en halua. Enkä sitä iänikuisen vanhaa 4-portaistakaan. Kun ne ovat malliston ainoat vaihtoehdot, hämmennän mieluummin itse. Toki en hämmennä mieluiten itse, siksi volkkarin DSG olisikin ihan poikaa.
Vastaa Viestiin